Може ли да се сложи 3sgte на Lexus IS200?
fr3nzy
петър
rudolf
Мнение от fr3nzy » 09 Май 2010 13:32
Идеята ми беше да взема Toyota Altezza RS200 и да й сменя волана, но май е по-лесно на Lexus IS200 да сложим 3S-GTE ... какво ще кажете коя интервенция е по-приемлива 
ПС: скоростите от какво трябва да са?
ПС2: Като потенциал и караемост кое е по-добро: турбиниран BEAMS или 3S-GTE?

ПС: скоростите от какво трябва да са?
ПС2: Като потенциал и караемост кое е по-добро: турбиниран BEAMS или 3S-GTE?
fr3nzy
петър
Мнение от fr3nzy » 09 Май 2010 17:40
Идеята ми е колата да е по-балансирана, заради това изключвам 6 цилиндровите мотори ... все пак от турбо 3S могат да се изкарат много коне също, особено ако е оборотен като beams няма да е нужно твърде голямо налягане и ще отговаря по-бързопетър написа:Най лесно IS 300, и после турбо кит от USa:)))

ПС: Разводнихме темата, ако може модератора да я сплитне да си продължим размислите

fr3nzy
Staff_Ko
xtreme
fr3nzy
Re: МР2
Мнение от rudolf » 11 Май 2010 10:37
извинявай,темата не е твоя,но я позачистих защото колегите почнаха да питаш оффтопик. успех с суапа.Staff_Ko написа:Мерси за препратката към Вашата тема ;)
Аз 3S-GTE-то го продадох и в момента подготвям новият си 1UZ-FE /4L V8/ за swap в MR-a ми ;)
по план кога се очаква да го видим,,звучи интересно
rudolf
Мнение от fr3nzy » 19 Май 2010 00:55
Вече размислих и стигнах до извода, че е най-добре да взема един Лексус ис200 с ляв волан и да му сложа 3сге BEAMS и в последствие да се турбинира. Затова в момента се интересувам какви разлики имат Алтезата и Лексуса освен двигателя? Окачването еднакво ли е, предполагам, че ще има разлика в предницата, защото 6 цилиндровия мотор е по-тежък (поне при бмвтата има разлика между 4 цилиндрови и 6)? Скоростините кутии еднакви ли са? Знам за диференциала, че е 3.91 при лексуса и 4.1 при алтезата, което е + при мен защото мисля да го турбинирам, но дали ще държи напъна на турбиниран 3сге? Друг + е интериора на лексуса, защото има някоя екстра повече като кожения салон 
laugh.gif

laugh.gif
fr3nzy
xtreme
Мнение от fr3nzy » 19 Май 2010 23:17
Златен, обаче мотора има много голям работен диапазон и съчетан със турбо е убийствен, дори на малко налягане. На 1 бар изкарва около 400 коня почти без турбо лаг
Със GT2871R ще изкара около 400-500 коня с работен диапазон от 3300 до 8000 оборота, съчетано със 6 степенната кутия става пълна лудница laugh.gif Разбира се ще иска бутала и биели и примерно, може да му се сложи колянов вал от 5сфе за да стане 2.2л. TODA racing предлагат такъв строкър комплект за турбиниране - вал, биели и бутала но струват кам 6-7 бона, така че по-добре от 5сфе вала да се ползва ...
ПС: Та дотук никой не ми отговори на въпросите по горе

ПС: Та дотук никой не ми отговори на въпросите по горе

fr3nzy
Мнение от Kikkity » 15 Юни 2010 17:03
ако ще си правиш играчка по добре вземи lexus.. със altezza rs200 ще ти пуши главата, особено ако тръгнеш да сменяш и двигател. както каза колегата - няма нищо bolt on. опитай да намериш is300.. Що се отнася до информация за lexus, аз за моя lex научих много неща от www.my.is
P.S. интересно ми е да видя резултата от решението ти.. щото съм върл is300/altezza фен !
P.S. интересно ми е да видя резултата от решението ти.. щото съм върл is300/altezza фен !

2006 Toyota Avensis D4D
2007 Toyota Rav4 D4D
2008 Toyota Land Cruiser D4D
2001 Lexus IS300 SRT Turbo
2010 Chevy Camaro SS (on its way to BG)
2007 Toyota Rav4 D4D
2008 Toyota Land Cruiser D4D
2001 Lexus IS300 SRT Turbo
2010 Chevy Camaro SS (on its way to BG)
Kikkity
Мнение от Kikkity » 15 Юни 2010 17:13
обезшумяването в купето и под него.. В окачването също има разлики особено в задната част. скоростните кутии са различни между 4 и 6 цилиндровите, разбира се. Ако е за играчката - имай предвид че на 6 цилиндровите има много добри conversions с части от 2JZ-GTE (supra senseifr3nzy написа:Вече размислих и стигнах до извода, че е най-добре да взема един Лексус ис200 с ляв волан и да му сложа 3сге BEAMS и в последствие да се турбинира. Затова в момента се интересувам какви разлики имат Алтезата и Лексуса освен двигателя? Окачването еднакво ли е, предполагам, че ще има разлика в предницата, защото 6 цилиндровия мотор е по-тежък (поне при бмвтата има разлика между 4 цилиндрови и 6)? Скоростините кутии еднакви ли са? Знам за диференциала, че е 3.91 при лексуса и 4.1 при алтезата, което е + при мен защото мисля да го турбинирам, но дали ще държи напъна на турбиниран 3сге? Друг + е интериора на лексуса, защото има някоя екстра повече като кожения салон
laugh.gif

Ако ще правиш кола за кеф си събери един истински 300 лексус и с по малко усилия и средства (макар че евтино няма


2006 Toyota Avensis D4D
2007 Toyota Rav4 D4D
2008 Toyota Land Cruiser D4D
2001 Lexus IS300 SRT Turbo
2010 Chevy Camaro SS (on its way to BG)
2007 Toyota Rav4 D4D
2008 Toyota Land Cruiser D4D
2001 Lexus IS300 SRT Turbo
2010 Chevy Camaro SS (on its way to BG)
Kikkity
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Geo0707, Google [Bot] и 1 гост