проблем при запалване
- Митхат
- Мнения: 3829
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
проблем при запалване
Мнение от Митхат » 12 Яну 2017 14:28
Виж по горе колегата todor87 е пуснал две графики на първата се вижда как SCV клапана не работи коректно,
А на втората как клапана работи правилно.
Не гледай налягането,то в случая трябва да е според нуждите зададени от компютъра.
Митхат
проблем при запалване
Мнение от shs33 » 13 Яну 2017 11:01


D.1 TOYOTA
D.2 XP13M(a)NLP13F(MH)NLP130L-CHFNXW(1G)
D.2.1 M10JTOVP008Z967
shs33
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем при запалване
Мнение от velmoja » 13 Яну 2017 14:17
velmoja
shs33
проблем при запалване
Мнение от arti » 13 Яну 2017 15:27
arti
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
Мнение от jim_beam » 13 Яну 2017 20:33
показанието за клапаните(2) в 1cd мотора е 1,5-1,7 ома при 20°C допустим толеранс(при изваден кабел)!ако се различава дори с 0,1ом клапана е дефектен и за смяна!
тази информация е дадена от techn.call service германия,предполагам и за 2ad мотора може да се пита.ще пробвам при австрийците да видим какво ще кажат.
а на първо време ще ида утре да замеря моя,да го видим колко е и ще пиша.не,че съм имал някакъв проблем,а за информация.
пс> ето тук колегата е дал ориг.материал>
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=29974
jim_beam
проблем при запалване
Мнение от shs33 » 14 Яну 2017 13:09
Точно така, преди да съм запалил. След процедурата запалваше и угасваше 6-7 пъти (както обикновено сутрин), накрая запали и изчаках да загрее без да я форсирам. Тази сутрин запали от първия път, но по табло показваше +3⁰С. Ще видим като застудее, но според мен има ефект.arti написа: Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.



D.1 TOYOTA
D.2 XP13M(a)NLP13F(MH)NLP130L-CHFNXW(1G)
D.2.1 M10JTOVP008Z967
shs33
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
проблем при запалване
Мнение от jim_beam » 14 Яну 2017 15:06
освен това като че ли цялата процедура се прави при загрял двигател,а не студен,пак там е дадено.
jim_beam
проблем при запалване
Мнение от arti » 16 Яну 2017 08:59
В петък след работа и аз направих инициализацията която е описана от todor87 и вече 3та сутрин колата пали само с помирисване на ключа. Ще видим колко ще се задържи ефекта "УАУ" ,че наскоро вече правих един ремонт и сега малко не ми се дават още 600-700лв за SCV .....shs33 написа:Точно така, преди да съм запалил. След процедурата запалваше и угасваше 6-7 пъти (както обикновено сутрин), накрая запали и изчаках да загрее без да я форсирам. Тази сутрин запали от първия път, но по табло показваше +3⁰С. Ще видим като застудее, но според мен има ефект.arti написа: Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.
arti
проблем при запалване
Мнение от arti » 16 Яну 2017 08:59
В петък след работа и аз направих инициализацията която е описана от todor87 и вече 3та сутрин колата пали само с помирисване на ключа. Ще видим колко ще се задържи ефекта "УАУ" ,че наскоро вече правих един ремонт и сега малко не ми се дават още 600-700лв за SCV .....shs33 написа:Точно така, преди да съм запалил. След процедурата запалваше и угасваше 6-7 пъти (както обикновено сутрин), накрая запали и изчаках да загрее без да я форсирам. Тази сутрин запали от първия път, но по табло показваше +3⁰С. Ще видим като застудее, но според мен има ефект.arti написа: Това го правиш преди да си я запалил за пръв път, нали? След това палиш и я оставяш да загрее над 60 градуса и тръгваш или я гасиш след като стигне 60 градуса и е работила поне 1 минута и после палиш и тръгваш? Питам защото след работа ще го пробвам и аз това нещо и искам да съм сигурен.
arti
проблем при запалване
Мнение от Mkarimov » 16 Яну 2017 15:30
Вчера беше доста зле, днес по добре, но мотора ми стана по-шумен. Направо ме отчая това D4D.
В петък след работа и аз направих инициализацията която е описана от todor87 и вече 3та сутрин колата пали само с помирисване на ключа. Ще видим колко ще се задържи ефекта "УАУ" ,че наскоро вече правих един ремонт и сега малко не ми се дават още 600-700лв за SCV .....
Незнам къде гледате цени, но този клапан може да се достави за около 170-200 лв и то на DENSO.
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Mkarimov
- Митхат
- Мнения: 3829
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
проблем при запалване
Мнение от Митхат » 16 Яну 2017 15:37

,,,,,,Idle the engine for at least 1 minute under the following conditions (Procedure "B"):
The water temperature is 60°C (140°F) or more.
The fuel temperature is 20°C (68°F) or more
Do not race the engine immediately after starting the engine. After warming up the engine, racing the engine is acceptable.
The water temperature can be estimated by touching the outlet hose.
The fuel temperature can be estimated by using the ambient temperature as a substitute.
If the water temperature is difficult to estimate, use the intelligent tester and enter the following menus: Powertrain / Engine and ECT / Data List / Coolant Temp.,,,,,,,
Митхат
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
проблем при запалване
Мнение от velmoja » 16 Яну 2017 16:15
Аз също ги гледах в ибей по 65 и 99 паунда, но това според мен не са оригинални Денсо, а по-скоро реплики.
velmoja
проблем при запалване
Мнение от Mkarimov » 16 Яну 2017 16:32
http://www.ebay.co.uk/itm/DENSO-SUCTION ... SwPCVX7jol
Ако някой е купувал и монтирал да сподели от къде.
Ако не е оригинално какъв е проблема, да не би да е по-зле от втора ръка?
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Mkarimov
проблем при запалване
Мнение от NEUSPEED » 27 Яну 2017 09:33
NEUSPEED
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта