скоростна кутия - ТМ Ауто
Проблема според прочетеното идва от това че клиента отишъл да си поръча синхронизатори.Там са му предложили да диагностират проблема да му вземат пари да не се е разхождал напразно.Казали са това което е знаел вече, че трябва да смени и тъй като мислят за удобството на клиентите си са отказали да му продадат частите за да си направи скоростната кутия при тях.Все пак нали имат опит и дават гаранция.
Сметнали са му грубо цена която да му се стори добра, но за проформа се доплаща защото има силата на споразумение и не могат да прескочат сумата от 2230лв.
Господин Приемчик, като дойде клиент за синхронизатори просто му ги продайте, не мислете колко му струва колата и кое е най-добре.Когато дойде клиент и каже "Направете я като нова" гледайте ремъци и сменяйте на воля.
Сметнали са му грубо цена която да му се стори добра, но за проформа се доплаща защото има силата на споразумение и не могат да прескочат сумата от 2230лв.
Господин Приемчик, като дойде клиент за синхронизатори просто му ги продайте, не мислете колко му струва колата и кое е най-добре.Когато дойде клиент и каже "Направете я като нова" гледайте ремъци и сменяйте на воля.
Авенсис 3S-FE
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Добре, ясно е че е възможно недоразумение. А от последващо такова се получава и "ефекта на разваления телефон". Но кой може да отрече че са прави клиентите, когато искат колата им да е готова в разумни срокове. Защо в Германия дават кола да ползване, докато твоята стане готова. По-глупави ли са, по малко Тойоти ли има там? Какво в крайна сметка означава "Гаранция". Само че клиента е длъжен да плаща баснословни суми за "работа от специалисти"? С последваща "Гаранция". Защо участници във форума споделят, че ги карат да се чувстват като виновни при посещение на фирмения сервиз. Защо за определена част в ТМ Ауто искат 3000лв, а човека си я купува по интернет, отново оригинална, за 1000лв с доставката от Англия. От някаква си фирма. Много добре познавам законите на логистиката и знам, че за ТМ ауто тази част би трябвало да е по-евтина. Защо нямат почти никаква складова наличност?
Ако някой ми отговори задоволително на поне 2 от въпросите, ставам клиент на ТМ ауто. Защото си мисля, че дори да не спазвам условията по гаранцията и губейки такава, бих си спестил доста пари и още повече ядове, а знаем че нервните клетки не се въстановяват.
Ако някой ми отговори задоволително на поне 2 от въпросите, ставам клиент на ТМ ауто. Защото си мисля, че дори да не спазвам условията по гаранцията и губейки такава, бих си спестил доста пари и още повече ядове, а знаем че нервните клетки не се въстановяват.
Toyota Avensis AT221 7A-FE
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
@Aleksandar
цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!
но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif
цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!
но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
jim_beam написа:@Aleksandar
цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!
но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif

Toyota Avensis AT221 7A-FE
...
,много успокоително ми подействаха коментарите на колегите от мазда за стар моторс които ги има в сайта на мазда-юръп за разлика от тм-ауто.в тм-ауто проблеми със сервизното обслужване не прочетох някой да е имал
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... sc&start=0
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... sc&start=0
- slowtraveler
- Мнения: 6166
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не знам как е в София, но за Варна до скоро официалния сервиз (и дилъра) за Опел и Мазда бе един и същ...
С опела стандартното гаранционно обслужване си го правиха без проблем, но смяна на масла, филтри, ремък и ролки може да го направи всеки що годе технически грамотен човек.
С резервните части бяха по-добре отколкото варненската тойота.
Обаче от към диагностика бяха гола вода (поне до преди 3 години)...
Но всичко се променя...
Да се надяваме, че и сервизите и складовата им наличност ще станат европейски
С опела стандартното гаранционно обслужване си го правиха без проблем, но смяна на масла, филтри, ремък и ролки може да го направи всеки що годе технически грамотен човек.
С резервните части бяха по-добре отколкото варненската тойота.
Обаче от към диагностика бяха гола вода (поне до преди 3 години)...
Но всичко се променя...
Да се надяваме, че и сервизите и складовата им наличност ще станат европейски

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Здравейте и от мен .Както личи от ника ми аз съм "майсторчето".Тука се развиха невероятни анализи на съвсем проста работа.За успешен ремонт на каквото и да е трябват точна дефектация, части,"майстор" и пари. Честно ви казвам не разбрах за какво дойде Liyan.Диагнозата си я знаел,другото скъпо не коментирам цените и аз ще има да се чеша по челото ако някой ми каже 2400 за нещо което съм си мислил за 250.Това което съм му казал е най тънкия и същевременно качествен вариант за тази кола,ако искате вярвайте ако не плюйте.Илиане няма да стане кутията само със синхронизатори ,може да бъдеш сигурен и Рангочев пък най малко е виновен.Просто си стъпил накриво с тази кола случва се на всеки.Аз също бих могъл да ти покажа по добър изход ако беше подходил нормално а не да пишеш полуистини 20 мин след като си излязъл от сервиза.Приемам че случката е недоразумение както писаха по горе разумни колеги .
Това че е станал някакъв личен конфликт всички го разбрахме, ма мене пак не ми стана ясно истината с олигофренията 300лв за проформа! В никакъв случай не твърдя, че приемчика е виновен. От друга страна не вярвам и това да е фирмена политика. По-скоро някой нещо не е обяснил-разбрал. За съжаление май не се намери някой да каже безпристрастно каква е истината.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Ами незнам кое точно е полуистина от казаното от мен?Ти можеш да кажеш дали съм се държал грубо с някой, както казах от теб съм доволен за всичко
За цената на труда признавам може да е имало недоразумение, но това че ми искаха 300лв за да разбера цените на отделните неща мисля, че вече и тук го написаха е истина. А в същност това не е така. Както казах вече ми казаха цените на тези неща и ваши колеги се извиниха за държането на приемчика и че ми е казал че това нещо се плаща. Обяснението беше - "най вевроятно колегата е бил изнервен нещо, имаме мн хора в отпуск. За това нещо не трябва да плащате....." И тук мисля, че спора може да приключи.

Остава и той да направи същото вместо:liyan написа:... ваши колеги се извиниха за държането на приемчика и че ми е казал че това нещо се плаща. Обяснението беше - "най .
и сичко ще е наред....... що не дойдеш лично....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Абе и Фидо го спомена - някой си бил нервен като бил на работа и затова взел да иска неправомерно пари. Аз ли неправилно разбрах - я моля ми го изяснете ?
Ами и аз съм бил нервен - щото се случва тълпа шибани индийци да имат въображаем проблем и аз трябва да им го решавам. Само че ако реша да ги изклатя - ще ме уволнят. Ако се държа грубо с тях - ще ми наложат принудително отпуск, ще ме глобят или ще ме уволнят - според това какво се е случило.
Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ?
Ами и аз съм бил нервен - щото се случва тълпа шибани индийци да имат въображаем проблем и аз трябва да им го решавам. Само че ако реша да ги изклатя - ще ме уволнят. Ако се държа грубо с тях - ще ми наложат принудително отпуск, ще ме глобят или ще ме уволнят - според това какво се е случило.
Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ?

откакто посещавам форума ,оплакване от сервизната дейност -не съм чел,,мехаННика написа:

SRT_RANGOCHEV написа:Здравейте,
Що се отнася до предоставянето на разпечатката от сервизната програма за резервни части, на мен не ми е разрешено да я предоставям, защото тойота плаща за нея и от нея сиизкарваме парите. Що се отнася до "проформа-фактурата" тя наистина струва пари, колкото и чудно да звучи. Самоче му обяснихме че не му върши работа, защото там има само имаена на частите без сервизните им номера и цените.
аз останах с впечатление от мненията на г-н Рангочев,че про фактурата си се плаща,,,SRT_RANGOCHEV написа: Казах ти, че не ни представлява трудност да ти изготвя проформа ама не ти трябва да се набутваш с 300 лв. Нали?
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Не, ама някои имат златни ръце...jamie написа:Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ?

Ако си прочел по-горе, както бях писал, всички сме хора, а ако приемчика е сбъркал - простете му!!!
И айде стига с тая тема! Изкарахте човека по-черен от дявола...ебаси...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 5 госта