Корола Е11 повишен разход извънградско????
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
Корола Е11 повишен разход извънградско????
Преди 2 дни пътувах от Сливен до Бургас и ми направи впечетление че разхода е силно завишен.От нормалните 5-5,6/100 извънградско с и без климатик през топлата част на година беше скочил на 7-7,5,засичал съм го с допълване на резервоара до капачката, не съм бил с оловните обувки колата се караше средно 100-110 км/ч.Та въпроса е на какво може да се дължи това рязко покачване.Този разход според мен не е нормален съгласен съм че застудя и би могъл да се вдигне малко но 2 литра на 100 км извънградско ми се вижда доста.Дали би могло да е кофти гориво,запушен катализатор,недай си боже ламбда сонда или нещо от сорта? Нека някой запознат сподели каква реално би могла да е причината за това, преди да тръгна да търся мнения на уж "специалистите" по сервизите бих имал повече вяра на някой колега от форума.Колата се кара на бензин само и е с 4E-FE двигателя.
- stan4opan4o
- Мнения: 44
- Регистриран на: 03 Юли 2009 12:19
- Благодарил/а: 3 пъти
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Може някой ремък да "спъва" мотора.
Не ми се вярва лагерите на алтернатора да оказват толкова голямо съпротивление, че разхода да скочи с два литра. При ползване на климатик ще имаме скок на разхода с 1.0 - 1.5 литра.
Сега идва ред на много тъпия въпрос: Възможно ли е климатикът да е бил включен? Копчето на климатика е огледално на копчето за отопление на задното стъкло. Лампата за климатика почти не се вижда при дневна светлина. Практически е възможно да работи климатикът, а в същото време да се ползва парното за отопление на салона.
Тъпо, но е възможно.
Не ми се вярва лагерите на алтернатора да оказват толкова голямо съпротивление, че разхода да скочи с два литра. При ползване на климатик ще имаме скок на разхода с 1.0 - 1.5 литра.
Сега идва ред на много тъпия въпрос: Възможно ли е климатикът да е бил включен? Копчето на климатика е огледално на копчето за отопление на задното стъкло. Лампата за климатика почти не се вижда при дневна светлина. Практически е възможно да работи климатикът, а в същото време да се ползва парното за отопление на салона.
Тъпо, но е възможно.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
В него ден включвах реотана за отопление на задното стъкло но съм 99% сигурен че не съм пуснал климатика , тъй като с копчето на климатика свети зелен диод а с това на реотана свети оранжев.Него ден беше мрачко и ясно си спомням че светеше оранжевия диод тоест този на реотана.Забравих да спомена че през целия път карах с пуснати фарове, халогени и вентилатор за парното ама не вярвам от това да се качи повече от 0,5 литра разхода.Мислех си да не катализатора да е запушен ама ако беше трябваше да свети "check engina" затова мисля че не е и това проблема.А това за ремъците ми звучи доста странно как бих могъл да проверя дали всъщност не идва от там проблема.sluchaen_fen написа:Може някой ремък да "спъва" мотора.
Не ми се вярва лагерите на алтернатора да оказват толкова голямо съпротивление, че разхода да скочи с два литра. При ползване на климатик ще имаме скок на разхода с 1.0 - 1.5 литра.
Сега идва ред на много тъпия въпрос: Възможно ли е климатикът да е бил включен? Копчето на климатика е огледално на копчето за отопление на задното стъкло. Лампата за климатика почти не се вижда при дневна светлина. Практически е възможно да работи климатикът, а в същото време да се ползва парното за отопление на салона.
Тъпо, но е възможно.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Сваляш ремъците, завърташ с ръка и после пишеш резултата.
Алтернаторът "Денсо" при японската сглобка се върти малко по-трудно от алтернаторите на другите марки автомобили.
Алтернаторът "Денсо" при японската сглобка се върти малко по-трудно от алтернаторите на другите марки автомобили.
При мен същата Корола (Е12, 5 врати, автоматик, 1.6 литра бензин, 2004 год.) дава разход 9.2 литра в София когато избягвам идеалния център.bg20010 написа:Завишеният разход в повечето случаи е резултат от употреба на некачествено гориво.Известно време ползвах ЕКО,но след като реших да мина на Лукойл разходами падна с около 1.5 л.В момента мога да кажа,че градския разход на Корола Е12 1.6 ВВТИ съставлява 5.5-6.2 литра на 100 км.
На мен последно ми даде разход 5.9 извънградско на близо 600 км пробег.Компа показваше 5.8.Бях се притеснил преди, че не показва вярно,даже и тема бях пуснал,щото имаше 1.5/100 разлика между реалния разход и показанията на компа.
Градско само в задръствания сутрин и вечер до работа и обратно 9/100.
Карам с ЕКО 95 plus,Corolla 1.4 vvt-i,2004
Градско само в задръствания сутрин и вечер до работа и обратно 9/100.
Карам с ЕКО 95 plus,Corolla 1.4 vvt-i,2004
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
Ами малко не бих искал да го пробвам това нещо нямам си вяраsluchaen_fen написа:Сваляш ремъците, завърташ с ръка и после пишеш резултата.
Алтернаторът "Денсо" при японската сглобка се върти малко по-трудно от алтернаторите на другите марки автомобили.

- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 07 Окт 2008 20:50
- Местоположение: Сливен
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта