скоростна кутия - ТМ Ауто
Мнение от ceko26 » 27 Юли 2008 13:30
Сметнали са му грубо цена която да му се стори добра, но за проформа се доплаща защото има силата на споразумение и не могат да прескочат сумата от 2230лв.
Господин Приемчик, като дойде клиент за синхронизатори просто му ги продайте, не мислете колко му струва колата и кое е най-добре.Когато дойде клиент и каже "Направете я като нова" гледайте ремъци и сменяйте на воля.
ceko26
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Мнение от Aleksandar » 27 Юли 2008 20:55
Ако някой ми отговори задоволително на поне 2 от въпросите, ставам клиент на ТМ ауто. Защото си мисля, че дори да не спазвам условията по гаранцията и губейки такава, бих си спестил доста пари и още повече ядове, а знаем че нервните клетки не се въстановяват.
Aleksandar
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 27 Юли 2008 21:30
цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!
но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif
jim_beam
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Мнение от Aleksandar » 27 Юли 2008 23:10
jim_beam написа:@Aleksandar
цените на частите и консумативите не се определят от локални представителства,а такава е фирмената политика.
а иначе за кола за ползване докато твоята е в сервиза,си напълно прав.но това пак е въпрос на възможности,трябва да има добре изградена сервизна мрежа и т.н.те в бг сега правят първи стъпки.това важи общо взето за всички сфери.видях и банковото дело на какво ниво е,просто смешно.
ще ти дам един пример от австрия.тук не всеки официaлен тойота автосалон има право да продава лексус,защо ли?
много просто,защото в случай,че някой клиент си остави лексуса било за ремонт или за сервизно обслужване те му осигуряват минимум такъв като неговия безплатно за времетраенето на ремонта.т.е. който иска да продава трябва винаги да има поне един такъв оборотен.за нормална тойота важи разбира се същото,но без да имаш претенции към оборотната кола.дали ще стане нещо подобно скоро и у нас?би трябвало!
но лека полека ще ги настигнем... biggrin.gif

Aleksandar
...
Мнение от rudolf » 28 Юли 2008 02:14
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... sc&start=0
rudolf
- slowtraveler
- Мнения: 6209
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 28 Юли 2008 09:49
С опела стандартното гаранционно обслужване си го правиха без проблем, но смяна на масла, филтри, ремък и ролки може да го направи всеки що годе технически грамотен човек.
С резервните части бяха по-добре отколкото варненската тойота.
Обаче от към диагностика бяха гола вода (поне до преди 3 години)...
Но всичко се променя...
Да се надяваме, че и сервизите и складовата им наличност ще станат европейски

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Мнение от мехаННика » 28 Юли 2008 21:47
мехаННика
Мнение от diver » 28 Юли 2008 22:12

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от liyan » 29 Юли 2008 10:26

liyan
Мнение от diver » 29 Юли 2008 11:58
Остава и той да направи същото вместо:liyan написа:... ваши колеги се извиниха за държането на приемчика и че ми е казал че това нещо се плаща. Обяснението беше - "най .
и сичко ще е наред....... що не дойдеш лично....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от jamie » 29 Юли 2008 21:59
Ами и аз съм бил нервен - щото се случва тълпа шибани индийци да имат въображаем проблем и аз трябва да им го решавам. Само че ако реша да ги изклатя - ще ме уволнят. Ако се държа грубо с тях - ще ми наложат принудително отпуск, ще ме глобят или ще ме уволнят - според това какво се е случило.
Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ?

jamie
Мнение от rudolf » 29 Юли 2008 22:15
откакто посещавам форума ,оплакване от сервизната дейност -не съм чел,,мехаННика написа:

SRT_RANGOCHEV написа:Здравейте,
Що се отнася до предоставянето на разпечатката от сервизната програма за резервни части, на мен не ми е разрешено да я предоставям, защото тойота плаща за нея и от нея сиизкарваме парите. Що се отнася до "проформа-фактурата" тя наистина струва пари, колкото и чудно да звучи. Самоче му обяснихме че не му върши работа, защото там има само имаена на частите без сервизните им номера и цените.
аз останах с впечатление от мненията на г-н Рангочев,че про фактурата си се плаща,,,SRT_RANGOCHEV написа: Казах ти, че не ни представлява трудност да ти изготвя проформа ама не ти трябва да се набутваш с 300 лв. Нали?
rudolf
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Uncle Dido » 29 Юли 2008 22:32
Не, ама някои имат златни ръце...jamie написа:Мааму стара, да не сте златни по сервизите че ще ви се кланям ?

Ако си прочел по-горе, както бях писал, всички сме хора, а ако приемчика е сбъркал - простете му!!!
И айде стига с тая тема! Изкарахте човека по-черен от дявола...ебаси...
Uncle Dido
jamie
Мнение от diver » 30 Юли 2008 11:45
Не само тиrudolf написа:...
аз останах с впечатление от мненията на г-н Рангочев,че про фактурата си се плаща,,,


maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 1 гост