avensis d4d
avensis d4d
Здравейте, обръщам се за съвет, ще съм благодарен ако някой ми отговори. Мой близък ми предлага тойота авенсис 12/2003 2.0 д4д за 19000лв. на 36000км с климатроник(последната от старата серия - не новите, които са по-ръбести). Колата е гаражна, в изключително добро техническо състояние. Това което всъщност ме притеснява е, че гаранцията и изтича скоро, а доколкото знам после ако стане нещо излиза соленичко. Въпроса ми е, дали някой има впечатления и дали за в бъдеще (след 1-2 години) бих могъл да очаквам по сериозни изненади. Може да ви се стори глупав въпрос, но аз никога не съм имал нито тийота, нито друга японска кола, а и за 25000 мога да си взема например новия йарис с 3г. пълна гаранция.
Последно промяна от zzecov на 24 Авг 2006 17:51, променено общо 1 път.
ne, tova koeto kazvsh ti e tochno neshtoto koeto otlichava Toyota ot ostanalite marki avtomobili!zzecov написа:Може и да си прав, но имай впредвид, че говорим за различен клас коли все пак. Аз знам, че ако взема авенсиса след 3 години ще струва 7-8000лв. Както писах по-горе, никога не съм имал японско и ме интересува дали по принцип тези коли дават големи/скъпи ядове след като минат 3 години.

Re: avensis d4d
провери дали е с новият маховикzzecov написа:Здравейте, обръщам се за съвет, ще съм благодарен ако някой ми отговори. Мой близък ми предлага тойота авенсис 12/2003 2.0 д4д за 19000лв. на 36000км с климатроник(последната от старата серия - не новите, които са по-ръбести). Колата е гаражна, в изключително добро техническо състояние. Това което всъщност ме притеснява е, че гаранцията и изтича скоро, а доколкото знам после ако стане нещо излиза соленичко. Въпроса ми е, дали някой има впечатления и дали за в бъдеще (след 1-2 години) бих могъл да очаквам по сериозни изненади. Може да ви се стори глупав въпрос, но аз никога не съм имал нито тийота, нито друга японска кола, а и за 25000 мога да си взема например новия йарис с 3г. пълна гаранция.

За смяната на маховика от Т.М.А. ще ти кажат, че задължително е да се сменя, но дали е наложително е друга тема. Във форума на dir.bg за тойота един колега се оплакваше сервиза на Тойота-Венци в Габрово, че първоначално му казали само за феродовия диск, а когато закарал колата за смяната се опитали да го мародерстват с 2200 лв. и за маховика. Това е политика на компанията, а не задължителна необходимост, лошото е че не го ли направиш по тяхната не ти признават гаранцията на частите, ремонта и оттам ти пода общата гаранция на автомобила. Аз имам също Авенсис Д4Д от 1 година, само че е 2001 г., но ми я вкараха от Австрия на реални 34265км. (беше с удар в предното ляво колело, но човека ми я оправи). До сега само масло и филтри два пъти сменях, даже още не съм сменял антифриза и спирачната течност. Заради гробовните улици в София зимата обаче ми се наложи да сменя биалетките, щото много неконфортен шум издаваха. Иначе нямам никакви забележки към Тойота, просто да чукам на дърво излезе "желязна" кола. А преди това и аз имах Ксантия и бях брадясал от постоянно чупене на пари за дребни неща, дето струват луди пари, язък им за конфортното возене на ситроените в което нямат равни. С две думи мисля, че ще направиш правилен избор, а и цената ми се струва прилична...Успех!
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 06 Мар 2006 12:11
- Местоположение: София
Е не може да караш по-нова кола и да са евтини частите!
Вкарай я в ТМ-Ауто за да ти кажат какво и е текущото състояние евентуално. Другото както дойде и когато дойде!
Ако мога да си купя голяма кола няма да си купя малка.
Ако Авенсиса е само на 36000 км си е почти нов. Пък и D-4D!
А и каквото е имало да се скапва вече се е обадило и е сменено вероятно!
Иначе за обеценяването то и Яриса няма да е много по-скъп след 3 години!
Съединителя ако е бил (дефектен) за смяна вече вероятно е сменен ако не, то би трябвало да си караш спокойно поне до 100 000км!
Интересно какво им е ръбестото на новите Авенсиси?!
А какво и е скъпото на Ксантията?! Модел до '98ма?!
Вкарай я в ТМ-Ауто за да ти кажат какво и е текущото състояние евентуално. Другото както дойде и когато дойде!
Ако мога да си купя голяма кола няма да си купя малка.
Ако Авенсиса е само на 36000 км си е почти нов. Пък и D-4D!
А и каквото е имало да се скапва вече се е обадило и е сменено вероятно!
Иначе за обеценяването то и Яриса няма да е много по-скъп след 3 години!
Съединителя ако е бил (дефектен) за смяна вече вероятно е сменен ако не, то би трябвало да си караш спокойно поне до 100 000км!
Интересно какво им е ръбестото на новите Авенсиси?!
А какво и е скъпото на Ксантията?! Модел до '98ма?!
ex Toyota Avensis 2.2 D-4D '05
now Audi Q7 S-line 3.0 TDI 279HP 600NM '07
now Audi Q7 S-line 3.0 TDI 279HP 600NM '07
благодаря за коректните отговори. авнсиса ми го предлага много мой познат, с който сме почти всеки ден заедно и наистина няма скрити дефекти, а и кавото поискам да се направи като консултация в сервиз и т.н. преди да го купя ще стане, а и колата все още е гаранционна. За формата на новите авенсис - мене лично ми е малко като сандък, нищо лично, но новият фейслифт ми хареса-някак си отваря колата, особено отзад.
Моята ксантия беше 1.8i 1994 с вградена заводски АГУ, внос от холандия. Наистина като возия няма равна, но...понеже я купих лятото, първото нещо, което стана бе безпрецедентното пукане на водни съединения - някъде около 3-4. няма лошо, с по-добър майстор положението се закърпваше, до момента в които не ми се счупи (по-точно разпадна в ръцете) една пластмасова отливка, там където маркучите влизат в радиатора - тогава научих че не се продават водни съединения по едно, а само всичките комплект за 400лв. Извинявам се, ама това за едни гумени маркучи ми се види бая. Да не говорим, че точно преди капачката на радиатора имаше едно гумено маркуче, което, оказа се... изхвърля вода, когато температурата се повиши, а не я връща обратно в системата (както е например при голф 2. Като имаш предвид, че тая кола нормално работи на около 90-100 градуса, то под нея постоянно имаше локва - постоянно гледаш отдолу и се кръстиш да не е по-сериозно, щото скапаната бангия кляка и се вика само пътна помощ. Помпата за повдигане постоянно бе омаслена, а скапе ли се си дотам. Смених и биелетки-търсих ги 3 месеца, а накрая се оказа, че били като на BX, ама кой да ти каже. Смених и лагер на заден мост - в сервиза ми искаха 220лв. за едната страна, без труда. Аз си ги купих от SKF за 63лв. комплекта. Смених и хидравлично маркуче за 150лв.-извратена работа. Да не говорим, че зимата на минуови температури палиш и чакаш(мръзнеш) 3-4мин. за да се вдигне и да тръгнеш. Като капак, точно като я карах да я дам момчето, което я купи, започна фа ми пуши радиатора на парното. Спрях на първата бензиностанция и си купих стружки за 5лв. изчаках пушенето да спре и така я продадох, а на него след 1 седмица на витошка в задръстването му блокира скоростната кутия и даде 1000лв. за ремонт. ти как би се почувствал, ако имаш сравнително луксозна кола, а през половината време докато я имаш караш шкода 120 и плащаш за супертъпи ремонти и постоянно хвърляш по едно око под нея, за да видиш локвичката която я имазадължително с какъв цвят е и колко е голяма? И всичко това за 1 година - сега разбираш ли защо питам като олигофрен за тая тойота - била перфектна, ама като стане твоя, работата вече е друга.
P.S. Колега информативно, колко ти струваше смяната на биелетките?
Моята ксантия беше 1.8i 1994 с вградена заводски АГУ, внос от холандия. Наистина като возия няма равна, но...понеже я купих лятото, първото нещо, което стана бе безпрецедентното пукане на водни съединения - някъде около 3-4. няма лошо, с по-добър майстор положението се закърпваше, до момента в които не ми се счупи (по-точно разпадна в ръцете) една пластмасова отливка, там където маркучите влизат в радиатора - тогава научих че не се продават водни съединения по едно, а само всичките комплект за 400лв. Извинявам се, ама това за едни гумени маркучи ми се види бая. Да не говорим, че точно преди капачката на радиатора имаше едно гумено маркуче, което, оказа се... изхвърля вода, когато температурата се повиши, а не я връща обратно в системата (както е например при голф 2. Като имаш предвид, че тая кола нормално работи на около 90-100 градуса, то под нея постоянно имаше локва - постоянно гледаш отдолу и се кръстиш да не е по-сериозно, щото скапаната бангия кляка и се вика само пътна помощ. Помпата за повдигане постоянно бе омаслена, а скапе ли се си дотам. Смених и биелетки-търсих ги 3 месеца, а накрая се оказа, че били като на BX, ама кой да ти каже. Смених и лагер на заден мост - в сервиза ми искаха 220лв. за едната страна, без труда. Аз си ги купих от SKF за 63лв. комплекта. Смених и хидравлично маркуче за 150лв.-извратена работа. Да не говорим, че зимата на минуови температури палиш и чакаш(мръзнеш) 3-4мин. за да се вдигне и да тръгнеш. Като капак, точно като я карах да я дам момчето, което я купи, започна фа ми пуши радиатора на парното. Спрях на първата бензиностанция и си купих стружки за 5лв. изчаках пушенето да спре и така я продадох, а на него след 1 седмица на витошка в задръстването му блокира скоростната кутия и даде 1000лв. за ремонт. ти как би се почувствал, ако имаш сравнително луксозна кола, а през половината време докато я имаш караш шкода 120 и плащаш за супертъпи ремонти и постоянно хвърляш по едно око под нея, за да видиш локвичката която я имазадължително с какъв цвят е и колко е голяма? И всичко това за 1 година - сега разбираш ли защо питам като олигофрен за тая тойота - била перфектна, ама като стане твоя, работата вече е друга.
P.S. Колега информативно, колко ти струваше смяната на биелетките?
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път

П.П. Много от частите за Ситроен са по-скъпи от аналогичните за Тойота, повярвайте ни!

За смяната на Биелетките платих общо 90лв. (2х41 лв. за биелетите и 8 лв. за труда), само че не във фирмен сервиз, а при един майстор - Божидар-Буката в Габрово. По принцип ми се стори труда му за доста евтин, но той си знае. Той едно време работеше в сервиза на местния вносител за Габровска и Търновска област "Венци-Тойота", и беше единствения дето наистина разбираше от автомобилите (другите само са научени да сменят части, а не да диагностицират сами), но след това се махна и сега работи самостоятелно и да ти кажа, там в региона никой не ходи в сервиза на Тойота, без да посети и ако може нещо да му оправи Буката.
За Ситроена - и аз бях с 2.0 с 8 клапана 1993г. Проблема при тях е не толкова в самите автомобили ( то като стане на 10 години всичко започва да се обажда), а в липсата на наистина кадърни майстори да ги поддържат. Първо правих хидро-помпата. Оказа се, че тъпите конструктори решили да им сложат тефлонови набивки на ротора и това на място дето се върти с по-високи обороти от мотора постоянно - как няма да се скапят и да протече помпата. Ходих в Курило при Пламен (абсолютен селяндурин и страшно некомпетентен за самочуствието си) да ми ги подменят с месингови, само там правеха кадърен подобен ремонт, но след като почина стругаря му (май му беше баща или тъст) вече само доразвалят помпите. Оправиха ги, но се оказа че неговите келешчета нищо не разбират от спирачки. Обиколих сума ти майстори докато открия точния човек за ходова част и спирачки (Жорката на бул. Европа). Добре че беше откровен и за мотора отказа да се занимава. Намерих един от Сервиза в Красно село, дето след работа прави час-пром. Във Варна ми се спука хидро-маркуч от спирачния кран (Годинките си казват тежката дума), след 3 посещения на Варненския сервиз на Ситроен, не ме питайте как съм се прибрал в София на собствен ход, това е мой патент. Сменях компютъра след 1 месец търсене на причината какво не е наред. Въобще - безкрайно съм доволен от возията, но от ремонтите брадясах (купих колата за 4800 лв. и за 3 години бях дал към 4500 лв. за части и ремонти). Та по тая причина - само Тойота. Тъст ми имаха по едно време общо 4 Тойоти (Карина Е 1.6 96г., Корола 1.3 91г., Старлет 1.0 86г., Старлет 1.3 94г.) и през 3-те години ми разправяше да си взема Тойота - послушах го и се оказа прав, поне за сега, дано да не съм извикал дявола и моя Авенсис да го карам здрав докато ми умръзне. Тогава ще го сменям с Камри.
ситроен+пежо
то тука стана анти-ситоен форум. Аз след ксантията си купих един голф2, и трябва да ви кажа (да не чуе дявола) за почти 4 години извън смените на масло съм дал за ремонти има-няма 300лв.
