предавателни числа

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

предавателни числа

Мнение от DANIEL » 14 Мар 2006 17:42

търся инфо за предавателните числа на скоростите и дифа на селика турбо 208кс 93г
намерих в интернет разни данни, но като ги сметна не отговарят
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 15 Мар 2006 02:19

I as tarsja za mojata celica st20 GT . samo edna straniza namerih i ne i se dowerjawam .tam stoi 4e njamam sperdif . prowi za wseki slu4ai
http://www.tccn.nl/ dano ti pomogne

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 16 Мар 2006 03:51

stepa написа:I as tarsja za mojata celica st20 GT . samo edna straniza namerih i ne i se dowerjawam .tam stoi 4e njamam sperdif . prowi za wseki slu4ai
http://www.tccn.nl/ dano ti pomogne
mi digni na krik ednata predni guma, pali kolata i shte se vidi, imash li shpeer dif, ili ne... wink.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 16 Мар 2006 09:05

punkara написа:
stepa написа:I as tarsja za mojata celica st20 GT . samo edna straniza namerih i ne i se dowerjawam .tam stoi 4e njamam sperdif . prowi za wseki slu4ai
http://www.tccn.nl/ dano ti pomogne
mi digni na krik ednata predni guma, pali kolata i shte se vidi, imash li shpeer dif, ili ne... wink.gif
да се види дали е LSD попринцип се вдигат двете гуми във въздуха, кат завъртиш едната, другата ако се върти в същата посока е с ЛСД, ако се върти в противоположната е open diff.
обаче има и изключение, ако е Torsen LSD, тогава до кат и двете гуми са във въздуха ще действа като open diff.(до колкото едната гума няма никакво съпротивление да се движи).
->

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 16 Мар 2006 09:41

^ samata i tejest moje li da bude dostatuchno suprotivlenie? po tozi nachin da eliminira problem pri da rechem sniag/led!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 16 Мар 2006 10:02

V35GTR написа:^ samata i tejest moje li da bude dostatuchno suprotivlenie? po tozi nachin da eliminira problem pri da rechem sniag/led!
ми според мен съпротивлението на хлъзгав лед си е близко до нулa, но може и да греша.
ето малко повечко инфо за Torsen:

The Torsen differential* is a purely mechanical device; it has no electronics, clutches or viscous fluids.

The Torsen (from Torque Sensing) works as an open differential when the amount of torque going to each wheel is equal. As soon as one wheel starts to lose traction, the difference in torque causes the gears in the Torsen differential to bind together. The design of the gears in the differential determines the torque bias ratio. For instance, if a particular Torsen differential is designed with a 5:1 bias ratio, it is capable of applying up to five times more torque to the wheel that has good traction.

These devices are often used in high-performance all-wheel-drive vehicles. Like the viscous coupling, they are often used to transfer power between the front and rear wheels. In this application, the Torsen is superior to the viscous coupling because it transfers torque to the stable wheels before the actual slipping occurs.

However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.

Hummer!
The HMMVV, or Hummer, uses Torsen® differentials on the front and rear axles. The owner's manual for the Hummer proposes a novel solution to the problem of one wheel coming off the ground: Apply the brakes. By applying the brakes, torque is applied to the wheel that is in the air, and then five times that torque can go to the wheel with good traction.
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Мар 2006 10:28

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 13:11, променено общо 1 път.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 16 Мар 2006 10:33

jamie написа: Има 1, 1.5, 2-way LSD и именно в този тест има разлики !
т.е.? каква е разликата между 1, 1.5, 2-way LSD-та? и какво точно би показал единия и другия тест?
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Мар 2006 10:34

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 13:11, променено общо 1 път.

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 16 Мар 2006 13:05

някой ще ме светне ли как точно работи този централен диф и този контролер и колко всъшност е предавателното число на дифа
спорет мен този контролер при нормално каране преплъзва и при натоварване затяга и предното става повече, ама де да знам rolleyes.gif

Transaxle type E151F
Ratios
1st 3.583
2nd 2.045
3rd 1.333
4th 0.972
5th 0.731
Reverse 3.545
Diff ratios Front 3.933
Centre 0.341
Rear 2.928
Rear diff Torque Sensing Type
Прикачени файлове
MT-2.jpg
MT-2.jpg (112.81 KiB) Преглеждано 4993 пъти
sssa.jpg
sssa.jpg (25.57 KiB) Преглеждано 4993 пъти
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Мар 2006 13:10

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 13:10, променено общо 1 път.

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 16 Мар 2006 13:18

jamie написа:Контролер ?
Имаш междуосев (междинен) диференциал с повишено триене (ЛСД).
Това значи че поне едно предно и едно задно колело винаги ще въртят.
добре а тва предавателно число Centre 0.341 за кое се отнася
Изображение
ИзображениеИзображение

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 16 Мар 2006 13:26

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 13:11, променено общо 1 път.

Аватар
DANIEL
Мнения: 133
Регистриран на: 18 Ное 2005 20:07
Местоположение: Sliven

Мнение от DANIEL » 16 Мар 2006 13:44

аз мисля че заради разликата в предавателните числа този control coupling постоянно преплъзва
и затова има охладителна система на маслото, а при натоварване блокирва и предното става повече
при ряско стартиране въртат предните гуми и в завой като подадеш газ тръгва през предница
Изображение
ИзображениеИзображение

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 16 Мар 2006 16:38

jamie написа:
Diff ratios Front 3.933
Centre 0.341
Rear 2.928
Чета за различни предавателни числа на предния и задния диференциали. Би трябвало средния (междинния) да ги "изравнява" според мене, с калкулатора виждам че 2.928 * 1.341=3.933 (не точно, малко по-малко) но не знам дали това се има предвид изобщо, признавам си.

Dobre mom4eta no as taka i ne razbrah kakwo mie pridawatelnoto 4islo na difa a pak o6te po malko na skorsnata kotija. :help:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта