Може ли да се сложи 3sgte на Lexus IS200?

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 08 Май 2010 14:10

Може ли да се сложи на Lexus IS200?

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 08 Май 2010 14:37

Ето ти един линк тук на една братушка,между др. в нета има страшно много инфо.
http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... ussia.html

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 08 Май 2010 14:59

fr3nzy написа:Може ли да се сложи на Lexus IS200?
точно толко лесно,колкото и всеки друг двигател...демек ,нищо болт он.

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 09 Май 2010 13:32

Идеята ми беше да взема Toyota Altezza RS200 и да й сменя волана, но май е по-лесно на Lexus IS200 да сложим 3S-GTE ... какво ще кажете коя интервенция е по-приемлива unsure.gif

ПС: скоростите от какво трябва да са?
ПС2: Като потенциал и караемост кое е по-добро: турбиниран BEAMS или 3S-GTE?

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 09 Май 2010 13:49

Най лесно IS 300, и после турбо кит от USa:)))

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 09 Май 2010 17:40

петър написа:Най лесно IS 300, и после турбо кит от USa:)))
Идеята ми е колата да е по-балансирана, заради това изключвам 6 цилиндровите мотори ... все пак от турбо 3S могат да се изкарат много коне също, особено ако е оборотен като beams няма да е нужно твърде голямо налягане и ще отговаря по-бързо :whistle:

ПС: Разводнихме темата, ако може модератора да я сплитне да си продължим размислите :whistle:

Аватар
Staff_Ko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Мар 2008 14:34
Местоположение: Варна

МР2

Мнение от Staff_Ko » 09 Май 2010 19:38

Мерси за препратката към Вашата тема ;)
Аз 3S-GTE-то го продадох и в момента подготвям новият си 1UZ-FE /4L V8/ за swap в MR-a ми ;)
Без С.Т.Р.А.Х.

Toyota MR2 1UZ-FE

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 10 Май 2010 11:32

А защо просто не си купиш алтезза и не си я караш. Какво му е на десния волан ? Хапе ли :)

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 11 Май 2010 00:48

Някак си не ми се нрави тази идея ... wacko.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: МР2

Мнение от rudolf » 11 Май 2010 10:37

Staff_Ko написа:Мерси за препратката към Вашата тема ;)
Аз 3S-GTE-то го продадох и в момента подготвям новият си 1UZ-FE /4L V8/ за swap в MR-a ми ;)
извинявай,темата не е твоя,но я позачистих защото колегите почнаха да питаш оффтопик. успех с суапа.

по план кога се очаква да го видим,,звучи интересно

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 19 Май 2010 00:55

Вече размислих и стигнах до извода, че е най-добре да взема един Лексус ис200 с ляв волан и да му сложа 3сге BEAMS и в последствие да се турбинира. Затова в момента се интересувам какви разлики имат Алтезата и Лексуса освен двигателя? Окачването еднакво ли е, предполагам, че ще има разлика в предницата, защото 6 цилиндровия мотор е по-тежък (поне при бмвтата има разлика между 4 цилиндрови и 6)? Скоростините кутии еднакви ли са? Знам за диференциала, че е 3.91 при лексуса и 4.1 при алтезата, което е + при мен защото мисля да го турбинирам, но дали ще държи напъна на турбиниран 3сге? Друг + е интериора на лексуса, защото има някоя екстра повече като кожения салон :)

laugh.gif

xtreme
Мнения: 308
Регистриран на: 27 Май 2008 12:41
Местоположение: София

Мнение от xtreme » 19 Май 2010 10:56

Да турбинираш Биймс ?? ще ти излезе златен :) Алтезата е по-лека заради мотора и по-малкото екстри. Купето на IS е по-добре обезшумено, т.е още килограми. Сам си прави изводите.

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 19 Май 2010 23:17

Златен, обаче мотора има много голям работен диапазон и съчетан със турбо е убийствен, дори на малко налягане. На 1 бар изкарва около 400 коня почти без турбо лаг wink.gif Със GT2871R ще изкара около 400-500 коня с работен диапазон от 3300 до 8000 оборота, съчетано със 6 степенната кутия става пълна лудница laugh.gif Разбира се ще иска бутала и биели и примерно, може да му се сложи колянов вал от 5сфе за да стане 2.2л. TODA racing предлагат такъв строкър комплект за турбиниране - вал, биели и бутала но струват кам 6-7 бона, така че по-добре от 5сфе вала да се ползва ...

ПС: Та дотук никой не ми отговори на въпросите по горе sad.gif

Аватар
Kikkity
Мнения: 5
Регистриран на: 15 Юни 2010 11:16
Местоположение: Русе / San Francisco

Мнение от Kikkity » 15 Юни 2010 17:03

ако ще си правиш играчка по добре вземи lexus.. със altezza rs200 ще ти пуши главата, особено ако тръгнеш да сменяш и двигател. както каза колегата - няма нищо bolt on. опитай да намериш is300.. Що се отнася до информация за lexus, аз за моя lex научих много неща от www.my.is

P.S. интересно ми е да видя резултата от решението ти.. щото съм върл is300/altezza фен ! :thumbsup:
2006 Toyota Avensis D4D
2007 Toyota Rav4 D4D
2008 Toyota Land Cruiser D4D
2001 Lexus IS300 SRT Turbo
2010 Chevy Camaro SS (on its way to BG)

Аватар
Kikkity
Мнения: 5
Регистриран на: 15 Юни 2010 11:16
Местоположение: Русе / San Francisco

Мнение от Kikkity » 15 Юни 2010 17:13

fr3nzy написа:Вече размислих и стигнах до извода, че е най-добре да взема един Лексус ис200 с ляв волан и да му сложа 3сге BEAMS и в последствие да се турбинира. Затова в момента се интересувам какви разлики имат Алтезата и Лексуса освен двигателя? Окачването еднакво ли е, предполагам, че ще има разлика в предницата, защото 6 цилиндровия мотор е по-тежък (поне при бмвтата има разлика между 4 цилиндрови и 6)? Скоростините кутии еднакви ли са? Знам за диференциала, че е 3.91 при лексуса и 4.1 при алтезата, което е + при мен защото мисля да го турбинирам, но дали ще държи напъна на турбиниран 3сге? Друг + е интериора на лексуса, защото има някоя екстра повече като кожения салон :)

laugh.gif
обезшумяването в купето и под него.. В окачването също има разлики особено в задната част. скоростните кутии са различни между 4 и 6 цилиндровите, разбира се. Ако е за играчката - имай предвид че на 6 цилиндровите има много добри conversions с части от 2JZ-GTE (supra sensei happy.gif ) а също така и цели swaps. Не всички лексуси са с изцяло кожен салон. моя е бежовата комбинация на кожа и велур и е по яко щото лятото не ми се поти гърба на кожата (ама тея работи са вече до личен избор)
Ако ще правиш кола за кеф си събери един истински 300 лексус и с по малко усилия и средства (макар че евтино няма sad.gif ) ще имаш killer. В америка си взех един.. лепнах му SRT кит и малко други джаджи по двигателя и сега си го дандуркам из Русе. И колкото и странно да звучи - Toyota Avensis 2.2 D4D 2006 е колата която карам ежедневно.. и на дълго.. и на широко... 5.0 л./100 все пак cool.gif
2006 Toyota Avensis D4D
2007 Toyota Rav4 D4D
2008 Toyota Land Cruiser D4D
2001 Lexus IS300 SRT Turbo
2010 Chevy Camaro SS (on its way to BG)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта