Здравейте колеги! Колата ми е Корола 4Е-FЕ и имах лек проблем с парното. Суитрин като запаля и тръгна за работа, колата си загрява до работна темп. за около 6-7мин и не мърда, но парното загрява бавно- след около 20тина мин. и от средните въздуховоди духа хладно постоянно, само след много каране започва да духа и от тях топло. Това както и да е, търпи се. Вчера смених антифриза, по скоро отвих пробката на радиатора и каквото изтече, изтече. успях да долея 1л. концентрат и около 2л. вода. запалих колата да обезвъздуша малко и като спряха да излизат мехурчета сложих капачката. Тази сутрин паля - всичко ок. Загря си на място до раб. температура и си продължи да стои така около 10 мин още. Като тръгнах обаче, след 2-3 светофара вдигна температурата на макс за около 1-2 мин. После изведнъж падна рязко до нормала и усетих лека топла вълна от парното, което до момента си духаше студено и след това продължи пак студено. Веднага след това почна пак да вдига температура и вече не я свали. спрях колата, беше завряла,изчаках малко и отворих кап. на радиатора да излезе парата и пое около 1л. вода. Тръгнах да се връщам към къщи но за 300-400 м пак започна да покачва темп. Спрях, отворих пак радиатора и долях около 1л. Течност за чистачки

(само това имах) колкото да се прибера до вкъщи около 1 км. Прибрах се нормално с норм. температура и веднага източих системата. Сега се чудя какво да правя. Искам да отбележа че съм гледал за течове и преди, защото ми се губеше вода от радиатора постоянно, но никъде не съм забелязал да тече нито капка. Какво може да е - капачка, термостат, възможно ли е термостата да блокира в затворено положение? Къде се намира за до сваля и тествам на котлона с тенджера с вода? Капачката може л ида се тества по някакъв подобен начин. По сервизи не ми се ходи,защото съм в Лондон и тук дерат кожи за най-дребните неща, за смяна на съединител ми искат на всякъде около 350 паунда това са си над 700лв.

Дайте съвети,моля! Какво мога да се опитам да направя сам, преди да отида в сервиз?