И още за френските коли - жена ми кара от 2 месеца едно пежо 307св, чисто ново. Верно голямо, комфортно преди 1 седмица ходихме до мюнхен с него, за 3000км., последните 1000 твърдо с климатик 4 човека ми даде разход 9/100, като не съм го карал с повече от 130-макс. 150. Дотук добре. От 2 дена обаче на пустата кочина и свети лампата за филтъра на купето. Отиваме снощи до люлинския сервиз, веднага го слагат на стенда- извода няма нищо, просто грешка в компютъра. Викат-наблюдавайте го как е. Аз му викам на тоя - бе викам извинявай, ама колата е на 7500км. ква грешка, кви 5лева. А той ми вика - еми така е, тия коли имат много електроника. Ми ако бях дал аз парите за тъпото пежо и на 7хил. почнат мизериите просто щях да ги удуша. Да не говорим, че чистачката на шофьора вместо да чисти маже и щях да се утрепя в сърбия. Оказа се, че чистачките са лява и дясна и не са взаимозаменяеми. Ок - купихме нова за 50лв., и му викам - абе нямат ли гаранция, все пак обувки като си купиш ти дават 30дни. Той вика - ами тва е консуматив, сменя се само ако се установи дефект при монтажа. Викам му добре де, ами и тази ако е кофти, ние кво всеки ден по 5олв. ли ша даваме докато улучим читавата.Той вика еми така е. Тръгвам да я слагам- не става. Викаме един от сервиза, той неможа, викна втори, накрая взеха друга нова чистачка. Сумарно - 1 чистачка и компютърен тест, при положение, че влезохме веднага - 2 часа. Е сега, кажете как да ида и да си купя ситроен или пежо (предполагам, че и рено са същите говна).
И още за френските коли - жена ми кара от 2 месеца едно пежо 307св, чисто ново. Верно голямо, комфортно преди 1 седмица ходихме до мюнхен с него, за 3000км., последните 1000 твърдо с климатик 4 човека ми даде разход 9/100, като не съм го карал с повече от 130-макс. 150. Дотук добре. От 2 дена обаче на пустата кочина и свети лампата за филтъра на купето. Отиваме снощи до люлинския сервиз, веднага го слагат на стенда- извода няма нищо, просто грешка в компютъра. Викат-наблюдавайте го как е. Аз му викам на тоя - бе викам извинявай, ама колата е на 7500км. ква грешка, кви 5лева. А той ми вика - еми така е, тия коли имат много електроника. Ми ако бях дал аз парите за тъпото пежо и на 7хил. почнат мизериите просто щях да ги удуша. Да не говорим, че чистачката на шофьора вместо да чисти маже и щях да се утрепя в сърбия. Оказа се, че чистачките са лява и дясна и не са взаимозаменяеми. Ок - купихме нова за 50лв., и му викам - абе нямат ли гаранция, все пак обувки като си купиш ти дават 30дни. Той вика - ами тва е консуматив, сменя се само ако се установи дефект при монтажа. Викам му добре де, ами и тази ако е кофти, ние кво всеки ден по 5олв. ли ша даваме докато улучим читавата.Той вика еми така е. Тръгвам да я слагам- не става. Викаме един от сервиза, той неможа, викна втори, накрая взеха друга нова чистачка. Сумарно - 1 чистачка и компютърен тест, при положение, че влезохме веднага - 2 часа. Е сега, кажете как да ида и да си купя ситроен или пежо (предполагам, че и рено са същите говна).
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 06 Мар 2006 12:11
- Местоположение: София
Ебати разхода има това 307?! Дизел ли е?
Ние с 4 човека и пълен багажник зимато до Хановер и обратно направихме 7/100 дизел с Авенсиса 2.2 Д-4Д! По Сръбско като спазвахме повече ограниченията падна и на 6/100.
А за Пежо дори за смяна на масло се чака като гламав (не записвали часове) а не може да не се смени там щото ще падне гаранцията.
На жена ми Рено Клиото постоянно има нещо за ремонтиране - поне е наистина евтина за подръжка.
Ние с 4 човека и пълен багажник зимато до Хановер и обратно направихме 7/100 дизел с Авенсиса 2.2 Д-4Д! По Сръбско като спазвахме повече ограниченията падна и на 6/100.
А за Пежо дори за смяна на масло се чака като гламав (не записвали часове) а не може да не се смени там щото ще падне гаранцията.
На жена ми Рено Клиото постоянно има нещо за ремонтиране - поне е наистина евтина за подръжка.
ex Toyota Avensis 2.2 D-4D '05
now Audi Q7 S-line 3.0 TDI 279HP 600NM '07
now Audi Q7 S-line 3.0 TDI 279HP 600NM '07
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта