Корола Е11 повишен разход извънградско????

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Корола Е11 повишен разход извънградско????

Мнение от toyota_racing » 19 Окт 2009 19:23

Преди 2 дни пътувах от Сливен до Бургас и ми направи впечетление че разхода е силно завишен.От нормалните 5-5,6/100 извънградско с и без климатик през топлата част на година беше скочил на 7-7,5,засичал съм го с допълване на резервоара до капачката, не съм бил с оловните обувки колата се караше средно 100-110 км/ч.Та въпроса е на какво може да се дължи това рязко покачване.Този разход според мен не е нормален съгласен съм че застудя и би могъл да се вдигне малко но 2 литра на 100 км извънградско ми се вижда доста.Дали би могло да е кофти гориво,запушен катализатор,недай си боже ламбда сонда или нещо от сорта? Нека някой запознат сподели каква реално би могла да е причината за това, преди да тръгна да търся мнения на уж "специалистите" по сервизите бих имал повече вяра на някой колега от форума.Колата се кара на бензин само и е с 4E-FE двигателя.

Аватар
stan4opan4o
Мнения: 44
Регистриран на: 03 Юли 2009 12:19
Благодарил/а: 3 пъти

Мнение от stan4opan4o » 19 Окт 2009 20:13

Свети ли ти "chek enigine" в оранжево на таблото?

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 19 Окт 2009 20:25

stan4opan4o написа:Свети ли ти "chek enigine" в оранжево на таблото?
Не не е светил.

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 20 Окт 2009 19:50

Хайде колеги на вас разчитам за да мога да реша проблема ударете едно рамо моля ви :help:

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 20 Окт 2009 20:42

Какво е състоянието на въздушния филтър за мотора?

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 20 Окт 2009 20:53

sluchaen_fen написа:Какво е състоянието на въздушния филтър за мотора?
Принципно карам със спортен филтър който пера но преди около 3000 км свалих спортния и сложих нов обикновен така че състоянието му е добро.

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 20 Окт 2009 21:58

Може някой ремък да "спъва" мотора.

Не ми се вярва лагерите на алтернатора да оказват толкова голямо съпротивление, че разхода да скочи с два литра. При ползване на климатик ще имаме скок на разхода с 1.0 - 1.5 литра.

Сега идва ред на много тъпия въпрос: Възможно ли е климатикът да е бил включен? Копчето на климатика е огледално на копчето за отопление на задното стъкло. Лампата за климатика почти не се вижда при дневна светлина. Практически е възможно да работи климатикът, а в същото време да се ползва парното за отопление на салона.
Тъпо, но е възможно.

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 21 Окт 2009 00:39

sluchaen_fen написа:Може някой ремък да "спъва" мотора.

Не ми се вярва лагерите на алтернатора да оказват толкова голямо съпротивление, че разхода да скочи с два литра. При ползване на климатик ще имаме скок на разхода с 1.0 - 1.5 литра.

Сега идва ред на много тъпия въпрос: Възможно ли е климатикът да е бил включен? Копчето на климатика е огледално на копчето за отопление на задното стъкло. Лампата за климатика почти не се вижда при дневна светлина. Практически е възможно да работи климатикът, а в същото време да се ползва парното за отопление на салона.
Тъпо, но е възможно.
В него ден включвах реотана за отопление на задното стъкло но съм 99% сигурен че не съм пуснал климатика , тъй като с копчето на климатика свети зелен диод а с това на реотана свети оранжев.Него ден беше мрачко и ясно си спомням че светеше оранжевия диод тоест този на реотана.Забравих да спомена че през целия път карах с пуснати фарове, халогени и вентилатор за парното ама не вярвам от това да се качи повече от 0,5 литра разхода.Мислех си да не катализатора да е запушен ама ако беше трябваше да свети "check engina" затова мисля че не е и това проблема.А това за ремъците ми звучи доста странно как бих могъл да проверя дали всъщност не идва от там проблема.

Аватар
bg20010
Мнения: 155
Регистриран на: 06 Апр 2009 09:04
Местоположение: София

Мнение от bg20010 » 21 Окт 2009 10:06

Завишеният разход в повечето случаи е резултат от употреба на некачествено гориво.Известно време ползвах ЕКО,но след като реших да мина на Лукойл разходами падна с около 1.5 л.В момента мога да кажа,че градския разход на Корола Е12 1.6 ВВТИ съставлява 5.5-6.2 литра на 100 км.
Toyota Corolla 1.6 VVTI
TLC 120

Изображение

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 21 Окт 2009 10:09

Сваляш ремъците, завърташ с ръка и после пишеш резултата.
Алтернаторът "Денсо" при японската сглобка се върти малко по-трудно от алтернаторите на другите марки автомобили.
bg20010 написа:Завишеният разход в повечето случаи е резултат от употреба на некачествено гориво.Известно време ползвах ЕКО,но след като реших да мина на Лукойл разходами падна с около 1.5 л.В момента мога да кажа,че градския разход на Корола Е12 1.6 ВВТИ съставлява 5.5-6.2 литра на 100 км.
При мен същата Корола (Е12, 5 врати, автоматик, 1.6 литра бензин, 2004 год.) дава разход 9.2 литра в София когато избягвам идеалния център.

boev4eto
Мнения: 17
Регистриран на: 12 Окт 2009 15:52
Местоположение: София

Мнение от boev4eto » 21 Окт 2009 10:49

На мен последно ми даде разход 5.9 извънградско на близо 600 км пробег.Компа показваше 5.8.Бях се притеснил преди, че не показва вярно,даже и тема бях пуснал,щото имаше 1.5/100 разлика между реалния разход и показанията на компа.
Градско само в задръствания сутрин и вечер до работа и обратно 9/100.
Карам с ЕКО 95 plus,Corolla 1.4 vvt-i,2004

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 21 Окт 2009 18:50

sluchaen_fen написа:Сваляш ремъците, завърташ с ръка и после пишеш резултата.
Алтернаторът "Денсо" при японската сглобка се върти малко по-трудно от алтернаторите на другите марки автомобили.
Ами малко не бих искал да го пробвам това нещо нямам си вяра :) , макар аз лично да съм си обтягал ремъка тъй като майстора който ми го сменя го беше оставил хлабав и свиреше.Все още си е добре опънат като го натисна потъва с половина сантиметър което знам че е нормално.Има ли го варианта да съм го опънал прекалено много и да съм прецакал лагерите на алтернатора.И друг въпрос прецакан лагер не вие ли ?

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 21 Окт 2009 21:36

sluchaen_fen написа:Сваляш ремъците, завърташ с ръка и после пишеш резултата. ...
Напоследък рядко пиша мнения, защото мнозина от нас искат само с писане на мнения да си решат проблемите по колата.

Колата не може да чете мнения от форума.

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 21 Окт 2009 23:07

Ще видя да го тествам това с ремъка.Това значи че ако успея да го завъртя на ръка и се върти сравнително лесно не е това проблема нали така ?

toyota_racing
Мнения: 96
Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
Местоположение: Сливен

Мнение от toyota_racing » 22 Окт 2009 19:46

Днеска свалих ремъка завъртях и според мен се върти сравнително лесно и не би трябвало да има нещо, само дето като запаля сякаш се чува едно свистене такова точно от алтернатора или поне в него участък се чува може и да не е от него.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 3 госта