Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 - Непостоянна работа на климатик - спира сам - сервизен режим - РЕШЕН - букса
Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 - Непостоянна работа на климатик - спира сам - сервизен режим - РЕШЕН - букса
Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 има следният проблем:
След включването на климатика, същият работи нормално определено време(духа студено, има дебит и т.н.), но в един момент спира да работи (не духа студено) и диода на бутона AC започва да мига.
След изключване, пауза от 5-6 минути и повторно включване, климатика се включва, работи нормално за неопределено време (понякога 5 мин., понякога 3 часа) до следващото спиране.
Ако някой може да помогне или да даде полезна информация.
Предварително благодаря.
След включването на климатика, същият работи нормално определено време(духа студено, има дебит и т.н.), но в един момент спира да работи (не духа студено) и диода на бутона AC започва да мига.
След изключване, пауза от 5-6 минути и повторно включване, климатика се включва, работи нормално за неопределено време (понякога 5 мин., понякога 3 часа) до следващото спиране.
Ако някой може да помогне или да даде полезна информация.
Предварително благодаря.
Последно промяна от Akima на 26 Юли 2016 15:25, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Потърси релето за компресора и го размени с някое което не е важно ,като фарове за мъгла или клаксон.
На релето трябва да пише AC CLT ,нещо такова.
Щом мига диода това е най-вероятната причина.
Другата възможност е ,ако на компресора има повече от 2 кабела да е със защитен прекъсвач вътре ,който се ебава .
На релето трябва да пише AC CLT ,нещо такова.
Щом мига диода това е най-вероятната причина.
Другата възможност е ,ако на компресора има повече от 2 кабела да е със защитен прекъсвач вътре ,който се ебава .
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
.
diesel_power написа:Потърси релето за компресора и го размени с някое което не е важно ,като фарове за мъгла или клаксон.
На релето трябва да пише AC CLT ,нещо такова.
Щом мига диода това е най-вероятната причина.
Другата възможност е ,ако на компресора има повече от 2 кабела да е със защитен прекъсвач вътре ,който се ебава .

Филтъра на купето е чист. За запушване на радиатора или нещо по системата - няма как сам да проверя.
Търсих релето на климатика и не го намерих.Поне там където търсих на релетата не пише АС. В кутията с релета и бушони над акумулатора има само едно бяло и на него пише MG/C, което не знам за какво е.
Къде другаде има релета не знам. Досега не ми се е налагало да ги търся.
Търсих релето на климатика и не го намерих.Поне там където търсих на релетата не пише АС. В кутията с релета и бушони над акумулатора има само едно бяло и на него пише MG/C, което не знам за какво е.
Къде другаде има релета не знам. Досега не ми се е налагало да ги търся.
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
НЕПОСТОЯННА РАБОТА НА КЛИМАТИК
Ако се справяш с английския виж тук:visokoto написа:диода на бутона AC започва да мига
http://adair.com.au/tsb/TSB%2027%202-10 ... Switch.pdf
Последно промяна от Akima на 26 Юли 2016 15:27, променено общо 1 път.
Причина: Оправен линк.
Причина: Оправен линк.
Ето моя проблем.
Ако някой знае как да разглобя буксата, без да я счупя, БЛАГОДАРЯ.
Ще удължа всички кабелчета и ще стане супер.
Предполагам, че няма да отнеме много време, ако на някой в София му се занимава и го е правил, да казва кога да му возя колата.
Успех на всички...
Ако някой знае как да разглобя буксата, без да я счупя, БЛАГОДАРЯ.
Ще удължа всички кабелчета и ще стане супер.
Предполагам, че няма да отнеме много време, ако на някой в София му се занимава и го е правил, да казва кога да му возя колата.
Успех на всички...
- Прикачени файлове
-
- DSC01470.JPG (283.1 KiB) Преглеждано 3287 пъти
-
- DSC01474.JPG (337.28 KiB) Преглеждано 3286 пъти
-
- DSC01475.JPG (233.12 KiB) Преглеждано 3285 пъти
Make Love Not War!!!
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Буксата като гледам си е залята....
Вариантите са ти - запояване на кабелчето в това положение (гледам, че имаш малко парченце от кабела извън буксата. След което заливане със смола...
Или намиране на кабелче от ударен автомобил/повреден компресор...
Вариантите са ти - запояване на кабелчето в това положение (гледам, че имаш малко парченце от кабела извън буксата. След което заливане със смола...
Или намиране на кабелче от ударен автомобил/повреден компресор...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Всичко мина безболезнено.
Буксата се разглобява, като издърпаш бялото капаче с дупки, което е вътре и после с игла бутнеш един палец контриращ металното краче. Кабела излиза с крачето и гуменото уплътнение. Така и трите кабела, като ги срязах някъде по средата и ги подмених и трите, после с припой за крачето. Вече има работещ климатик.
Благодаря на diesel_power и всички останали...
УСПЕХ
Буксата се разглобява, като издърпаш бялото капаче с дупки, което е вътре и после с игла бутнеш един палец контриращ металното краче. Кабела излиза с крачето и гуменото уплътнение. Така и трите кабела, като ги срязах някъде по средата и ги подмених и трите, после с припой за крачето. Вече има работещ климатик.
Благодаря на diesel_power и всички останали...
УСПЕХ
Make Love Not War!!!
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 - Непостоянна работа на климатик - спира сам - сервизен режим - РЕШЕН - букса
Моля опишете точно и пълно колата, за да може да ви дадем номер на релето.
И при вас ли влиза в сервизен режим климатика?
Полезно четиво - http://www.cardiagnostics.be/-now/Self% ... -panel.htm.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта