MMT и Multidrive S

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

MMT и Multidrive S

Мнение от moloko » 19 Апр 2011 12:53

Колеги ,
има ли някои между вас - с познания по темата за автоматичните скоростни кутии , да обасни на кратко :
Каква е разликата между трансмисия ММТ , Multidrive S, и нормалния автоматик ..... ако има такава естествено , и разликата не е само в буквичките на означението. И разбира се кое е за предпочитане..... пък ако има и хора с личен опит , още по добре......

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 19 Апр 2011 14:06

ММТ си е обикновенна ръчна скоростна кутия със съединител, новместо педали има електроника и моторчета да си сменя скоростите и натиска съединителя. Мултидрайв С си е безстепенна скоростна кутия. До колкото съм чувал (не съм карал авенсис 3) има софтуерна имитация на нормална скоростна кутия за комфорт на водача. РХ-а съшо е с безстепенен предавателен механизъм, там наистина не мога да разбера програмиста дето е писал виртуалната 6 степенна кутия. При каквато и скорост да минеш на ръчен режим винаги си на 4-та предавка biggrin.gif

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 19 Апр 2011 20:54

Аз в момента започвам да карам на ММТ и от краткия опит мога да кажа, че е перфектна за градско и за спокойно извън градско каране. Не става за юркане защото колата отговаря с малко закъснение на рязко натискане на газта. Но ако не искаш да я дърпаш по светофарите е мнг добра като комфорт. Малко се осеща смяната от първа на втора ако натиснеш педала повечко и сменя на 4 на на 3к, но не е неприятно.
Аз исках да питам някй дали знае като поддръжка каква е разликата на теория и на пари?
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

stivi
Мнения: 115
Регистриран на: 29 Мар 2011 22:42
Местоположение: Поморие

Мнение от stivi » 19 Апр 2011 23:26

От скоро чета форума но вече разбрах че кола с ММТ не трябва да се купува в никакъв случай,пълен провал била тая кутия biggrin.gif
1.4 D-4D много добър мотор !

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 19 Апр 2011 23:58

Тя коя ли роботизирана скоростна кутия не е провал? Очудвам се, че я слагат на Ауриса. Тези кутии се слагат на по-малки коли.
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 20 Апр 2011 03:38

Хмм след месец трябва да дойде и Версото, което купувам и то си е с АТ и ще видим дали е голяма разликата. За сега за Ауриса мога да кажа, че не изглежда като пълен провал, държи си се много добре. Но може и да изпускам нещо....някой може ли да аргументира "пълен провал" ?
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Nixter
Мнения: 584
Регистриран на: 31 Окт 2007 18:39
Местоположение: Бургас

Мнение от Nixter » 20 Апр 2011 11:54

Нека колегата Стиви да аргументира термина. Аз отдавна не съм чел теми за ММТ. Впечатленията ми са само от прочетеново във форума и по списания. Безспорния плюс на тези кутии е, че разхода не е увеличен спрямо ръчната скоростна кутия :thumbsup:
Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007

Аватар
desSs
Мнения: 3289
Регистриран на: 02 Окт 2007 23:11
Местоположение: Варна

Мнение от desSs » 20 Апр 2011 13:56

ММТ-то на яриса придърпваше леко при смяна на скорости, особено от 1-ва на 2-ра. при изпреварване или катерене на баир беше леко неудобно. сега на CVT-то го няма този проблем, всичко става плавно, все едно караш тролей хаха rolleyes.gif

stivi
Мнения: 115
Регистриран на: 29 Мар 2011 22:42
Местоположение: Поморие

Мнение от stivi » 20 Апр 2011 14:38

Ами това е само една от темите които излизат с търсачката при кодова дума "MMT" и която не е никак хвалебствена за тази кутия biggrin.gif
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 38c65dd958
1.4 D-4D много добър мотор !

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 21 Апр 2011 09:28

Хмм...прочетох няколко теми по въпроса и впечатлението с което оставам е че определено тойота са се погрижили за козметичните проблеми, които се споменават в темите: бавно превключване, кофти изкачване, придръпване при смяна на предавките (има леко придръпване само 1ва на 2ра и то много леко). Това, което не знам е как седи въпроса с бързото амортизиране на някои от частите на ММТ системата от, което се оплакваха колегите....това единствено времето ще покаже. rolleyes.gif
А някой колеги с проблеми, които те са изпитали и са отсранили моля да споделят как какмо защо....просто информативно....аз ще се надявам 2011тd да са отсранили някой от проблемите за, които се говори в колите 2007 - 2008 tongue.gif
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта