Въпрос за Supra
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 26 Сеп 2007 22:15
v momenta sam s castrol rs 10w60
kartera mi e leko podbit mislq si da ne bi ot tova da pravi problemi eto i snimka
- Прикачени файлове
-
- DSCN1253.JPG (105.75 KiB) Преглеждано 3674 пъти
IVOtuning
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 26 Сеп 2007 23:36
А на празен ход колко ти държи ???
Това 10W60 не беше ли едно специално за БМВ М серията ???
Защото ако е това не съм много сигурен дали ще е хубаво за турбо кола .
БМВ-тата за , които е мислено са атмосферни и високо оборотни . А нашия случай е съвсем друг. Но пък е с хубав вискозитет .
Мене на празен ход като е загряла ми държи малко над 1 бар . А като е студена на празен ход малко над 2 бара . Нещо не ми харесва ситуацията явно маслото е много калпаво . А най-готиното е , че не го знам даже и какво е . 100% твоето е по-хубаво .
А това за подбития картер ме съмнява да ти оказва влияние .
Bass_Man
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 26 Сеп 2007 23:43
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=19
По принцип знам , че за турбо коли трябва да има някакви по-специфични присадки за да не се изпече . Ама някой който е по-вчас с маслата да каже .
Специално одобрение на BMW
Castrol TWS 10W-60 е напълно синтетично моторно масло, осигуряващо изключителна защита на мощните и високонатоварени двигатели, независимо от условията на работа.
Продуктът притежава изключителните одобрения на BMW за моделите - М серия, Z8 производство след Март 2000
• Castrol TWS 10W-60 притежава специален пакет присадки, композиран съвместно с BMW
• Широкият вискозитетен диапазон на Castrol TWS 10W-60 гарантира удължен живот на двигателя, независимо от условията и начина на шофиране.
Вискозитет:
SAE 10W-60
Спецификации:
ACEA A3/B3
API SJ/CF
Одобрения:
BMW – M series, Z8
Опаковка:
Туба 1 литър
Туба 60 литра
Варел 208 литра
Bass_Man
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 27 Сеп 2007 08:27
Дори и да става за МК3 ,според мен тва ша е като на москвич човек да слага ижекция - да ша е по-добре ,ма оти да се Абиш га може и без него:) по-добре инвестираи във други работи като модификации по вече съществуващата система които са доказали ,че работят.Bass_Man написа:Ето тук намерих нещо за супра ама за кой мотор е ???
http://www.drysump.com/pan23.htm
http://www.drysump.com/pan20.htm
http://www.drysump.com/price.htm
Иначе в Аутодата дават при 3000 оборота между 2,5 и 5 бара , че е нормално . При мене докато е студена колата е добре но после не ми харесва . Мисля , че са сложили доста рядко масло .

LordDigital
Мнение от Celica » 27 Сеп 2007 08:51
А иначе по-ниското налягане вероятно се дължи на прецакана помпа ,виждала съм и много снимки от почти запушени цедки на PickUp и какви ли не други екстри нормални за 20 годишен ветеран от войните на 3 литровите турбо шестаци!
Celica
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 27 Сеп 2007 09:31
The dry sump lubrication system is the ultimate oiling system for internal combustion engines. The simple fact that all Formula One, Indy cars, Le Mans and Sports Racing cars as well as Super Speedway Stock Cars use dry sumps, proves this point.
Не ти ли се иска и ти да си малко , като формулките

Може бараката да е стара ама ще имаш мазане , като на F1 и Le Mans-a .
Celica ако се сложи пък минерално масло и се извадят 300+ кончета няма ли да се спече това масло ?
Иначе моите атмосферки ( 2xBMW 2.5/2.7 12V , Fiat DOHC 2.0 8V , Fiat 125p 1.5 8V , Lada 2104 1.3 8V на брато и тн ) до сега са карани само с американски минерален кастрол 10W-40 , 15W-40 и 20W-50 . В зависимост от сезона и от каквото има . И никога не е имало никакви грижи .
Ама сега вече почвам да се чудя дали не трябва да е нещо по-сериозно .
Супрата , като загрее определено започва да работи по-шумно но и налягането е с 1 бар по-малко от студеното .
Bass_Man
IVOtuning
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 27 Сеп 2007 09:42
IVOtuning написа:
na prazen hod studena 3-3,5 zagrqla 0.5
Ихааааа , при тебе разликата е още по-голяма . По принцип до колкото си спомням на другите коли лампата за маслото им светва някъде към 0.75 . Не знам 0.5 не е ли твърде ниско ?
Пичовете от ARE са ми отговорили доста бързо biggrin.gif 2800$ ми излиза кит за 7M-GTE . Без транспорта разбира се . Само радиатор за маслото няма .
Bass_Man
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 27 Сеп 2007 18:06
studena v raboten rejim 60-80psi (az lichno ne obicham da vdigam visoko "kruvno" naliagane tai che purvite 2-3 min dokato zagree ne ia karam s poveche ot 2-3k rpm da ne hodi mnog onad 60psi. vse pak ne e nov mator i ne shta da se izduha niakoe uplatnenie.
zagriala na prazen hod 20-40psi
zagriala v raboten rejim 60-65psi
0.5bara e okolo 7psi koeto e mnoogo nisko spored men.
ps. tova gore e sas maslo 10W40.
ugabuga
IVOtuning
Bass_Man
Bass_Man
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 04 Окт 2007 08:58
Remember - low pressure ,high volume ...Bass_Man написа:Вчера гледах книжката на toyota за 7М двигателите . Верно 0,3 го дават !!! Тия жълтурчета не знам какво са направили ама 0,3 е много малко ве . Тва колко да качи маслото игати.
Нещата лека полека си отиват към dry sump-а biggrin.gif .

LordDigital
Мнение от diver » 04 Окт 2007 09:20
Я ги коригирай тез гадове...как така само 0.3 бара....Bass_Man написа:Вчера гледах книжката на toyota за 7М двигателите . Верно 0,3 го дават !!! Тия жълтурчета не знам какво са направили ама 0,3 е много малко ве . Тва колко да качи маслото игати.
Нещата лека полека си отиват към dry sump-а biggrin.gif .
diver
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта