авенсис-d4d-2001 - няколко въпроса за дюзите

rookie
Мнения: 25
Регистриран на: 30 Авг 2007 16:15

авенсис-d4d-2001 - няколко въпроса за дюзите

Мнение от rookie » 13 Юли 2010 21:28

Привет,

Ходих наскоро на диагностика на двигателя в сервиз, където ми казаха, 4е има проблем с 2 от дюзите, т.е. не впръскват гориво под необходимото налягане. Та може и да се наложи смяна(със стари такива разбира се). Да уто4ня, 4е преди 1 година пак ходих на диагностика на двигателя - резултата беше същия като сега :). Тогава оба4е 4овекът ми каза да не се вкарвам във филми и да си карам така и,4е може да изкарам поне 130000-150000 км без да сменям дюзи. Само ме посъветва да слагам добавка от време на време, заради поразредената смес - (вода+нафта) която продават по родните безинджиници. Та на въпросите:

1. Откъде мога да се снабдя с дюзи на старо и за какви пари?(в сервиза ми казаха да се ослушвам по морги - 100-200 лв вървели на старо)

2. Има ли на4ин да разбера, 4е ако намеря от морга, тия дето ще ги купя ще са в по-добро състояние от тези дето сега карам?

3. Мога ли да раз4итам на приборното табло и докато не видя светеща лампа да си карам спокойно?

Ина4е от 3 години си я карам колицата. Като цяло никого няма да изненадам, ако кажа,4е съм много доволен. Понавъртях към 70К и досега освен консумативи(масла,филтри и накладки и 1 път акумулатора) не съм имал проблеми. Като се замисля от както я имам май все така си пали, т.е. не съвсем изведнъж, а съз закъснение от около 1/2 секунда.Но досега никога не ми е светвала лампа, да губи мощност или други такива.


Благодаря предварително!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 14 Юли 2010 00:58

И как разбраха коя дюза под какво налягане впръсква ?

cargobg
Мнения: 104
Регистриран на: 19 Юни 2010 18:33
Местоположение: София

Re: авенсис-d4d-2001 - няколко въпроса за дюзите

Мнение от cargobg » 14 Юли 2010 01:44

rookie написа:ПривКато се замисля от както я имам май все така си пали, т.е. не съвсем изведнъж, а съз закъснение от около 1/2 секунда.Но досега никога не ми е светвала лампа, да губи мощност или други такива.
Благодаря предварително!
Тя така си пали все пак е дизел.
И при мен е същото, не се мъчи, но треа да врътне ,това само сутрин после пали по БЪРЖЕ,разхода ми е на ред, не мени обороти или да притриса, начи всичко е ХОКЕЙ.
Avensis 2.0L D4D combo 110hp.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 14 Юли 2010 01:52

Нещо на пързалка ми мирише с тоя сервиз..... Може и да не е, но паленето си е съвсем нормално. Това е common rail дизел, който работи при над 1400 бара налягане. Не е атмосферен дизел, че като подгрее нафталина и палне от четвърт.... Дори с клапите, които си има колата, пак си изисква да вдигне налягането в рейла, за да впръска качествено и да запали меко и леко. От чисто нова си имам Королата 1.4 Д4д и до ден днешен, дори с 150АМП акуму не пали по-леко.... Навиваш се на филми, да не говорим, че дюзите искат да ги третираш редовно с добавка за чистене и ще си изкарат още не 150, ами 300хил.км.... Мойте са на 120хил.км, не карам без добавка, сложим съм powerbox, който трябваше да строши всичко, ама до ден днешен колата лети без грижи, не гори масло, тиха си е както трябва, чак сложих конусен филтър APEXi , за да придобие звук ..... Така че, колега, колата ти е най-вероятно безпроблемна, защото ако пикаеше дюза лошо или е за хвърляне, тракането е много отчетливо, почва да пропушва, но не черно ..... Карай си я, слагай добавка за тунджата, която ти сипват и си свиркай :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта