Мнение
от gicho » 06 Яну 2011 22:22
За сушенето - просто включваш копчето "AC", то светва зелено, избираш посока към стъклото (най-дясно положение), температурата на максимум (след 28 градуса, пак крайно дясно). И стъклото трябва да изсъхне по-бързо, отколкото с изключен климатик.
Между другото, каква е тая мания да пробвате климатиците в това студено време? Ако климатикът не охлажда ще го оправяте напролет, сега просто не го включвайте ако не сте сигурни дали работи.
Работата на климатика няма да помогне да се затопли купето по-бързо, ако това ви е тънката мисъл - дори напротив, ще стоплите купето по-бавно ако го включите, но ще имате бонуса да изсушите джама по-бързо. При авто климатиците не може да се обръща посоката на трансфера на топлината, както при домашните, т.е. в колите климатиците могат само да охлаждат (и сушат), но не могат да отопляват.
За справка - на бензинов авенСис няма топъл въздух от парното докато стрелката за температурата на антифриза не се отлепи на 1-2мм над най-долното деление. Търсете проблем ако на вашите нямате топъл въздух след като антифриза е стоплил. Ако обаче в първите 10-15-20 минути стрелката стои преди първото деление, да знаете че не е от парното или управлението му (климатроника).
А това че дизелите стоплят бавно е доказателство за високото им КПД, ако това ви успокоява донякъде ....
Убаво еФтино нема!
Баси! И тия почнали да правят боклуци !!!(Специален поздрав за Тойота във връзка с "чудния" 1ZZ-FE)
Вече и на газ ...