Инфо за основен ремонт
Инфо за основен ремонт
Колеги, предстои ми да правя ремонт на Тойота Корола с двигател 1.3 /4К - 1984 г. За съжаление не успях да намеря никакво инфо за ремонт на двигателя(допуски, хлабини, моменти на затягане и т.н.).Моля ви, ако някой разполага с литература по въпроса или има някакви линкове ,да ги сподели...Благодаря ви предварително!
Ами това се отнася за 3К мотор...Аз имам инфо за него и за 4А, но не съм сигурен дали е същото и за 4К...Благодаря , все пак, за това инфо....може и да се възползвам от съвета за 2та двойни карбуратора Delorto DHLA 40, и без това се чудех на какво да ги сложа...jamie написа:http://t-rex.materials.unsw.edu.au/~sford/tosco.html
Малко по-спортно е ориентирано - но друго инфо нямам.

Позволи ми да не се съглася....типичен пример за това как се отразяват тези карбуратори е Peugeot 205 Rally/ TU 24 - 1294 куб. см, с 2 х Weber DCOE 40(аналог на Dellorto DHLA 40). Резултатът е 104 к.с и прекрасно ускорение...Разбира се , че и един от тях би свършил работа, но ще ми е по - трудно да направя колектор 4- 2, отколкото 4-4.....jamie написа:К-сериите имат доста общи неща, А-сериите са друга бира.
на мотор до 1.5 няма грам смисъл да слагаш двата карбуратора - единия се отразява доста по-добре
Еййй...някакви добри хорица от www.kp61.net ми изнамериха всичко , което ми трябваше.Слагам го и тук , ако някой му потрябва някога....
Cylinder head bolts = 45 lbs/ft (6.2 kg/m)
Sequence facing the front of the cylinder head..
Left (front to back): 8-6-1-3-9
Right (front to back): 10-4-2-5-7
1. Piston to bore clearance: 0.0012 to 0.0020 in. (0.03 to 0.05 mm)
2. Piston ring endgap:
top and middle (compression): 0.0039 to 0.0110 in. (0.10 to 0.28 mm)
bottom (oil control): 0.0079 to 0.0354 in. (0.20 to 0.90 mm)
3. Ring to groove clearance:
top (compression): 0.0012 to 0.0028 in. (0.03 to 0.07 mm)
middle (compression): 0.0008 to 0.0024 in. (0.02 to 0.06 mm)
4. Main bearing cap bolts: 45 lbs/ft (6.2 kg/m)
5.Big end torque is 30-37 ft/lbs
6. Crankshaft pulley bolt: 60 lbs/ft (8.4 kg/m)
И ако не можете да отделите двигателя от скоростите , да знаете , че един лагер е запекъл на входящия вал и ще трябва да развиете притискателния диск през дупката на стартера.Ха сега ремонтирайте 4К на воля......
Cylinder head bolts = 45 lbs/ft (6.2 kg/m)
Sequence facing the front of the cylinder head..
Left (front to back): 8-6-1-3-9
Right (front to back): 10-4-2-5-7
1. Piston to bore clearance: 0.0012 to 0.0020 in. (0.03 to 0.05 mm)
2. Piston ring endgap:
top and middle (compression): 0.0039 to 0.0110 in. (0.10 to 0.28 mm)
bottom (oil control): 0.0079 to 0.0354 in. (0.20 to 0.90 mm)
3. Ring to groove clearance:
top (compression): 0.0012 to 0.0028 in. (0.03 to 0.07 mm)
middle (compression): 0.0008 to 0.0024 in. (0.02 to 0.06 mm)
4. Main bearing cap bolts: 45 lbs/ft (6.2 kg/m)
5.Big end torque is 30-37 ft/lbs
6. Crankshaft pulley bolt: 60 lbs/ft (8.4 kg/m)
И ако не можете да отделите двигателя от скоростите , да знаете , че един лагер е запекъл на входящия вал и ще трябва да развиете притискателния диск през дупката на стартера.Ха сега ремонтирайте 4К на воля......

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта