Поздрави и лек ден
споделете мнение за корола 2002 г 1,6 бензин и 2 d4d
споделете мнение за корола 2002 г 1,6 бензин и 2 d4d
Колеги зравейте , карам Мазда , но мисля скоро да я сменям и съм харесал корола 2002 г. или 1.6 бензинили 2л d4d . Колата доста ми допада и доста се порових , но не намерих много информация за най-честите повреди или нещо от сорта . Разбрах че някои от моделите се правят в Турция и честно казано това ме притесни . Моля колегите , които имат такива автомобили ако имат желание да споделят какви проблеми са имали и дали модела наистина си струва . Ако можете да ме посъветвате и на какво да обърна внимание при покупка ще съм ви много признателен.
Поздрави и лек ден
Поздрави и лек ден
моята е от турция и е вече на 7 години, нищо й няма:)
прегледай темите за корола Е11, използвай търсачката. успех!
прегледай темите за корола Е11, използвай търсачката. успех!
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
2002-ра година е Е12.
Като цяло Королите са един от най-безпроблемните модели, доколкото може да има такива. Проблемите не са сериозни и ако колата е експлоатирана грамотно не можеш да очакваш нищо лошо.
2000-2002 г. VVTI ДВГ имат проблем със сегменти и трябва да се поинтересуваш дали е бил отстраняван такъв проблем и как. Дизелът 1CD-FTV е доста добре познат и е един от най-добрите Тойотски ДВГ.
Огледай добре автомобила и смело напред! Успех!
Като цяло Королите са един от най-безпроблемните модели, доколкото може да има такива. Проблемите не са сериозни и ако колата е експлоатирана грамотно не можеш да очакваш нищо лошо.
2000-2002 г. VVTI ДВГ имат проблем със сегменти и трябва да се поинтересуваш дали е бил отстраняван такъв проблем и как. Дизелът 1CD-FTV е доста добре познат и е един от най-добрите Тойотски ДВГ.
Огледай добре автомобила и смело напред! Успех!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
От тази година има и от двете,дизела имаше проблем с турбото трябвало да поработва 2-3 минути и тогава да се гаси,но е много икономичен ако говорим за 1.4 с читава нафта.И двете са шумновати дизела е на 140К и на смяна през 15К иска 0,5-1 литър,но при зверско каране(служебна).Бензиновата си отиде рано 90К(пълна щета) и нямам реален поглед дали е по-дурако устойчива.В общи линии само смяна на турбото и консумативи.
AVENSIS SEDAN 1.6 FaceLift2007
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Не бъркай рейка с кормилна колонка. Слабото им място са шлиците на кормилния вал между двете карета. НО единствения резултат е потропване в кормилото, което се ликвидира с 1 пръст и грес. При Е15 са му сложили маншонче с грес и не се разтропва. Друг е въпроса, че доста често монтьори хващат някой за канарче и му сменяват или "рециклират" рейката без тя да има проблем. 
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
ivo, съжалявам, но по тази тема съм писал сравнително отдавна и имаше доста други юзъри, които са имали подобни проблеми още в гаранция. Всъщност това е проблем само за потребители, които не биха се нагъзили да погледнат какво става под таблото и къде е източника на тракането. А начина на отстраняването е "ноу хау" на тойтотаджийските монтьори и е много ефективен (20 000 км след отстраняването му не се е появявал отново, ще видим докога!!!). Поставянето на диагнозата е изкуството да изслушаш пациента - qui bene interogat, bene diagnoscit!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6665
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 404 пъти
- Получена благодарност: 436 пъти
От тоя проблем с шлиците май доста автомобили страдат....
Преди 6-7г така се мъчих с диагностиката на едно опелче, дето ми потропваше и почукваше...
След добър оглед отдолу - никакъв луфт. Каре на волана - никакъв луфт.
Смених лагери на кормилния вал - ефект никакъв...
Накрая се усетих, че може проблема да е в самия кормилен вал и номера стана с наблъскване с грес (по-гъстичка и високотемпературна, че да не капе по краката
)
Преди 6-7г така се мъчих с диагностиката на едно опелче, дето ми потропваше и почукваше...
След добър оглед отдолу - никакъв луфт. Каре на волана - никакъв луфт.
Смених лагери на кормилния вал - ефект никакъв...
Накрая се усетих, че може проблема да е в самия кормилен вал и номера стана с наблъскване с грес (по-гъстичка и високотемпературна, че да не капе по краката
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], max-2 и 5 госта