проблем при запалване
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
проблем при запалване
,Fuel Press, трябва да се доближава максимално до Target Common Rail Pressure
Виж по горе колегата todor87 е пуснал две графики на първата се вижда как SCV клапана не работи коректно,
А на втората как клапана работи правилно.
Не гледай налягането,то в случая трябва да е според нуждите зададени от компютъра.
Виж по горе колегата todor87 е пуснал две графики на първата се вижда как SCV клапана не работи коректно,
А на втората как клапана работи правилно.
Не гледай налягането,то в случая трябва да е според нуждите зададени от компютъра.
проблем при запалване
И аз съм със същия проблем. Пали от четвърт и след това гасне. Така два или три пъти. След като запали няма проблеми, започва да пали нормално. Тази сутрин и аз направих инициализацията описана от todor87. Започнаха да ми мигат всички видове сигнални лампи по таблото - ABS, CRUIZ, SCV и др. Температурата по табло беше -8⁰С. Запали на 6 или 7 път. След като запали всичко се нормализира по таблото. Та въпроса ми нормално ли е при инициализацията (3мин.) да мигат всички видове сигнални лампички по таблото?


D.1 TOYOTA
D.2 XP13M(a)NLP13F(MH)NLP130L-CHFNXW(1G)
D.2.1 M10JTOVP008Z967
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем при запалване
Със Techstream ли го правиш или с кламер? Тук поне с кламер става точно така: https://www.youtube.com/watch?v=QocuEYNE6KM (на 3-та минута)
Toyota Corolla Verso - 2.2 D4D (136hp) 2AD-FTV
проблем при запалване
с кламер 4 и 13 на късо за 3 мин.


D.1 TOYOTA
D.2 XP13M(a)NLP13F(MH)NLP130L-CHFNXW(1G)
D.2.1 M10JTOVP008Z967
проблем при запалване
Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
честно казано не виждам какво е нередното в графиката на стария клапан,просто е малко по-инертен от новия.критерия,според който клапана е износен или все още не,е електрическото му съпротивление.това казва тойота в техн.бюлетин по този въпрос.ако някой успее да намери инфото за този модел,ще се спестят маса писаници и спекулации.
показанието за клапаните(2) в 1cd мотора е 1,5-1,7 ома при 20°C допустим толеранс(при изваден кабел)!ако се различава дори с 0,1ом клапана е дефектен и за смяна!
тази информация е дадена от techn.call service германия,предполагам и за 2ad мотора може да се пита.ще пробвам при австрийците да видим какво ще кажат.
а на първо време ще ида утре да замеря моя,да го видим колко е и ще пиша.не,че съм имал някакъв проблем,а за информация.
пс> ето тук колегата е дал ориг.материал>
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=29974
показанието за клапаните(2) в 1cd мотора е 1,5-1,7 ома при 20°C допустим толеранс(при изваден кабел)!ако се различава дори с 0,1ом клапана е дефектен и за смяна!
тази информация е дадена от techn.call service германия,предполагам и за 2ad мотора може да се пита.ще пробвам при австрийците да видим какво ще кажат.
а на първо време ще ида утре да замеря моя,да го видим колко е и ще пиша.не,че съм имал някакъв проблем,а за информация.
пс> ето тук колегата е дал ориг.материал>
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=29974
проблем при запалване
Точно така, преди да съм запалил. След процедурата запалваше и угасваше 6-7 пъти (както обикновено сутрин), накрая запали и изчаках да загрее без да я форсирам. Тази сутрин запали от първия път, но по табло показваше +3⁰С. Ще видим като застудее, но според мен има ефект.arti написа: Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.



D.1 TOYOTA
D.2 XP13M(a)NLP13F(MH)NLP130L-CHFNXW(1G)
D.2.1 M10JTOVP008Z967
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
взимате ли в предвид,че температурата на горивото също трябва да е 20 градуса,в противен случай се коригира в настройките.така е поне в указанието за инициализация.
освен това като че ли цялата процедура се прави при загрял двигател,а не студен,пак там е дадено.
освен това като че ли цялата процедура се прави при загрял двигател,а не студен,пак там е дадено.
проблем при запалване
В петък след работа и аз направих инициализацията която е описана от todor87 и вече 3та сутрин колата пали само с помирисване на ключа. Ще видим колко ще се задържи ефекта "УАУ" ,че наскоро вече правих един ремонт и сега малко не ми се дават още 600-700лв за SCV .....shs33 написа:Точно така, преди да съм запалил. След процедурата запалваше и угасваше 6-7 пъти (както обикновено сутрин), накрая запали и изчаках да загрее без да я форсирам. Тази сутрин запали от първия път, но по табло показваше +3⁰С. Ще видим като застудее, но според мен има ефект.arti написа: Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
проблем при запалване
В петък след работа и аз направих инициализацията която е описана от todor87 и вече 3та сутрин колата пали само с помирисване на ключа. Ще видим колко ще се задържи ефекта "УАУ" ,че наскоро вече правих един ремонт и сега малко не ми се дават още 600-700лв за SCV .....shs33 написа:Точно така, преди да съм запалил. След процедурата запалваше и угасваше 6-7 пъти (както обикновено сутрин), накрая запали и изчаках да загрее без да я форсирам. Тази сутрин запали от първия път, но по табло показваше +3⁰С. Ще видим като застудее, но според мен има ефект.arti написа: Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.
Toyota Auris (2008) 2.0 D4D 126 к.с.
проблем при запалване
Преди два дни направих процедурата с кламера и днес запали на -6 от раз, но дали след процедурата или е съвпадение взе да ми "почуква/потраква" дюза на ниски обороти.
Вчера беше доста зле, днес по добре, но мотора ми стана по-шумен. Направо ме отчая това D4D.
Незнам къде гледате цени, но този клапан може да се достави за около 170-200 лв и то на DENSO.
Вчера беше доста зле, днес по добре, но мотора ми стана по-шумен. Направо ме отчая това D4D.
В петък след работа и аз направих инициализацията която е описана от todor87 и вече 3та сутрин колата пали само с помирисване на ключа. Ще видим колко ще се задържи ефекта "УАУ" ,че наскоро вече правих един ремонт и сега малко не ми се дават още 600-700лв за SCV .....
Незнам къде гледате цени, но този клапан може да се достави за около 170-200 лв и то на DENSO.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
проблем при запалване
Колегата по горе е писал за температурата на горивото,как го коригирате когато правите тази работа с кламера. 
,,,,,,Idle the engine for at least 1 minute under the following conditions (Procedure "B"):
The water temperature is 60°C (140°F) or more.
The fuel temperature is 20°C (68°F) or more
Do not race the engine immediately after starting the engine. After warming up the engine, racing the engine is acceptable.
The water temperature can be estimated by touching the outlet hose.
The fuel temperature can be estimated by using the ambient temperature as a substitute.
If the water temperature is difficult to estimate, use the intelligent tester and enter the following menus: Powertrain / Engine and ECT / Data List / Coolant Temp.,,,,,,,

,,,,,,Idle the engine for at least 1 minute under the following conditions (Procedure "B"):
The water temperature is 60°C (140°F) or more.
The fuel temperature is 20°C (68°F) or more
Do not race the engine immediately after starting the engine. After warming up the engine, racing the engine is acceptable.
The water temperature can be estimated by touching the outlet hose.
The fuel temperature can be estimated by using the ambient temperature as a substitute.
If the water temperature is difficult to estimate, use the intelligent tester and enter the following menus: Powertrain / Engine and ECT / Data List / Coolant Temp.,,,,,,,
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем при запалване
Аз също ги гледах в ибей по 65 и 99 паунда, но това според мен не са оригинални Денсо, а по-скоро реплики.
Toyota Corolla Verso - 2.2 D4D (136hp) 2AD-FTV
проблем при запалване
Това трябва да е истинско DENSO:
http://www.ebay.co.uk/itm/DENSO-SUCTION ... SwPCVX7jol
Ако някой е купувал и монтирал да сподели от къде.
Ако не е оригинално какъв е проблема, да не би да е по-зле от втора ръка?
http://www.ebay.co.uk/itm/DENSO-SUCTION ... SwPCVX7jol
Ако някой е купувал и монтирал да сподели от къде.
Ако не е оригинално какъв е проблема, да не би да е по-зле от втора ръка?
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
проблем при запалване
Почва да ме съмнява дали проблема с паленето на тези коли не е по-комплексен. Явно се натрупват малки неща (проблеми) от различни елементи на двигателя и паленето се затруднява сутрин при минусови температури. Последно правих инициализация на 30.12 съответно проблема ми се реши за 15-20 дни и после пак мъки. Но днес сутринта при -15 градуса (поне така показваше на колата) си поиграх с подгрева и запали от раз. Подгрях 3 пъти преди да запаля, но след като изгасне лампата за подгрев изчаквам 10-тина секунди и се чува релето от моторния отсек как изключва. Връщам ключа и пак подавам на контакт с изчакване. Свещите са нови на няма и година и отделно ги мерих преди месец пак и са здрави. Явно им отнема повечко време докато загреят хубаво в комбинация с позаминал SCV клапан и стартер на който сигурно му е необходима профилактика (поне аз не съм правил такава от както имам колата) и ето го проблема с паленето.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта