Auris D4D проблем с доускорение
Auris D4D проблем с доускорение
Малко помощ моля, че вече съм притеснен сериозно.
Проблема е следния:
на 4-а и 5-а предавка при доускорение, особено ако започна от 2000 оборота да доускорявам, а не съм изцедил предишната предавка, когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.Слагах добавки....смених горивен филтър, проблема си остава.
Значи това е от лятото - зареждал съм на различни бензиностанции, слагал съм и добавка на горивото.Първоначално се случваше на 5-а скорост само, сега вече се случва и на 4-а, и на 5-а предавка.Закачаха я в Тойота Гърция още лятото на компютър, казаха че няма никакви грешки и било от горивото.Е да ама.....проблема продължава.
Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....
Проблема е следния:
на 4-а и 5-а предавка при доускорение, особено ако започна от 2000 оборота да доускорявам, а не съм изцедил предишната предавка, когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.Слагах добавки....смених горивен филтър, проблема си остава.
Значи това е от лятото - зареждал съм на различни бензиностанции, слагал съм и добавка на горивото.Първоначално се случваше на 5-а скорост само, сега вече се случва и на 4-а, и на 5-а предавка.Закачаха я в Тойота Гърция още лятото на компютър, казаха че няма никакви грешки и било от горивото.Е да ама.....проблема продължава.
Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Auris D4D проблем с доускорение
По това обяснение по скоро си мисля за буксуване на съединителя (омаслен или износен), а не за ЕГР клапан.mitkoa написа:...когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.....
Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Вече съм сигурен 99,99%, че е съединител.
Понеже Ауриса е доста нов и пробега сигурно е малък, вероятността за омасляване е по-голяма.
Понеже Ауриса е доста нов и пробега сигурно е малък, вероятността за омасляване е по-голяма.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Нов, нов, колко да е нов на 3 години.
Иначе най-лесно можеш да провериш съединителя по следния начин:
Спираш пред някой бордюр, дърпаш ръчната докрай, палиш и включваш на трета. Вдигаш оборотите до около 2000 и започваш да отпускаш педала на съединителя като се опитваш да задържаш оборотите около 2000. Ако изгасне добре. Ако не изгасне зле.
Иначе най-лесно можеш да провериш съединителя по следния начин:
Спираш пред някой бордюр, дърпаш ръчната докрай, палиш и включваш на трета. Вдигаш оборотите до около 2000 и започваш да отпускаш педала на съединителя като се опитваш да задържаш оборотите около 2000. Ако изгасне добре. Ако не изгасне зле.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
За да е омаслен, трабва да имаш загуба на двигателно или трансмисионно масло, както и теч от дренажната система на кутията. Освен това ще има и миризма на изгоряло масло.
И в двата случая, неприятното е че трябва да се сваля кутията, ако проблема е от съединител. При омаслен, може да се размине и без смяна, но всичко това са само догатки на този етап.
И в двата случая, неприятното е че трябва да се сваля кутията, ако проблема е от съединител. При омаслен, може да се размине и без смяна, но всичко това са само догатки на този етап.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
на колко хиляди км.е машинката?щом не го прави всеки път проблема не е от износването според мен а точно от пръски масло от семеринга на коляновия вал най вероятно.преди време бях станал луд с едно такова голфе biggrin.gif буксуваше точно когато си поиска.като свалихме кутията и--ооооо целия кожух в ситни пръски масло.явно че семеринга е изпускал отвреме навреме и затова и буксуваше отвреме на време.забърсахме всичко и сменихме само семеринката тъй като фер.диск беше с размери на нов и проблема приключи.другия възможен проблем е помпите както каза фидо дидо.аааа и да уточня че въобще на никакво масло не мирише когато буксува от омасляване-----странното е че не мирише дори и на феродо 

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
понеже имам камара познати таксиджии ще кажа че трудно се сдухва съединител под 120 000км градско и лаишко каране.пък който квото ще да ми разправя но ако на 40 000 хвърлиш оригинален съединител или семеринг---ще призная тойота за абсолютен боклук и до година две ша разтикам мойта щото не ми се кара кенеф чиито части са с цени безбожни а се троши повече от ........30 годишна жигула biggrin.gif а едно пежо примерно всяка година да му сменям предница ша ми излезе доста по евтиноmitkoa написа:На 40 000 е, основно градско се кара.

Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
Ами и аз ще съм разочарован, ако се окаже причина различна от лошо гориво....
Ама то Тойота не става.....Мазда не става... - сестра ми за 50 000 км смени на CX-7 криви дискове и лагер на полуоската.какво да караме....
както и да е.Ще я карам да я прегледат пак в сервиз и ще пиша после.
Благодаря на всички отзовали се.
Ама то Тойота не става.....Мазда не става... - сестра ми за 50 000 км смени на CX-7 криви дискове и лагер на полуоската.какво да караме....
както и да е.Ще я карам да я прегледат пак в сервиз и ще пиша после.
Благодаря на всички отзовали се.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта