Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 - Непостоянна работа на климатик - спира сам - сервизен режим - РЕШЕН - букса
Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 - Непостоянна работа на климатик - спира сам - сервизен режим - РЕШЕН - букса
Мнение от visokoto » 16 Юли 2011 19:07
След включването на климатика, същият работи нормално определено време(духа студено, има дебит и т.н.), но в един момент спира да работи (не духа студено) и диода на бутона AC започва да мига.
След изключване, пауза от 5-6 минути и повторно включване, климатика се включва, работи нормално за неопределено време (понякога 5 мин., понякога 3 часа) до следващото спиране.
Ако някой може да помогне или да даде полезна информация.
Предварително благодаря.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.
visokoto
Мнение от virtual » 16 Юли 2011 20:10
Toyota Yaris D-4D SOL 2007
Nissan Primera P10 GA16DE
virtual
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 17 Юли 2011 08:03
На релето трябва да пише AC CLT ,нещо такова.
Щом мига диода това е най-вероятната причина.
Другата възможност е ,ако на компресора има повече от 2 кабела да е със защитен прекъсвач вътре ,който се ебава .
diesel_power
- kaloian311
- Мнения: 268
- Регистриран на: 04 Мар 2010 19:23
- Местоположение: Пловдив
.
Мнение от kaloian311 » 17 Юли 2011 15:12
diesel_power написа:Потърси релето за компресора и го размени с някое което не е важно ,като фарове за мъгла или клаксон.
На релето трябва да пише AC CLT ,нещо такова.
Щом мига диода това е най-вероятната причина.
Другата възможност е ,ако на компресора има повече от 2 кабела да е със защитен прекъсвач вътре ,който се ебава .

kaloian311
Мнение от visokoto » 18 Юли 2011 17:46
Търсих релето на климатика и не го намерих.Поне там където търсих на релетата не пише АС. В кутията с релета и бушони над акумулатора има само едно бяло и на него пише MG/C, което не знам за какво е.
Къде другаде има релета не знам. Досега не ми се е налагало да ги търся.
visokoto
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 19 Юли 2011 07:59
На някои е MG/C (magnetic cluntch) -магнитен съединител на компресора.visokoto написа: В кутията с релета и бушони над акумулатора има само едно бяло и на него пише MG/C
Точно това реле ти трябва .
Размени го и виж какво ще стане.
diesel_power
TaTeTo
НЕПОСТОЯННА РАБОТА НА КЛИМАТИК
Мнение от memorex » 01 Май 2012 22:53
Ако се справяш с английския виж тук:visokoto написа:диода на бутона AC започва да мига
http://adair.com.au/tsb/TSB%2027%202-10 ... Switch.pdf
Причина: Оправен линк.
memorex
Мнение от TaTeTo » 02 Май 2012 19:24
Ако някой знае как да разглобя буксата, без да я счупя, БЛАГОДАРЯ.
Ще удължа всички кабелчета и ще стане супер.
Предполагам, че няма да отнеме много време, ако на някой в София му се занимава и го е правил, да казва кога да му возя колата.
Успех на всички...
- Прикачени файлове
-
- DSC01470.JPG (283.1 KiB) Преглеждано 3369 пъти
-
- DSC01474.JPG (337.28 KiB) Преглеждано 3368 пъти
-
- DSC01475.JPG (233.12 KiB) Преглеждано 3367 пъти
TaTeTo
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 02 Май 2012 20:00
Вариантите са ти - запояване на кабелчето в това положение (гледам, че имаш малко парченце от кабела извън буксата. След което заливане със смола...
Или намиране на кабелче от ударен автомобил/повреден компресор...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
diesel_power
Мнение от TaTeTo » 04 Май 2012 17:48
Буксата се разглобява, като издърпаш бялото капаче с дупки, което е вътре и после с игла бутнеш един палец контриращ металното краче. Кабела излиза с крачето и гуменото уплътнение. Така и трите кабела, като ги срязах някъде по средата и ги подмених и трите, после с припой за крачето. Вече има работещ климатик.
Благодаря на diesel_power и всички останали...
УСПЕХ
TaTeTo
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Avensis Verso M20 2.0 1CD-FTV D4D 2001 - Непостоянна работа на климатик - спира сам - сервизен режим - РЕШЕН - букса
Мнение от Akima » 26 Юли 2016 15:37
Моля опишете точно и пълно колата, за да може да ви дадем номер на релето.
И при вас ли влиза в сервизен режим климатика?
Полезно четиво - http://www.cardiagnostics.be/-now/Self% ... -panel.htm.
Akima
Обратно към “Интериор/екстериор”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта