AE86 - за свещите
AE86 - за свещите
Manuala казва за 4АГЕ се препоръчват:
ND PQ16R
NGK BCPR5EP11
Какви бихте препоръчали?
NGKто май не ги правят вече, щото тия били модел 84та година. Има алтернативи от Champion и Denso.
Champion са се доказали като боклуци, остават Denso.
Лично предпочитам NGK, но не знам точно кои от актуалната програма отговарят на гореспоменатите.
ND PQ16R
NGK BCPR5EP11
Какви бихте препоръчали?
NGKто май не ги правят вече, щото тия били модел 84та година. Има алтернативи от Champion и Denso.
Champion са се доказали като боклуци, остават Denso.
Лично предпочитам NGK, но не знам точно кои от актуалната програма отговарят на гореспоменатите.
Последно промяна от El Camino на 08 Мар 2006 13:10, променено общо 1 път.
От сайта на NGK пък следните данни излизат:
Super Class (stock):
NGK GP platinum 7086 BCPR5EGP 0.044 $2.68
Premium Class:
NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11 0.044 $6.95
Regular Class:
NGK Traditional spark plug 6696 BCPR5ES-11 0.044
NGK V-power spark plug 2441 BCPR5EY-11 0.044
http://ngk.com/results_app.asp?AAIA=1274880
Super Class (stock):
NGK GP platinum 7086 BCPR5EGP 0.044 $2.68
Premium Class:
NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11 0.044 $6.95
Regular Class:
NGK Traditional spark plug 6696 BCPR5ES-11 0.044
NGK V-power spark plug 2441 BCPR5EY-11 0.044
http://ngk.com/results_app.asp?AAIA=1274880
Ако опитаме да обобщим до тук, излиза че голяма част от нас (аз включително до момента) сме със Дензо, които и се намират по - лесно.
Предимството им е, според сайта им, че са разработвани за труднодосъпни места и е наблегнато на дълготрайността.
Според американските сайтове обаче, на същата цена се намират и
NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11, които трябва да са върха на сладоледа при NGK, пък NGK някак се наложиха напоследък като безспорен лидер в качеството.
Въпроса е в БГ има ли ги и на какви цени ще са. Ще пиша за по нататъшното развитие.
Предимството им е, според сайта им, че са разработвани за труднодосъпни места и е наблегнато на дълготрайността.
Според американските сайтове обаче, на същата цена се намират и
NGK IX iridium 3306 BCPR5EIX-11, които трябва да са върха на сладоледа при NGK, пък NGK някак се наложиха напоследък като безспорен лидер в качеството.
Въпроса е в БГ има ли ги и на какви цени ще са. Ще пиша за по нататъшното развитие.
Хвърли едно око на тези: NGK BKR5EY След обиколка на не знам си колко магазина за свещи из Варна, в крайна сметка по каталог излязоха именно тези. Търсих ги докато умувах над проблема "3АГЕ". Е, не беше от тях, но в крайна сметка се оказах с 1 брой NGK - оставих си я за резерв и за тест евентуално ако се наложи. Май струваше 7 лв или още по-малко. Не съм ги карал и нямам впечатление от реална употреба. С тънката гайка са и влизат спокойно с малка лула.
ПС: сори за лошото качество на снимкиите
ПС: сори за лошото качество на снимкиите
- Прикачени файлове
-
- 627C0221.jpg (44.73 KiB) Преглеждано 4537 пъти
-
- 627C0223.jpg (35.29 KiB) Преглеждано 4537 пъти
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Значи тая тема си замина по живо по - здраво, но за съжаление остана да заблуждава собствениците на АЕ86.
Мануала, който гледаме и от който черпим инфо е хАмерикански и може да става дума за 4агето със катализатор. В мануала, който имам (на немски) "Сервизна книга: Настройки на системата за контрол на изходящите газове" от 1985 година:
ND:
С кат: PQ16R
Без кат: Q20R-U11
NGK:
С кат: BCPR 5EP11
Без кат: BCPR 6EY11
Споменава се изрично, че става дума само за АЕ86. Немците също настояват, че във оригиналните книжки към колите им се препоръчвали и споменавали тези с топлинно число 6 за двигателите без катализатор и тези с топлинно число 5 за тези със.
За да бъде всичко пълно докрай, ще пусна и това, което пише във превода на познатата ни сервизна книга за 4AGE на немски (издадена 1987ма година):
Европа:
ND QJ16AR-U
NGK BCR E527Y
Изобщо:
ND Q16R-U
NGK BCPR5EY
Мануала, който гледаме и от който черпим инфо е хАмерикански и може да става дума за 4агето със катализатор. В мануала, който имам (на немски) "Сервизна книга: Настройки на системата за контрол на изходящите газове" от 1985 година:
ND:
С кат: PQ16R
Без кат: Q20R-U11
NGK:
С кат: BCPR 5EP11
Без кат: BCPR 6EY11
Споменава се изрично, че става дума само за АЕ86. Немците също настояват, че във оригиналните книжки към колите им се препоръчвали и споменавали тези с топлинно число 6 за двигателите без катализатор и тези с топлинно число 5 за тези със.
За да бъде всичко пълно докрай, ще пусна и това, което пише във превода на познатата ни сервизна книга за 4AGE на немски (издадена 1987ма година):
Европа:
ND QJ16AR-U
NGK BCR E527Y
Изобщо:
ND Q16R-U
NGK BCPR5EY
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта