AE86 - за свещите

El Camino

AE86 - за свещите

Мнение от El Camino » 08 Мар 2006 12:32

Manuala казва за 4АГЕ се препоръчват:

ND PQ16R
NGK BCPR5EP11

Какви бихте препоръчали?

NGKто май не ги правят вече, щото тия били модел 84та година. Има алтернативи от Champion и Denso.
Champion са се доказали като боклуци, остават Denso.

Лично предпочитам NGK, но не знам точно кои от актуалната програма отговарят на гореспоменатите.
Последно промяна от El Camino на 08 Мар 2006 13:10, променено общо 1 път.

El Camino

Мнение от El Camino » 08 Мар 2006 13:04

А това долу би трябвало да е обозначителната схемата на NGK:

Изображение

Тази е на Дензо:

Изображение

El Camino

Мнение от El Camino » 08 Мар 2006 13:25

От сайта на NGK пък следните данни излизат:

Super Class (stock):
NGK GP platinum 7086 BCPR5EGP 0.044 $2.68

Premium Class:
NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11 0.044 $6.95

Regular Class:

NGK Traditional spark plug 6696 BCPR5ES-11 0.044
NGK V-power spark plug 2441 BCPR5EY-11 0.044

http://ngk.com/results_app.asp?AAIA=1274880

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 08 Мар 2006 14:33

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 14:49, променено общо 1 път.

b_d

Мнение от b_d » 08 Мар 2006 15:40

jamie написа:Шампион не са боклуци. Имат си и ментета - както и НГК.
Последните, които купих се предполага, че бяха оригинални и за три часа работа умряха две от тях.

El Camino

Мнение от El Camino » 08 Мар 2006 16:06

Ако опитаме да обобщим до тук, излиза че голяма част от нас (аз включително до момента) сме със Дензо, които и се намират по - лесно.
Предимството им е, според сайта им, че са разработвани за труднодосъпни места и е наблегнато на дълготрайността.

Според американските сайтове обаче, на същата цена се намират и

NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11, които трябва да са върха на сладоледа при NGK, пък NGK някак се наложиха напоследък като безспорен лидер в качеството.
Въпроса е в БГ има ли ги и на какви цени ще са. Ще пиша за по нататъшното развитие.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 08 Мар 2006 16:07

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 14:48, променено общо 1 път.

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 08 Мар 2006 16:29

Хвърли едно око на тези: NGK BKR5EY След обиколка на не знам си колко магазина за свещи из Варна, в крайна сметка по каталог излязоха именно тези. Търсих ги докато умувах над проблема "3АГЕ". Е, не беше от тях, но в крайна сметка се оказах с 1 брой NGK - оставих си я за резерв и за тест евентуално ако се наложи. Май струваше 7 лв или още по-малко. Не съм ги карал и нямам впечатление от реална употреба. С тънката гайка са и влизат спокойно с малка лула.

ПС: сори за лошото качество на снимкиите
Прикачени файлове
627C0221.jpg
627C0221.jpg (44.73 KiB) Преглеждано 4536 пъти
627C0223.jpg
627C0223.jpg (35.29 KiB) Преглеждано 4536 пъти
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 09 Мар 2006 03:27

vzemi si PQ16R i ne se zanimavai s drugite! ot vsichkite godini s toyota sum se ubedil che tezi na ND sa nai-zdravi! i to ne tezi deto gi prodavat v BG, ami v Toyota, originalnite! wink.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 09 Мар 2006 13:19

Благодаря на мненията и отзивчивостта на всички. Мисля, че стигнахме до добро решение на проблема :thumbsup:

El Camino

Мнение от El Camino » 08 Апр 2006 13:23

Значи тая тема си замина по живо по - здраво, но за съжаление остана да заблуждава собствениците на АЕ86.

Мануала, който гледаме и от който черпим инфо е хАмерикански и може да става дума за 4агето със катализатор. В мануала, който имам (на немски) "Сервизна книга: Настройки на системата за контрол на изходящите газове" от 1985 година:

ND:
С кат: PQ16R
Без кат: Q20R-U11

NGK:
С кат: BCPR 5EP11
Без кат: BCPR 6EY11

Споменава се изрично, че става дума само за АЕ86. Немците също настояват, че във оригиналните книжки към колите им се препоръчвали и споменавали тези с топлинно число 6 за двигателите без катализатор и тези с топлинно число 5 за тези със.

За да бъде всичко пълно докрай, ще пусна и това, което пише във превода на познатата ни сервизна книга за 4AGE на немски (издадена 1987ма година):

Европа:
ND QJ16AR-U
NGK BCR E527Y

Изобщо:
ND Q16R-U
NGK BCPR5EY

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 08 Апр 2006 15:14

El Camino написа: ND:
С кат: PQ16R
Без кат: Q20R-U11
tova otgore e VYARNO! :thumbsup:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта