споделете мнение за корола 2002 г 1,6 бензин и 2 d4d

tce73sl
Мнения: 1
Регистриран на: 14 Дек 2009 23:42

споделете мнение за корола 2002 г 1,6 бензин и 2 d4d

Мнение от tce73sl » 14 Дек 2009 23:53

Колеги зравейте , карам Мазда , но мисля скоро да я сменям и съм харесал корола 2002 г. или 1.6 бензинили 2л d4d . Колата доста ми допада и доста се порових , но не намерих много информация за най-честите повреди или нещо от сорта . Разбрах че някои от моделите се правят в Турция и честно казано това ме притесни . Моля колегите , които имат такива автомобили ако имат желание да споделят какви проблеми са имали и дали модела наистина си струва . Ако можете да ме посъветвате и на какво да обърна внимание при покупка ще съм ви много признателен.
Поздрави и лек ден :)

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 14 Дек 2009 23:54

моята е от турция и е вече на 7 години, нищо й няма:)
прегледай темите за корола Е11, използвай търсачката. успех! :thumbsup:
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 15 Дек 2009 00:16

stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 15 Дек 2009 01:53

2002-ра година е Е12.
Като цяло Королите са един от най-безпроблемните модели, доколкото може да има такива. Проблемите не са сериозни и ако колата е експлоатирана грамотно не можеш да очакваш нищо лошо.
2000-2002 г. VVTI ДВГ имат проблем със сегменти и трябва да се поинтересуваш дали е бил отстраняван такъв проблем и как. Дизелът 1CD-FTV е доста добре познат и е един от най-добрите Тойотски ДВГ.
Огледай добре автомобила и смело напред! Успех! :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
shtephan
Мнения: 236
Регистриран на: 06 Яну 2009 13:24
Местоположение: КАЗАНЛЪК

Мнение от shtephan » 15 Дек 2009 13:25

От тази година има и от двете,дизела имаше проблем с турбото трябвало да поработва 2-3 минути и тогава да се гаси,но е много икономичен ако говорим за 1.4 с читава нафта.И двете са шумновати дизела е на 140К и на смяна през 15К иска 0,5-1 литър,но при зверско каране(служебна).Бензиновата си отиде рано 90К(пълна щета) и нямам реален поглед дали е по-дурако устойчива.В общи линии само смяна на турбото и консумативи.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 15 Дек 2009 14:29

На E12 кормилната рейка е слабо местенце. Знам го от личен опит, същото е потвърдено и от тойотаджийски механици :thumbsup:
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 15 Дек 2009 23:54

Не бъркай рейка с кормилна колонка. Слабото им място са шлиците на кормилния вал между двете карета. НО единствения резултат е потропване в кормилото, което се ликвидира с 1 пръст и грес. При Е15 са му сложили маншонче с грес и не се разтропва. Друг е въпроса, че доста често монтьори хващат някой за канарче и му сменяват или "рециклират" рейката без тя да има проблем. wacko.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 16 Дек 2009 13:18

къде се беше покрил като имах тема за това, че королата ми тропа като каруца biggrin.gif biggrin.gif

зи зи, при тебе как са скоростите, превключват ли се сесно, че при мене имаше подобни проблеми
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 17 Дек 2009 00:14

ivo, съжалявам, но по тази тема съм писал сравнително отдавна и имаше доста други юзъри, които са имали подобни проблеми още в гаранция. Всъщност това е проблем само за потребители, които не биха се нагъзили да погледнат какво става под таблото и къде е източника на тракането. А начина на отстраняването е "ноу хау" на тойтотаджийските монтьори и е много ефективен (20 000 км след отстраняването му не се е появявал отново, ще видим докога!!!). Поставянето на диагнозата е изкуството да изслушаш пациента - qui bene interogat, bene diagnoscit!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 17 Дек 2009 15:26

:thumbsup:
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6183
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 336 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 17 Дек 2009 15:44

От тоя проблем с шлиците май доста автомобили страдат....
Преди 6-7г така се мъчих с диагностиката на едно опелче, дето ми потропваше и почукваше...
След добър оглед отдолу - никакъв луфт. Каре на волана - никакъв луфт.
Смених лагери на кормилния вал - ефект никакъв...
Накрая се усетих, че може проблема да е в самия кормилен вал и номера стана с наблъскване с грес (по-гъстичка и високотемпературна, че да не капе по краката tongue.gif )
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта