Въпрос за Supra
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Кажи си ве нали за това сме се събрале biggrin.gif .
А на празен ход колко ти държи ???
Това 10W60 не беше ли едно специално за БМВ М серията ???
Защото ако е това не съм много сигурен дали ще е хубаво за турбо кола .
БМВ-тата за , които е мислено са атмосферни и високо оборотни . А нашия случай е съвсем друг. Но пък е с хубав вискозитет .
Мене на празен ход като е загряла ми държи малко над 1 бар . А като е студена на празен ход малко над 2 бара . Нещо не ми харесва ситуацията явно маслото е много калпаво . А най-готиното е , че не го знам даже и какво е . 100% твоето е по-хубаво .
А това за подбития картер ме съмнява да ти оказва влияние .
А на празен ход колко ти държи ???
Това 10W60 не беше ли едно специално за БМВ М серията ???
Защото ако е това не съм много сигурен дали ще е хубаво за турбо кола .
БМВ-тата за , които е мислено са атмосферни и високо оборотни . А нашия случай е съвсем друг. Но пък е с хубав вискозитет .
Мене на празен ход като е загряла ми държи малко над 1 бар . А като е студена на празен ход малко над 2 бара . Нещо не ми харесва ситуацията явно маслото е много калпаво . А най-готиното е , че не го знам даже и какво е . 100% твоето е по-хубаво .
А това за подбития картер ме съмнява да ти оказва влияние .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ето за това говориш нали ?
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=19
По принцип знам , че за турбо коли трябва да има някакви по-специфични присадки за да не се изпече . Ама някой който е по-вчас с маслата да каже .
Специално одобрение на BMW
Castrol TWS 10W-60 е напълно синтетично моторно масло, осигуряващо изключителна защита на мощните и високонатоварени двигатели, независимо от условията на работа.
Продуктът притежава изключителните одобрения на BMW за моделите - М серия, Z8 производство след Март 2000
• Castrol TWS 10W-60 притежава специален пакет присадки, композиран съвместно с BMW
• Широкият вискозитетен диапазон на Castrol TWS 10W-60 гарантира удължен живот на двигателя, независимо от условията и начина на шофиране.
Вискозитет:
SAE 10W-60
Спецификации:
ACEA A3/B3
API SJ/CF
Одобрения:
BMW – M series, Z8
Опаковка:
Туба 1 литър
Туба 60 литра
Варел 208 литра
http://www.motobul.com/bg/products_castrol.php?id=19
По принцип знам , че за турбо коли трябва да има някакви по-специфични присадки за да не се изпече . Ама някой който е по-вчас с маслата да каже .
Специално одобрение на BMW
Castrol TWS 10W-60 е напълно синтетично моторно масло, осигуряващо изключителна защита на мощните и високонатоварени двигатели, независимо от условията на работа.
Продуктът притежава изключителните одобрения на BMW за моделите - М серия, Z8 производство след Март 2000
• Castrol TWS 10W-60 притежава специален пакет присадки, композиран съвместно с BMW
• Широкият вискозитетен диапазон на Castrol TWS 10W-60 гарантира удължен живот на двигателя, независимо от условията и начина на шофиране.
Вискозитет:
SAE 10W-60
Спецификации:
ACEA A3/B3
API SJ/CF
Одобрения:
BMW – M series, Z8
Опаковка:
Туба 1 литър
Туба 60 литра
Варел 208 литра
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Дори и да става за МК3 ,според мен тва ша е като на москвич човек да слага ижекция - да ша е по-добре ,ма оти да се Абиш га може и без него:) по-добре инвестираи във други работи като модификации по вече съществуващата система които са доказали ,че работят.Bass_Man написа:Ето тук намерих нещо за супра ама за кой мотор е ???
http://www.drysump.com/pan23.htm
http://www.drysump.com/pan20.htm
http://www.drysump.com/price.htm
Иначе в Аутодата дават при 3000 оборота между 2,5 и 5 бара , че е нормално . При мене докато е студена колата е добре но после не ми харесва . Мисля , че са сложили доста рядко масло .

Синтетично не бих сложила на стар мотор ,особено ако гумичките му са се бъгясали може много бързо да изпапа много масло. При тея коли със тва ниско заводско налягане НИвОТО НА МАСЛОТО Е МЕГА КРИТИчНО и това е една от основните причини за разтропани лагери... не си правете експерименти ,Гуру-тата препоръчват категорично 20w50 за стар мотор и 10w40 след Rebuild.
А иначе по-ниското налягане вероятно се дължи на прецакана помпа ,виждала съм и много снимки от почти запушени цедки на PickUp и какви ли не други екстри нормални за 20 годишен ветеран от войните на 3 литровите турбо шестаци!
А иначе по-ниското налягане вероятно се дължи на прецакана помпа ,виждала съм и много снимки от почти запушени цедки на PickUp и какви ли не други екстри нормални за 20 годишен ветеран от войните на 3 литровите турбо шестаци!
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Lorde , като прочетеш това :
The dry sump lubrication system is the ultimate oiling system for internal combustion engines. The simple fact that all Formula One, Indy cars, Le Mans and Sports Racing cars as well as Super Speedway Stock Cars use dry sumps, proves this point.
Не ти ли се иска и ти да си малко , като формулките
biggrin.gif .
Може бараката да е стара ама ще имаш мазане , като на F1 и Le Mans-a .
Celica ако се сложи пък минерално масло и се извадят 300+ кончета няма ли да се спече това масло ?
Иначе моите атмосферки ( 2xBMW 2.5/2.7 12V , Fiat DOHC 2.0 8V , Fiat 125p 1.5 8V , Lada 2104 1.3 8V на брато и тн ) до сега са карани само с американски минерален кастрол 10W-40 , 15W-40 и 20W-50 . В зависимост от сезона и от каквото има . И никога не е имало никакви грижи .
Ама сега вече почвам да се чудя дали не трябва да е нещо по-сериозно .
Супрата , като загрее определено започва да работи по-шумно но и налягането е с 1 бар по-малко от студеното .
The dry sump lubrication system is the ultimate oiling system for internal combustion engines. The simple fact that all Formula One, Indy cars, Le Mans and Sports Racing cars as well as Super Speedway Stock Cars use dry sumps, proves this point.
Не ти ли се иска и ти да си малко , като формулките

Може бараката да е стара ама ще имаш мазане , като на F1 и Le Mans-a .
Celica ако се сложи пък минерално масло и се извадят 300+ кончета няма ли да се спече това масло ?
Иначе моите атмосферки ( 2xBMW 2.5/2.7 12V , Fiat DOHC 2.0 8V , Fiat 125p 1.5 8V , Lada 2104 1.3 8V на брато и тн ) до сега са карани само с американски минерален кастрол 10W-40 , 15W-40 и 20W-50 . В зависимост от сезона и от каквото има . И никога не е имало никакви грижи .
Ама сега вече почвам да се чудя дали не трябва да е нещо по-сериозно .
Супрата , като загрее определено започва да работи по-шумно но и налягането е с 1 бар по-малко от студеното .
Последно промяна от Bass_Man на 27 Сеп 2007 23:28, променено общо 1 път.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
IVOtuning написа:
na prazen hod studena 3-3,5 zagrqla 0.5
Ихааааа , при тебе разликата е още по-голяма . По принцип до колкото си спомням на другите коли лампата за маслото им светва някъде към 0.75 . Не знам 0.5 не е ли твърде ниско ?
Пичовете от ARE са ми отговорили доста бързо biggrin.gif 2800$ ми излиза кит за 7M-GTE . Без транспорта разбира се . Само радиатор за маслото няма .
Последно промяна от Bass_Man на 27 Сеп 2007 23:18, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
normalno za poveceto koli pri studena kola e 60 psi (14.7psi = 1 bar)
studena v raboten rejim 60-80psi (az lichno ne obicham da vdigam visoko "kruvno" naliagane tai che purvite 2-3 min dokato zagree ne ia karam s poveche ot 2-3k rpm da ne hodi mnog onad 60psi. vse pak ne e nov mator i ne shta da se izduha niakoe uplatnenie.
zagriala na prazen hod 20-40psi
zagriala v raboten rejim 60-65psi
0.5bara e okolo 7psi koeto e mnoogo nisko spored men.
ps. tova gore e sas maslo 10W40.
studena v raboten rejim 60-80psi (az lichno ne obicham da vdigam visoko "kruvno" naliagane tai che purvite 2-3 min dokato zagree ne ia karam s poveche ot 2-3k rpm da ne hodi mnog onad 60psi. vse pak ne e nov mator i ne shta da se izduha niakoe uplatnenie.
zagriala na prazen hod 20-40psi
zagriala v raboten rejim 60-65psi
0.5bara e okolo 7psi koeto e mnoogo nisko spored men.
ps. tova gore e sas maslo 10W40.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Я ги коригирай тез гадове...как така само 0.3 бара....Bass_Man написа:Вчера гледах книжката на toyota за 7М двигателите . Верно 0,3 го дават !!! Тия жълтурчета не знам какво са направили ама 0,3 е много малко ве . Тва колко да качи маслото игати.
Нещата лека полека си отиват към dry sump-а biggrin.gif .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта