MMT и Multidrive S
MMT и Multidrive S
Колеги ,
има ли някои между вас - с познания по темата за автоматичните скоростни кутии , да обасни на кратко :
Каква е разликата между трансмисия ММТ , Multidrive S, и нормалния автоматик ..... ако има такава естествено , и разликата не е само в буквичките на означението. И разбира се кое е за предпочитане..... пък ако има и хора с личен опит , още по добре......
има ли някои между вас - с познания по темата за автоматичните скоростни кутии , да обасни на кратко :
Каква е разликата между трансмисия ММТ , Multidrive S, и нормалния автоматик ..... ако има такава естествено , и разликата не е само в буквичките на означението. И разбира се кое е за предпочитане..... пък ако има и хора с личен опит , още по добре......
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
ММТ си е обикновенна ръчна скоростна кутия със съединител, новместо педали има електроника и моторчета да си сменя скоростите и натиска съединителя. Мултидрайв С си е безстепенна скоростна кутия. До колкото съм чувал (не съм карал авенсис 3) има софтуерна имитация на нормална скоростна кутия за комфорт на водача. РХ-а съшо е с безстепенен предавателен механизъм, там наистина не мога да разбера програмиста дето е писал виртуалната 6 степенна кутия. При каквато и скорост да минеш на ръчен режим винаги си на 4-та предавка biggrin.gif
Аз в момента започвам да карам на ММТ и от краткия опит мога да кажа, че е перфектна за градско и за спокойно извън градско каране. Не става за юркане защото колата отговаря с малко закъснение на рязко натискане на газта. Но ако не искаш да я дърпаш по светофарите е мнг добра като комфорт. Малко се осеща смяната от първа на втора ако натиснеш педала повечко и сменя на 4 на на 3к, но не е неприятно.
Аз исках да питам някй дали знае като поддръжка каква е разликата на теория и на пари?
Аз исках да питам някй дали знае като поддръжка каква е разликата на теория и на пари?
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Хмм след месец трябва да дойде и Версото, което купувам и то си е с АТ и ще видим дали е голяма разликата. За сега за Ауриса мога да кажа, че не изглежда като пълен провал, държи си се много добре. Но може и да изпускам нещо....някой може ли да аргументира "пълен провал" ?
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Ами това е само една от темите които излизат с търсачката при кодова дума "MMT" и която не е никак хвалебствена за тази кутия biggrin.gif
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 38c65dd958
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 38c65dd958
1.4 D-4D много добър мотор !
Хмм...прочетох няколко теми по въпроса и впечатлението с което оставам е че определено тойота са се погрижили за козметичните проблеми, които се споменават в темите: бавно превключване, кофти изкачване, придръпване при смяна на предавките (има леко придръпване само 1ва на 2ра и то много леко). Това, което не знам е как седи въпроса с бързото амортизиране на някои от частите на ММТ системата от, което се оплакваха колегите....това единствено времето ще покаже.
А някой колеги с проблеми, които те са изпитали и са отсранили моля да споделят как какмо защо....просто информативно....аз ще се надявам 2011тd да са отсранили някой от проблемите за, които се говори в колите 2007 - 2008

А някой колеги с проблеми, които те са изпитали и са отсранили моля да споделят как какмо защо....просто информативно....аз ще се надявам 2011тd да са отсранили някой от проблемите за, които се говори в колите 2007 - 2008

Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 4 госта