Инфо за основен ремонт

Гост

Инфо за основен ремонт

Мнение от Гост » 26 Яну 2006 22:18

Колеги, предстои ми да правя ремонт на Тойота Корола с двигател 1.3 /4К - 1984 г. За съжаление не успях да намеря никакво инфо за ремонт на двигателя(допуски, хлабини, моменти на затягане и т.н.).Моля ви, ако някой разполага с литература по въпроса или има някакви линкове ,да ги сподели...Благодаря ви предварително!

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 28 Яну 2006 01:17

Колега, от къде си? Да не случайно от Пазарджик нейде? Сутринта видях две момчета търсеха стартер за 4К точно, та за това питам. Не че намериха де, а и май се бяха отчаяли нещо sad.gif

Гост

Мнение от Гост » 28 Яну 2006 21:45

Е, не съм бил аз....И все пак няма ли някой да помогне?Тези със сервизите ако им дойде такава откъде ще вземат инфо?Или ги правят на око?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 28 Яну 2006 23:45

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:26, променено общо 1 път.

Гост

Мнение от Гост » 29 Яну 2006 13:07

jamie написа:http://t-rex.materials.unsw.edu.au/~sford/tosco.html

Малко по-спортно е ориентирано - но друго инфо нямам.
Ами това се отнася за 3К мотор...Аз имам инфо за него и за 4А, но не съм сигурен дали е същото и за 4К...Благодаря , все пак, за това инфо....може и да се възползвам от съвета за 2та двойни карбуратора Delorto DHLA 40, и без това се чудех на какво да ги сложа...:)

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 29 Яну 2006 16:06

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:25, променено общо 1 път.

Гост

Мнение от Гост » 30 Яну 2006 12:03

jamie написа:К-сериите имат доста общи неща, А-сериите са друга бира.
на мотор до 1.5 няма грам смисъл да слагаш двата карбуратора - единия се отразява доста по-добре :whistle:
Позволи ми да не се съглася....типичен пример за това как се отразяват тези карбуратори е Peugeot 205 Rally/ TU 24 - 1294 куб. см, с 2 х Weber DCOE 40(аналог на Dellorto DHLA 40). Резултатът е 104 к.с и прекрасно ускорение...Разбира се , че и един от тях би свършил работа, но ще ми е по - трудно да направя колектор 4- 2, отколкото 4-4.....

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Яну 2006 12:50

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:25, променено общо 1 път.

b_d

Мнение от b_d » 30 Яну 2006 12:59

Според мен може да се замислиш и за карбове от мотор. Скоро гледах едни за 150лв.

sergopi4a
Мнения: 39
Регистриран на: 19 Ное 2004 12:40

Мнение от sergopi4a » 30 Яну 2006 14:53

bad_dog da ne ti e ostanala sektornata kutiq ot corollata 1.3 EE90 s reikata

Гост

Мнение от Гост » 04 Фев 2006 02:28

:help: Прерових една камара форуми и намерих всичко възможно за 2К, 3К, 5К, 7К , но за 4К инфо няма....Това е някаква секретна разработка..... wacko.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Фев 2006 10:08

*deleted*
Последно промяна от jamie на 17 Апр 2006 15:07, променено общо 1 път.

Гост

Мнение от Гост » 08 Фев 2006 01:43

Еййй...някакви добри хорица от www.kp61.net ми изнамериха всичко , което ми трябваше.Слагам го и тук , ако някой му потрябва някога....

Cylinder head bolts = 45 lbs/ft (6.2 kg/m)

Sequence facing the front of the cylinder head..

Left (front to back): 8-6-1-3-9

Right (front to back): 10-4-2-5-7


1. Piston to bore clearance: 0.0012 to 0.0020 in. (0.03 to 0.05 mm)

2. Piston ring endgap:
top and middle (compression): 0.0039 to 0.0110 in. (0.10 to 0.28 mm)
bottom (oil control): 0.0079 to 0.0354 in. (0.20 to 0.90 mm)

3. Ring to groove clearance:
top (compression): 0.0012 to 0.0028 in. (0.03 to 0.07 mm)
middle (compression): 0.0008 to 0.0024 in. (0.02 to 0.06 mm)

4. Main bearing cap bolts: 45 lbs/ft (6.2 kg/m)

5.Big end torque is 30-37 ft/lbs

6. Crankshaft pulley bolt: 60 lbs/ft (8.4 kg/m)


И ако не можете да отделите двигателя от скоростите , да знаете , че един лагер е запекъл на входящия вал и ще трябва да развиете притискателния диск през дупката на стартера.Ха сега ремонтирайте 4К на воля...... wink.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта