avensis d4d
avensis d4d
Мнение от zzecov » 24 Авг 2006 16:55
zzecov
Xeku
Мнение от zzecov » 24 Авг 2006 17:50
zzecov
Мнение от punkara » 24 Авг 2006 17:59
ne, tova koeto kazvsh ti e tochno neshtoto koeto otlichava Toyota ot ostanalite marki avtomobili!zzecov написа:Може и да си прав, но имай впредвид, че говорим за различен клас коли все пак. Аз знам, че ако взема авенсиса след 3 години ще струва 7-8000лв. Както писах по-горе, никога не съм имал японско и ме интересува дали по принцип тези коли дават големи/скъпи ядове след като минат 3 години.

punkara
Re: avensis d4d
Мнение от пламен 77 » 24 Авг 2006 18:29
провери дали е с новият маховикzzecov написа:Здравейте, обръщам се за съвет, ще съм благодарен ако някой ми отговори. Мой близък ми предлага тойота авенсис 12/2003 2.0 д4д за 19000лв. на 36000км с климатроник(последната от старата серия - не новите, които са по-ръбести). Колата е гаражна, в изключително добро техническо състояние. Това което всъщност ме притеснява е, че гаранцията и изтича скоро, а доколкото знам после ако стане нещо излиза соленичко. Въпроса ми е, дали някой има впечатления и дали за в бъдеще (след 1-2 години) бих могъл да очаквам по сериозни изненади. Може да ви се стори глупав въпрос, но аз никога не съм имал нито тийота, нито друга японска кола, а и за 25000 мога да си взема например новия йарис с 3г. пълна гаранция.

пламен 77
Мнение от zzecov » 25 Авг 2006 11:07
zzecov
пламен 77
Мнение от bobsn » 26 Авг 2006 18:59
bobsn
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 06 Мар 2006 12:11
- Местоположение: София
Мнение от TurboDieselComby » 28 Авг 2006 16:24
Вкарай я в ТМ-Ауто за да ти кажат какво и е текущото състояние евентуално. Другото както дойде и когато дойде!
Ако мога да си купя голяма кола няма да си купя малка.
Ако Авенсиса е само на 36000 км си е почти нов. Пък и D-4D!
А и каквото е имало да се скапва вече се е обадило и е сменено вероятно!
Иначе за обеценяването то и Яриса няма да е много по-скъп след 3 години!
Съединителя ако е бил (дефектен) за смяна вече вероятно е сменен ако не, то би трябвало да си караш спокойно поне до 100 000км!
Интересно какво им е ръбестото на новите Авенсиси?!
А какво и е скъпото на Ксантията?! Модел до '98ма?!
now Audi Q7 S-line 3.0 TDI 279HP 600NM '07
TurboDieselComby
Мнение от zzecov » 29 Авг 2006 00:14
Моята ксантия беше 1.8i 1994 с вградена заводски АГУ, внос от холандия. Наистина като возия няма равна, но...понеже я купих лятото, първото нещо, което стана бе безпрецедентното пукане на водни съединения - някъде около 3-4. няма лошо, с по-добър майстор положението се закърпваше, до момента в които не ми се счупи (по-точно разпадна в ръцете) една пластмасова отливка, там където маркучите влизат в радиатора - тогава научих че не се продават водни съединения по едно, а само всичките комплект за 400лв. Извинявам се, ама това за едни гумени маркучи ми се види бая. Да не говорим, че точно преди капачката на радиатора имаше едно гумено маркуче, което, оказа се... изхвърля вода, когато температурата се повиши, а не я връща обратно в системата (както е например при голф 2. Като имаш предвид, че тая кола нормално работи на около 90-100 градуса, то под нея постоянно имаше локва - постоянно гледаш отдолу и се кръстиш да не е по-сериозно, щото скапаната бангия кляка и се вика само пътна помощ. Помпата за повдигане постоянно бе омаслена, а скапе ли се си дотам. Смених и биелетки-търсих ги 3 месеца, а накрая се оказа, че били като на BX, ама кой да ти каже. Смених и лагер на заден мост - в сервиза ми искаха 220лв. за едната страна, без труда. Аз си ги купих от SKF за 63лв. комплекта. Смених и хидравлично маркуче за 150лв.-извратена работа. Да не говорим, че зимата на минуови температури палиш и чакаш(мръзнеш) 3-4мин. за да се вдигне и да тръгнеш. Като капак, точно като я карах да я дам момчето, което я купи, започна фа ми пуши радиатора на парното. Спрях на първата бензиностанция и си купих стружки за 5лв. изчаках пушенето да спре и така я продадох, а на него след 1 седмица на витошка в задръстването му блокира скоростната кутия и даде 1000лв. за ремонт. ти как би се почувствал, ако имаш сравнително луксозна кола, а през половината време докато я имаш караш шкода 120 и плащаш за супертъпи ремонти и постоянно хвърляш по едно око под нея, за да видиш локвичката която я имазадължително с какъв цвят е и колко е голяма? И всичко това за 1 година - сега разбираш ли защо питам като олигофрен за тая тойота - била перфектна, ама като стане твоя, работата вече е друга.
P.S. Колега информативно, колко ти струваше смяната на биелетките?
zzecov
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Xeku » 29 Авг 2006 08:06

П.П. Много от частите за Ситроен са по-скъпи от аналогичните за Тойота, повярвайте ни!

Xeku
Мнение от bobsn » 29 Авг 2006 10:46
bobsn
Мнение от bobsn » 29 Авг 2006 11:10
bobsn
ситроен+пежо
Мнение от zzecov » 29 Авг 2006 11:42
И още за френските коли - жена ми кара от 2 месеца едно пежо 307св, чисто ново. Верно голямо, комфортно преди 1 седмица ходихме до мюнхен с него, за 3000км., последните 1000 твърдо с климатик 4 човека ми даде разход 9/100, като не съм го карал с повече от 130-макс. 150. Дотук добре. От 2 дена обаче на пустата кочина и свети лампата за филтъра на купето. Отиваме снощи до люлинския сервиз, веднага го слагат на стенда- извода няма нищо, просто грешка в компютъра. Викат-наблюдавайте го как е. Аз му викам на тоя - бе викам извинявай, ама колата е на 7500км. ква грешка, кви 5лева. А той ми вика - еми така е, тия коли имат много електроника. Ми ако бях дал аз парите за тъпото пежо и на 7хил. почнат мизериите просто щях да ги удуша. Да не говорим, че чистачката на шофьора вместо да чисти маже и щях да се утрепя в сърбия. Оказа се, че чистачките са лява и дясна и не са взаимозаменяеми. Ок - купихме нова за 50лв., и му викам - абе нямат ли гаранция, все пак обувки като си купиш ти дават 30дни. Той вика - ами тва е консуматив, сменя се само ако се установи дефект при монтажа. Викам му добре де, ами и тази ако е кофти, ние кво всеки ден по 5олв. ли ша даваме докато улучим читавата.Той вика еми така е. Тръгвам да я слагам- не става. Викаме един от сервиза, той неможа, викна втори, накрая взеха друга нова чистачка. Сумарно - 1 чистачка и компютърен тест, при положение, че влезохме веднага - 2 часа. Е сега, кажете как да ида и да си купя ситроен или пежо (предполагам, че и рено са същите говна).
zzecov
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 06 Мар 2006 12:11
- Местоположение: София
Мнение от TurboDieselComby » 29 Авг 2006 15:54
Ние с 4 човека и пълен багажник зимато до Хановер и обратно направихме 7/100 дизел с Авенсиса 2.2 Д-4Д! По Сръбско като спазвахме повече ограниченията падна и на 6/100.
А за Пежо дори за смяна на масло се чака като гламав (не записвали часове) а не може да не се смени там щото ще падне гаранцията.
На жена ми Рено Клиото постоянно има нещо за ремонтиране - поне е наистина евтина за подръжка.
now Audi Q7 S-line 3.0 TDI 279HP 600NM '07
TurboDieselComby
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: bien и 2 госта