Пребоядисване след градушка?
Пребоядисване след градушка?
Здравейте съфорумци,
Преди около месец ме изплющя зверска градушка в Родопите и сега ще вкарвам Козела (щото е мааалко по голям от Яре) в доверен сервиз на Застрахователя.. Не ме питайте защо, просто към момента това е оптималния вариант.. Хубавото поне е, че освен на Застрахователя, сервиза е "доверен" и на нашата фирма, в смисъл там си оправяме служебните коли.. По принцип момчетата от сервиза бяха малко притеснени, защото предния и задния капак, както и тавана са доста очукани и ще имат голям зор с "изпъването", но казаха че имат необходимата техника да се справят.. обясняваха ми че вдлъбнатините се издърпват с вакум и после се китва тънко..
Та молбата ми за помощ е следната: Какво ще ме посъветвате - За какво да настоявам като я оставям? За какво да гледам като я взимам? Какви проблеми да очаквам? Някой имал ли е такива приключения и евентуални проблеми след това?
Преди около месец ме изплющя зверска градушка в Родопите и сега ще вкарвам Козела (щото е мааалко по голям от Яре) в доверен сервиз на Застрахователя.. Не ме питайте защо, просто към момента това е оптималния вариант.. Хубавото поне е, че освен на Застрахователя, сервиза е "доверен" и на нашата фирма, в смисъл там си оправяме служебните коли.. По принцип момчетата от сервиза бяха малко притеснени, защото предния и задния капак, както и тавана са доста очукани и ще имат голям зор с "изпъването", но казаха че имат необходимата техника да се справят.. обясняваха ми че вдлъбнатините се издърпват с вакум и после се китва тънко..
Та молбата ми за помощ е следната: Какво ще ме посъветвате - За какво да настоявам като я оставям? За какво да гледам като я взимам? Какви проблеми да очаквам? Някой имал ли е такива приключения и евентуални проблеми след това?
2007 Yaris Sedan, 1,5 VVTi, 1NZFE
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Най-често има проблеми с тавана след подобна интервенция - напукване на кита и ореоли около корекциите след известно време. Повечето бояджии съветват таван да се ремонтира само преди продажба. Иначе си зависи от майсторлъка на момчетата.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6188
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Имал съм точно такива приключения....
Включващи здраво очукана кола, счупено предно стъкло, пластмаси, огледала и т.н.
Изисках от застрахователя смяна на огънатите пластмаси (не само счупените).
Оправиха автомобила в доверен сервиз. Колата бе моя след това още около 3г (ако си спомням правилно). Никакви проблеми с качеството на боядисване, нито напукване.
Дори се чудих дали не са изправяли ламарината по тавана (имаше сериозни огъвания). Но от друга страна на някои места кита/боята бе дебел над 2мм (до толкова хващаше уреда)...
Колата се държеше само навън под палещото слънце или студ.
Единственото, което е добре да погледнеш е дали са хванати добре/стегнати чарколаците, които са били откачани.
При мен не бе сглобен правилно подкалника, и при един дъжд започна да опира в гумата, та се наложи да го сглобя правилно и да купя 2-3 щипки, които явно са ги били изгубили при монтажа....
Тъй-като при мен всичко бе демонтирано, то бе много трудно да направя пълен оглед при приемане на автомобила.
Включващи здраво очукана кола, счупено предно стъкло, пластмаси, огледала и т.н.
Изисках от застрахователя смяна на огънатите пластмаси (не само счупените).
Оправиха автомобила в доверен сервиз. Колата бе моя след това още около 3г (ако си спомням правилно). Никакви проблеми с качеството на боядисване, нито напукване.
Дори се чудих дали не са изправяли ламарината по тавана (имаше сериозни огъвания). Но от друга страна на някои места кита/боята бе дебел над 2мм (до толкова хващаше уреда)...
Колата се държеше само навън под палещото слънце или студ.
Единственото, което е добре да погледнеш е дали са хванати добре/стегнати чарколаците, които са били откачани.
При мен не бе сглобен правилно подкалника, и при един дъжд започна да опира в гумата, та се наложи да го сглобя правилно и да купя 2-3 щипки, които явно са ги били изгубили при монтажа....
Тъй-като при мен всичко бе демонтирано, то бе много трудно да направя пълен оглед при приемане на автомобила.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Втора употреба малко трудно.. Със тоя Ярис Седан ;) Я има 3-4 в БГ я не.. И момчетата от сервиза това ги притесняваше най-много - да не би след някое по-силно трясване да фръкне кита и да се "оцъклят" отново ;)
Оказа се, че не всичко са ми описали на огледа.. сега от сервиза ще я карат пак да опишат още два калника и евентуално за капаците ако не смяна, то поне да завишат стойностите, че навсякъде са писали "леко и средно повредена"..
Оказа се, че не всичко са ми описали на огледа.. сега от сервиза ще я карат пак да опишат още два калника и евентуално за капаците ако не смяна, то поне да завишат стойностите, че навсякъде са писали "леко и средно повредена"..
2007 Yaris Sedan, 1,5 VVTi, 1NZFE
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Пребоядисване след градушка?
Настоявай най вече, да издърпат всяка една вдлъбнатина, а не като си тръгнеш, да претупат работата само с кит.. biggrin.gifncuxonam написа:Здравейте съфорумци,
По принцип момчетата от сервиза бяха малко притеснени, защото предния и задния капак, както и тавана са доста очукани и ще имат голям зор с "изпъването", но казаха че имат необходимата техника да се справят.. обясняваха ми че вдлъбнатините се издърпват с вакум и после се китва тънко..
Та молбата ми за помощ е следната: Какво ще ме посъветвате - За какво да настоявам като я оставям?
Другото важно нещо, за което да настояваш е , да използват влакнест кит, че повечето сервизи от бързане работят само с обикновен, защото влакнестият се търка много по трудно..
Ей за тези неща настоявай, а то другото отгоре (боята) просто се вижда...

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Искай от застрахователя възлагателно писмо за сервиз на Тойота , все поак ти е нова колатаncuxonam написа:Втора употреба малко трудно.. Със тоя Ярис Седан ;) Я има 3-4 в БГ я не.. И момчетата от сервиза това ги притесняваше най-много - да не би след някое по-силно трясване да фръкне кита и да се "оцъклят" отново ;)
Оказа се, че не всичко са ми описали на огледа.. сега от сервиза ще я карат пак да опишат още два калника и евентуално за капаците ако не смяна, то поне да завишат стойностите, че навсякъде са писали "леко и средно повредена"..
имат си части за всякакви модели

ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
като бояджия да ти кажа яка градушка по капака се лекува само с нов
капак там са прекалено големи амплитудите да издържи какъвто и кит да бъде само ново и ако всичко се спази по технология не би трябвало да има проблем в близките 2-3 години с другите детаили просто в последно време застрахователите не плащат нито хубави материали нито труда и от там в момента са големите проблеми с качеството от цена24лв сега е 12 или 8 на част а нови детаили почти не дават
капак там са прекалено големи амплитудите да издържи какъвто и кит да бъде само ново и ако всичко се спази по технология не би трябвало да има проблем в близките 2-3 години с другите детаили просто в последно време застрахователите не плащат нито хубави материали нито труда и от там в момента са големите проблеми с качеството от цена24лв сега е 12 или 8 на част а нови детаили почти не дават
живей на скорост живота е кратък https://www.facebook.com/AnkarRuse?ref=hl
- slowtraveler
- Мнения: 6188
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Николов, искаш да кажеш, че при мен е било изключение???
Нито сменях капак/метални детайли, нито пък застрахователя се е дърпал да смени детайлите, които наистина се нуждаеха от смяна...
Нито пък до момента автомобила има проблеми с конкретния ремонт (новия собственик продължава да държи колата навън на улицата, както бе при мен).
Нито сменях капак/метални детайли, нито пък застрахователя се е дърпал да смени детайлите, които наистина се нуждаеха от смяна...
Нито пък до момента автомобила има проблеми с конкретния ремонт (новия собственик продължава да държи колата навън на улицата, както бе при мен).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта