Здравейте колеги,
имам Авенсис 2001 като цяло съм мн доволен от колата, но в последно време забелязвам че започва да трака тук там но това е нормално при нашите пътища.Не съм голям специалист затова искам да попитам някои правил ли е ремонт и има ли наблюдения къде са слабите места по окачването на Авенсис 2001.Не съм ходил на майстор но ми е пределно ясно какво ще ми кажат те-ами биалетки,тампони,втулки,шарнири и все възможни други неща за смяна и най вероятно ще са прави, но все пак да питам имате ли наблюдения каде парво започват да издахват по окачването тези коли?
благодаря ви предварително и се надявам да се получи една добра и полезна дискусия
Окачване на Авенсис 2001
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 02 Юни 2009 23:19
1. Биалетки
2. Тампони стабилизираща щанга, както каза колегата, ама от тях не се усеща отчетливо тропане.
3. Кормилни накрайници - вътрешни и външни.
За другите тампони - на носачи и на щангите отзад нямам идея, но като ги гледам доста преоразмерени изглеждат...би трябвало да карат много.
То в крайна сметка всичко заминава след дълго каране по родните "пътища"...но пък колите ни имат доста здраво...хм, бих казал непресметнато здраво окачване, така че не се скъпи, вземи си качествени резервни части и смени каквото трябва - хем ще кара много време, хем ти ще си доволен...аз лично вземах от Евро07 на "555" - японска фирма - кормилните накрайници вече 50к не са мръднали...биалетки още не съм сменял...износвам стари от една карина, която взех за части
Тампоните стаб щанга ги смених с нови - предните - "оригинални" (Люцкан от форума)...задните RBI - само такива се намериха....смених ги, макар че старите си бяха още годни, ама бях разкачил щангата заради биалетките...и понеже тампоните са си кажи речи без пари, а и за да се сменят се отвиват/завиват общо 4 болта.
Ако имаш инструменти - операцията по смяна биалетка+тампон щанга за всяко колело отнема около 30-40 минути. Стига да не са ръждясали резбите и да се отвият нормално...при моите отзад игра ножовката
И да...пиша в първо лице ед.ч.
, защото сам си сменявам частите по окачването...не заради друго, а много горчив опит имам "майсторите"...хм...иначе на диагностика - в ПитСтоп, на тях може да се разчита, но пък ми е страшно неудобно да си оставям колата при тях - от Ботевград съм.
2. Тампони стабилизираща щанга, както каза колегата, ама от тях не се усеща отчетливо тропане.
3. Кормилни накрайници - вътрешни и външни.
За другите тампони - на носачи и на щангите отзад нямам идея, но като ги гледам доста преоразмерени изглеждат...би трябвало да карат много.
То в крайна сметка всичко заминава след дълго каране по родните "пътища"...но пък колите ни имат доста здраво...хм, бих казал непресметнато здраво окачване, така че не се скъпи, вземи си качествени резервни части и смени каквото трябва - хем ще кара много време, хем ти ще си доволен...аз лично вземах от Евро07 на "555" - японска фирма - кормилните накрайници вече 50к не са мръднали...биалетки още не съм сменял...износвам стари от една карина, която взех за части

Ако имаш инструменти - операцията по смяна биалетка+тампон щанга за всяко колело отнема около 30-40 минути. Стига да не са ръждясали резбите и да се отвият нормално...при моите отзад игра ножовката

И да...пиша в първо лице ед.ч.

Здравей, а би ли ми казал откъде си намери тампоните за задна стабилизираща щанга, щото на мен май проблемно ми се оказа. Вече на няколко места нямали.desotodorov написа:1. Биалетки
2. Тампони стабилизираща щанга, както каза колегата, ама от тях не се усеща отчетливо тропане.
3. Кормилни накрайници - вътрешни и външни.
За другите тампони - на носачи и на щангите отзад нямам идея, но като ги гледам доста преоразмерени изглеждат...би трябвало да карат много.
То в крайна сметка всичко заминава след дълго каране по родните "пътища"...но пък колите ни имат доста здраво...хм, бих казал непресметнато здраво окачване, така че не се скъпи, вземи си качествени резервни части и смени каквото трябва - хем ще кара много време, хем ти ще си доволен...аз лично вземах от Евро07 на "555" - японска фирма - кормилните накрайници вече 50к не са мръднали...биалетки още не съм сменял...износвам стари от една карина, която взех за частиТампоните стаб щанга ги смених с нови - предните - "оригинални" (Люцкан от форума)...задните RBI - само такива се намериха....смених ги, макар че старите си бяха още годни, ама бях разкачил щангата заради биалетките...и понеже тампоните са си кажи речи без пари, а и за да се сменят се отвиват/завиват общо 4 болта.
Ако имаш инструменти - операцията по смяна биалетка+тампон щанга за всяко колело отнема около 30-40 минути. Стига да не са ръждясали резбите и да се отвият нормално...при моите отзад игра ножовката
![]()
И да...пиша в първо лице ед.ч., защото сам си сменявам частите по окачването...не заради друго, а много горчив опит имам "майсторите"...хм...иначе на диагностика - в ПитСтоп, на тях може да се разчита, но пък ми е страшно неудобно да си оставям колата при тях - от Ботевград съм.
А между другото твойта карина комби ли е, че май имало разлика в тея тампони. Мойта е комби
CARINA E 7A-FE
Комби е. Аз май писах за фирмите- Евро 07 http://www.euro07.bg/index.php.
Моите всъщност ги взех от един колега от форума който доставя авточасти. http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=191 ... ht=#191380.
Възможно е при седан и комби да са различни - колегата по принцип иска номер на рамата за да е сигурно какво се взема.
Моите всъщност ги взех от един колега от форума който доставя авточасти. http://toyotabg.eu/viewtopic.php?p=191 ... ht=#191380.
Възможно е при седан и комби да са различни - колегата по принцип иска номер на рамата за да е сигурно какво се взема.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта