предавателни числа
DANIEL
stepa
Мнение от punkara » 16 Мар 2006 03:51
mi digni na krik ednata predni guma, pali kolata i shte se vidi, imash li shpeer dif, ili ne...stepa написа:I as tarsja za mojata celica st20 GT . samo edna straniza namerih i ne i se dowerjawam .tam stoi 4e njamam sperdif . prowi za wseki slu4ai
http://www.tccn.nl/ dano ti pomogne

punkara
Мнение от ALTEZZA » 16 Мар 2006 09:05
да се види дали е LSD попринцип се вдигат двете гуми във въздуха, кат завъртиш едната, другата ако се върти в същата посока е с ЛСД, ако се върти в противоположната е open diff.punkara написа:mi digni na krik ednata predni guma, pali kolata i shte se vidi, imash li shpeer dif, ili ne...stepa написа:I as tarsja za mojata celica st20 GT . samo edna straniza namerih i ne i se dowerjawam .tam stoi 4e njamam sperdif . prowi za wseki slu4ai
http://www.tccn.nl/ dano ti pomogne
обаче има и изключение, ако е Torsen LSD, тогава до кат и двете гуми са във въздуха ще действа като open diff.(до колкото едната гума няма никакво съпротивление да се движи).
->
ALTEZZA
V35GTR
Мнение от ALTEZZA » 16 Мар 2006 10:02
ми според мен съпротивлението на хлъзгав лед си е близко до нулa, но може и да греша.V35GTR написа:^ samata i tejest moje li da bude dostatuchno suprotivlenie? po tozi nachin da eliminira problem pri da rechem sniag/led!
ето малко повечко инфо за Torsen:
The Torsen differential* is a purely mechanical device; it has no electronics, clutches or viscous fluids.
The Torsen (from Torque Sensing) works as an open differential when the amount of torque going to each wheel is equal. As soon as one wheel starts to lose traction, the difference in torque causes the gears in the Torsen differential to bind together. The design of the gears in the differential determines the torque bias ratio. For instance, if a particular Torsen differential is designed with a 5:1 bias ratio, it is capable of applying up to five times more torque to the wheel that has good traction.
These devices are often used in high-performance all-wheel-drive vehicles. Like the viscous coupling, they are often used to transfer power between the front and rear wheels. In this application, the Torsen is superior to the viscous coupling because it transfers torque to the stable wheels before the actual slipping occurs.
However, if one set of wheels loses traction completely, the Torsen differential will be unable to supply any torque to the other set of wheels. The bias ratio determines how much torque can be transferred, and five times zero is zero.
Hummer!
The HMMVV, or Hummer, uses Torsen® differentials on the front and rear axles. The owner's manual for the Hummer proposes a novel solution to the problem of one wheel coming off the ground: Apply the brakes. By applying the brakes, torque is applied to the wheel that is in the air, and then five times that torque can go to the wheel with good traction.
->
ALTEZZA
jamie
ALTEZZA
jamie
Мнение от DANIEL » 16 Мар 2006 13:05
някой ще ме светне ли как точно работи този централен диф и този контролер и колко всъшност е предавателното число на дифа
спорет мен този контролер при нормално каране преплъзва и при натоварване затяга и предното става повече, ама де да знам
Transaxle type E151F
Ratios
1st 3.583
2nd 2.045
3rd 1.333
4th 0.972
5th 0.731
Reverse 3.545
Diff ratios Front 3.933
Centre 0.341
Rear 2.928
Rear diff Torque Sensing Type
спорет мен този контролер при нормално каране преплъзва и при натоварване затяга и предното става повече, ама де да знам

Transaxle type E151F
Ratios
1st 3.583
2nd 2.045
3rd 1.333
4th 0.972
5th 0.731
Reverse 3.545
Diff ratios Front 3.933
Centre 0.341
Rear 2.928
Rear diff Torque Sensing Type
- Прикачени файлове
-
- MT-2.jpg (112.81 KiB) Преглеждано 5011 пъти
-
- sssa.jpg (25.57 KiB) Преглеждано 5011 пъти



DANIEL
jamie
DANIEL
jamie
Мнение от DANIEL » 16 Мар 2006 13:44
аз мисля че заради разликата в предавателните числа този control coupling постоянно преплъзва
и затова има охладителна система на маслото, а при натоварване блокирва и предното става повече
при ряско стартиране въртат предните гуми и в завой като подадеш газ тръгва през предница
и затова има охладителна система на маслото, а при натоварване блокирва и предното става повече
при ряско стартиране въртат предните гуми и в завой като подадеш газ тръгва през предница



DANIEL
Мнение от stepa » 16 Мар 2006 16:38
jamie написа:Чета за различни предавателни числа на предния и задния диференциали. Би трябвало средния (междинния) да ги "изравнява" според мене, с калкулатора виждам че 2.928 * 1.341=3.933 (не точно, малко по-малко) но не знам дали това се има предвид изобщо, признавам си.Diff ratios Front 3.933
Centre 0.341
Rear 2.928
Dobre mom4eta no as taka i ne razbrah kakwo mie pridawatelnoto 4islo na difa a pak o6te po malko na skorsnata kotija.

stepa
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта