Auris D4D проблем с доускорение
Auris D4D проблем с доускорение
Мнение от mitkoa » 11 Ное 2010 19:02
Проблема е следния:
на 4-а и 5-а предавка при доускорение, особено ако започна от 2000 оборота да доускорявам, а не съм изцедил предишната предавка, когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.Слагах добавки....смених горивен филтър, проблема си остава.
Значи това е от лятото - зареждал съм на различни бензиностанции, слагал съм и добавка на горивото.Първоначално се случваше на 5-а скорост само, сега вече се случва и на 4-а, и на 5-а предавка.Закачаха я в Тойота Гърция още лятото на компютър, казаха че няма никакви грешки и било от горивото.Е да ама.....проблема продължава.
Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....
mitkoa
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 11 Ное 2010 19:09
По- скоро проблема е изцяло механичен - изглежда като недостатъчно сцепление на съединителя на моменти.
Uncle Dido
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Auris D4D проблем с доускорение
Мнение от zi_zi_top » 11 Ное 2010 19:11
По това обяснение по скоро си мисля за буксуване на съединителя (омаслен или износен), а не за ЕГР клапан.mitkoa написа:...когато стигна на 3000 оборота, започва нещо като превъртане, т.е оборотите се качват бързо до 3600 някъде без да ускорява, след това пак слизат до 3000 бързо и започва да ускорява.Като, че да се случва повече при изкачване...на равен път и спускане май не се случва.....
Някакви насоки някой???Мислех ЕГР клапан да чистя...ама за него ми искат 160 лв, не искам да наливам пари на принципа проба-грешка.....
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
mitkoa
mitkoa
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение от zi_zi_top » 11 Ное 2010 20:34
Понеже Ауриса е доста нов и пробега сигурно е малък, вероятността за омасляване е по-голяма.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
- TATI
- Мнения: 3036
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 166 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 11 Ное 2010 20:44
Иначе най-лесно можеш да провериш съединителя по следния начин:
Спираш пред някой бордюр, дърпаш ръчната докрай, палиш и включваш на трета. Вдигаш оборотите до около 2000 и започваш да отпускаш педала на съединителя като се опитваш да задържаш оборотите около 2000. Ако изгасне добре. Ако не изгасне зле.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
mitkoa
mitkoa
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 11 Ное 2010 20:49
По-скоро си мисля, че цилиндъра или помпата на моменти задържат...
Uncle Dido
- TATI
- Мнения: 3036
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 166 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 11 Ное 2010 20:53
И в двата случая, неприятното е че трябва да се сваля кутията, ако проблема е от съединител. При омаслен, може да се размине и без смяна, но всичко това са само догатки на този етап.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Мнение от sacho7803 » 11 Ное 2010 21:09

sacho7803
mitkoa
Мнение от sacho7803 » 11 Ное 2010 22:14
понеже имам камара познати таксиджии ще кажа че трудно се сдухва съединител под 120 000км градско и лаишко каране.пък който квото ще да ми разправя но ако на 40 000 хвърлиш оригинален съединител или семеринг---ще призная тойота за абсолютен боклук и до година две ша разтикам мойта щото не ми се кара кенеф чиито части са с цени безбожни а се троши повече от ........30 годишна жигула biggrin.gif а едно пежо примерно всяка година да му сменям предница ша ми излезе доста по евтиноmitkoa написа:На 40 000 е, основно градско се кара.

sacho7803
Мнение от mitkoa » 11 Ное 2010 22:30
Ама то Тойота не става.....Мазда не става... - сестра ми за 50 000 км смени на CX-7 криви дискове и лагер на полуоската.какво да караме....
както и да е.Ще я карам да я прегледат пак в сервиз и ще пиша после.
Благодаря на всички отзовали се.
mitkoa
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта