проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

nkuckov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Май 2009 19:45
Местоположение: София

проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Мнение от nkuckov » 29 Май 2009 17:40

купих колата преди 3 дена, ама нещо не варви както трябва за 97 коня.Подържа 650-700 оборота и като подам газ малко глъхне и тогава се форсира, като тръгвам не може да се изреже добре и набира много плавно. Струва ми се и че малко придърпва. като я покарах малко ми светна и лампата на двигателя, откачих клемата на акомулатора за 10 сек. и лампата изгасна.ако може да се вярва на километража - 36 000км. някой има ли си представа от каде може да е проблема?
Изображение

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 30 Май 2009 02:02

чете ли другите теми за такиова коли във форума, използва ли търсачката? оборотите ти на празен ход са нормални за тази кола. другото не знам. ако е на 36 000 км значи наистина не е карана, ама това ме съмнява, или се случва много рядко и си късметлия. 1,4 си е малък двигател, имам 1,6 и съм доволен, не знам как е с 1,4 - колегите ще кажат, но не очаквай кой знае какво изрязване..
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

nkuckov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Май 2009 19:45
Местоположение: София

Мнение от nkuckov » 30 Май 2009 09:22

Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
Изображение

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 30 Май 2009 09:33

nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Май 2009 15:20

DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
я върви повече я не...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 30 Май 2009 15:24

diver написа:
DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
я върви повече я не...
Турбото със сигурност ще даде по-добро ускорение. (при приблизително еднакви коне)
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Май 2009 15:49

DMDimitrov написа:
diver написа:
DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
я върви повече я не...
Турбото със сигурност ще даде по-добро ускорение. (при приблизително еднакви коне)
аре почнаха условията....

Орлето по спомен 80 коня 15 секунди, тотка 97 коня 13 секунди...та кво викаш мнооо вървят дизелите, чак не се удържат....и това сравняваме 1.7турбо с 1.4 атмосверка... смех...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

DMDimitrov
Мнения: 295
Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от DMDimitrov » 30 Май 2009 16:05

diver написа:аре почнаха условията....
Е, то е ясно, че при различни условия (разлика в конете) превеса ще е в повечето случаи към по-мощния мотор!
diver написа:Орлето по спомен 80 коня...
Орлето човека каза, че е 101 коня! Та за този агрегат колко викаш са секундите?

EDIT: Доколкото може да се вярва на статистики в интернет - 12 секунди за 1.7 турбо дизел 100кс, срещу 13 за 1.4 бензин 97кс.
Последно промяна от DMDimitrov на 30 Май 2009 16:33, променено общо 1 път.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 30 Май 2009 16:32

DMDimitrov написа:
diver написа:аре почнаха условията....
Е, то е ясно, че при различни условия (разлика в конете) превеса ще е в повечето случаи към по-мощния мотор!
diver написа:Орлето по спомен 80 коня...
Орлето човека каза, че е 101 коня! Та за този агрегат колко викаш са секундите?
Едва ли ще са под 13 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif та пак губи отсякъде...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

nkuckov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Май 2009 19:45
Местоположение: София

Мнение от nkuckov » 30 Май 2009 18:31

обаче като дам газ от жилото при вдигнат капак се чува едно засмукване на въздух все едно, голямо заглъхване, аха да изгасне и след това се изфорсира?! дали не дърпа въздух от някъде?
Изображение

Аватар
АВЕНСИСА
Мнения: 118
Регистриран на: 05 Дек 2008 00:33
Местоположение: Sofia

Мнение от АВЕНСИСА » 30 Май 2009 19:27

По принцип инжекцията е така,леко заглъхва,но най добре я закарай на диагностика :thumbsup:
Изображение
Avensis 1.6vvt-i

Аватар
Creep
Мнения: 120
Регистриран на: 17 Апр 2009 16:48
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:

Мнение от Creep » 30 Май 2009 20:01

Изобщо не е нормално да глъхне, имах такъв проблем с бензиново Bravo 1.6 16V 103hp. Когато е студена глъхнеше, при рязко подаване на газ ясно се чуваха детонации (гърмеше си). Когато загрееше се пооправяше, но пак ускорението беше едно такова мудно (плавно) до към 2500-3000 оборота.

Колата ти е за доктор!
Изображение
Изображение

nkuckov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Май 2009 19:45
Местоположение: София

Мнение от nkuckov » 30 Май 2009 20:37

благодаря, поздрави от новия тойотаджия
cool.gif
Изображение

Аватар
bravooo
Мнения: 43
Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
Местоположение: Sofia
Получена  благодарност: 1 път

Re: проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Мнение от bravooo » 01 Юни 2009 21:35

nkuckov написа:купих колата преди 3 дена, ама нещо не варви както трябва за 97 коня.Подържа 650-700 оборота и като подам газ малко глъхне и тогава се форсира, като тръгвам не може да се изреже добре и набира много плавно. Струва ми се и че малко придърпва. като я покарах малко ми светна и лампата на двигателя, откачих клемата на акомулатора за 10 сек. и лампата изгасна.ако може да се вярва на километража - 36 000км. някой има ли си представа от каде може да е проблема?
Възможно решение:
- нов въздушен филтър
- почистване на МАФ сензор (MASS AIR FLOW)-потърси из форума има процедура но е малко рискована.

При мене за същата кола резултата е отличен, като чистя сензора поне 2 пъти годишно с "Carborator cleaner".

nkuckov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Май 2009 19:45
Местоположение: София

Мнение от nkuckov » 01 Юни 2009 22:01

Днес ходих на доктор и той точно това направи, изчисти това с трите букви букви и колата тръгна, а и разхода взе да пада. така че минах тънко, а се бях закъхарил.....мани....мани. Поздрави
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта