Окачване на Авенсис 2001

langusta84
Мнения: 19
Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19

Окачване на Авенсис 2001

Мнение от langusta84 » 12 Май 2011 16:46

Здравейте колеги,
имам Авенсис 2001 като цяло съм мн доволен от колата, но в последно време забелязвам че започва да трака тук там но това е нормално при нашите пътища.Не съм голям специалист затова искам да попитам някои правил ли е ремонт и има ли наблюдения къде са слабите места по окачването на Авенсис 2001.Не съм ходил на майстор но ми е пределно ясно какво ще ми кажат те-ами биалетки,тампони,втулки,шарнири и все възможни други неща за смяна и най вероятно ще са прави, но все пак да питам имате ли наблюдения каде парво започват да издахват по окачването тези коли?
благодаря ви предварително и се надявам да се получи една добра и полезна дискусия

Аватар
tarikat89
Мнения: 91
Регистриран на: 09 Май 2008 19:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от tarikat89 » 12 Май 2011 17:06

предимно биалетите си заминават и тампоните на стабилизиращите щанги..другите тампони издържат повече време

desotodorov

Мнение от desotodorov » 12 Май 2011 23:36

1. Биалетки
2. Тампони стабилизираща щанга, както каза колегата, ама от тях не се усеща отчетливо тропане.
3. Кормилни накрайници - вътрешни и външни.
За другите тампони - на носачи и на щангите отзад нямам идея, но като ги гледам доста преоразмерени изглеждат...би трябвало да карат много.
То в крайна сметка всичко заминава след дълго каране по родните "пътища"...но пък колите ни имат доста здраво...хм, бих казал непресметнато здраво окачване, така че не се скъпи, вземи си качествени резервни части и смени каквото трябва - хем ще кара много време, хем ти ще си доволен...аз лично вземах от Евро07 на "555" - японска фирма - кормилните накрайници вече 50к не са мръднали...биалетки още не съм сменял...износвам стари от една карина, която взех за части :) Тампоните стаб щанга ги смених с нови - предните - "оригинални" (Люцкан от форума)...задните RBI - само такива се намериха....смених ги, макар че старите си бяха още годни, ама бях разкачил щангата заради биалетките...и понеже тампоните са си кажи речи без пари, а и за да се сменят се отвиват/завиват общо 4 болта.
Ако имаш инструменти - операцията по смяна биалетка+тампон щанга за всяко колело отнема около 30-40 минути. Стига да не са ръждясали резбите и да се отвият нормално...при моите отзад игра ножовката
cool.gif
И да...пиша в първо лице ед.ч. smile.gif , защото сам си сменявам частите по окачването...не заради друго, а много горчив опит имам "майсторите"...хм...иначе на диагностика - в ПитСтоп, на тях може да се разчита, но пък ми е страшно неудобно да си оставям колата при тях - от Ботевград съм.

langusta84
Мнения: 19
Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19

Мнение от langusta84 » 13 Май 2011 23:12

up

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 14 Май 2011 23:29

е какво "up" след тоз изчерпателен коментар на колегата desotodorov, бягай на майстор да видиш, кво щи каже.
АVENSIS 2.0TD-комби

gunner
Мнения: 121
Регистриран на: 21 Май 2007 17:31
Местоположение: Sf
Обратна връзка:

Мнение от gunner » 15 Май 2011 12:47

desotodorov написа:1. Биалетки
2. Тампони стабилизираща щанга, както каза колегата, ама от тях не се усеща отчетливо тропане.
3. Кормилни накрайници - вътрешни и външни.
За другите тампони - на носачи и на щангите отзад нямам идея, но като ги гледам доста преоразмерени изглеждат...би трябвало да карат много.
То в крайна сметка всичко заминава след дълго каране по родните "пътища"...но пък колите ни имат доста здраво...хм, бих казал непресметнато здраво окачване, така че не се скъпи, вземи си качествени резервни части и смени каквото трябва - хем ще кара много време, хем ти ще си доволен...аз лично вземах от Евро07 на "555" - японска фирма - кормилните накрайници вече 50к не са мръднали...биалетки още не съм сменял...износвам стари от една карина, която взех за части :) Тампоните стаб щанга ги смених с нови - предните - "оригинални" (Люцкан от форума)...задните RBI - само такива се намериха....смених ги, макар че старите си бяха още годни, ама бях разкачил щангата заради биалетките...и понеже тампоните са си кажи речи без пари, а и за да се сменят се отвиват/завиват общо 4 болта.
Ако имаш инструменти - операцията по смяна биалетка+тампон щанга за всяко колело отнема около 30-40 минути. Стига да не са ръждясали резбите и да се отвият нормално...при моите отзад игра ножовката
cool.gif
И да...пиша в първо лице ед.ч. smile.gif , защото сам си сменявам частите по окачването...не заради друго, а много горчив опит имам "майсторите"...хм...иначе на диагностика - в ПитСтоп, на тях може да се разчита, но пък ми е страшно неудобно да си оставям колата при тях - от Ботевград съм.
Здравей, а би ли ми казал откъде си намери тампоните за задна стабилизираща щанга, щото на мен май проблемно ми се оказа. Вече на няколко места нямали.
А между другото твойта карина комби ли е, че май имало разлика в тея тампони. Мойта е комби
CARINA E 7A-FE

desotodorov

Мнение от desotodorov » 17 Май 2011 20:28

Комби е. Аз май писах за фирмите- Евро 07 http://www.euro07.bg/index.php.
Моите всъщност ги взех от един колега от форума който доставя авточасти. http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=191 ... ht=#191380.
Възможно е при седан и комби да са различни - колегата по принцип иска номер на рамата за да е сигурно какво се взема.

gunner
Мнения: 121
Регистриран на: 21 Май 2007 17:31
Местоположение: Sf
Обратна връзка:

Мнение от gunner » 18 Май 2011 10:20

Мерси, ще проверя и в Евро 07, щото при колегата с оригиналните части нямало в момента.
CARINA E 7A-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта