проблем при запалване
проблем при запалване
Здравейте, колеги,
от няколко дни ми се появи проблем при запалването на колата. Оприличавам го на въздух в горивната система. Това е автомобила:
COROLLA VERSO (02.2004 - 02.2009)
AUR10L-GWFEYW
2ADFTV : 2200CC DIESEL TURBO
6F : MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT
DCR : DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
LHD : LEFT-HAND DRIVE
SOL : SOL TYPE
автомобила го имам от три месеца, но от около десетина дни започнаха тези проблеми. Преди карах друг дизелов "орел" и там имах дълги битки с въздуха в горивната система.
Махнах кората на двигателя и това което ми направи впечатление на пръв поглед беше омазняване около тръбичките на дюзите ,прикачвам снимка да споделя видяното. И въпросът ми е, възможно ли е от там да смуче въздух и това да причината за трудното стартиране на двигателя след престой от няколко часа?
Предварително благодаря за мненията и предположенията Ви!
от няколко дни ми се появи проблем при запалването на колата. Оприличавам го на въздух в горивната система. Това е автомобила:
COROLLA VERSO (02.2004 - 02.2009)
AUR10L-GWFEYW
2ADFTV : 2200CC DIESEL TURBO
6F : MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT
DCR : DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
LHD : LEFT-HAND DRIVE
SOL : SOL TYPE
автомобила го имам от три месеца, но от около десетина дни започнаха тези проблеми. Преди карах друг дизелов "орел" и там имах дълги битки с въздуха в горивната система.
Махнах кората на двигателя и това което ми направи впечатление на пръв поглед беше омазняване около тръбичките на дюзите ,прикачвам снимка да споделя видяното. И въпросът ми е, възможно ли е от там да смуче въздух и това да причината за трудното стартиране на двигателя след престой от няколко часа?
Предварително благодаря за мненията и предположенията Ви!
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
проблем при запалване
Възможно е, защото губи налягане в рейла дори и да не влиза въздух. След това за да запали и трябват повече превъртания на двигателя за да качи налягане. Ако омасляванията/овлажняванията са пресни значи изпуска гориво предполагам при изстиване. Ако влажното е на една дюза, ще си пали без проблеми и от време на време ще понамирисва на сурова нафта от към двигателният отсег. Но ако влажното е на всички дюзи ще въртиш повечко за да запали. Затегни ги леко тия тръбички, примерно 1/12 оборота и виж как се държи. В никакъв случай не ги претягай, че след това лещата няма да уплътнява. Ако намалеят симптомите, но продължи да сълзи леко затягаш още 1/12 оборота. Опитай се да рабереш точно от кои тръбички е сълзяло и затягай само тях. Затяганията ги прави на изстинал мотор.
Не си уточнил какъв е точно проблема при запалването т.е. какво е поведението на колата. Като загрее понамирисва ли на сурова нафта от двигателният отсег?
Не си уточнил какъв е точно проблема при запалването т.е. какво е поведението на колата. Като загрее понамирисва ли на сурова нафта от двигателният отсег?
проблем при запалване
Това покрай семерингите на дюзите теч от нафта ли е? Или е масло?Най често семерингите почват да изтърват по малко и започва да омазнява.
Аз имах следния проблем.Трудно палеше.След известно време въобще спря да пали.Оказа се стартер.
ремонт на стартера и колата си започна да си пали нормално.
Аз имах следния проблем.Трудно палеше.След известно време въобще спря да пали.Оказа се стартер.
ремонт на стартера и колата си започна да си пали нормално.
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005
проблем при запалване
Омазняването около семерингите мисля че е масло защото не усещам никакъв мирис на нафта когато го забърша.
Относно предложението на колегата spiridoncho, направих опит да ги затегна малко тръбичките, но нито една от тях не помръдва в посока затягане. Най-вероятно някой го е направил преди мен.
Що се отнася до проблема със запалването, когато натисна старт бутона двигателя стартира за секунда-две и след това стартера продължава да върти още четири-пет секунди докато напълно запали. От ауспуха излиза сивкаво бял дим за момент и след това всичко се нормализира. Това общо взето е проблема който се появява след по-голям престой на колата ( повече от 24 ч. до няколко дни). След като запали първият път, всяко следващо палене е без проблем (за сега).Но се опасявам, че колкото по застудява времето то проблема най-вероятно ще се задълбочава. Сега разпитвам за майстори в Габрово или региона, и ако някой от Вас може да ме насочи ще съм много благодарен. 10х
Относно предложението на колегата spiridoncho, направих опит да ги затегна малко тръбичките, но нито една от тях не помръдва в посока затягане. Най-вероятно някой го е направил преди мен.
Що се отнася до проблема със запалването, когато натисна старт бутона двигателя стартира за секунда-две и след това стартера продължава да върти още четири-пет секунди докато напълно запали. От ауспуха излиза сивкаво бял дим за момент и след това всичко се нормализира. Това общо взето е проблема който се появява след по-голям престой на колата ( повече от 24 ч. до няколко дни). След като запали първият път, всяко следващо палене е без проблем (за сега).Но се опасявам, че колкото по застудява времето то проблема най-вероятно ще се задълбочава. Сега разпитвам за майстори в Габрово или региона, и ако някой от Вас може да ме насочи ще съм много благодарен. 10х

проблем при запалване
Здравейте, имам Тойота Аурис 2.0 D4D. Имам проблем със запалването на колата само при минусови температури. Можете ли да ми кажете някой сервиз в София където да си закарам колата(без ТМ Ауто). Предварително ви благодаря
проблем при запалване
здравейте колеги, за момента проблема със паленето на колата все още не е решен. След направена диагностика, диагнозата беше че две от дюзите не работят добре- 1-ви и 3-ти цилиндър са ОК, а на 2-ри и 4-ти цилиндър данните са нещо от вида 2,5 при допуск до 3. По думите на майстора тези две дюзи трябва да се сменят, но аз се замислям дали само двете или всичките четири дюзи да сменям. От друга страна тайно се надявам проблема да не е в дюзите или поне да не е толкова належаща смяната им и сега правя преглед и ремонти на принципа от евтино към скъпо. Смених клеми на акумулатор, оригиналните бяха се смачкали и "-" не правеше хубав контакт. Смених две подгревни свещи.В момента съм я оставил в сервиз за профилактика на стартера. Междувременно сипах една добавка в горивото (6 в 1 на 20 л. гориво) и след като го изгоря мисля да сменя горивният филтър с нов и да почистя ЕГР клапан. Ако и след тези манипулации няма резултат - SCV клапан и накрая дюзи. Притеснявам се само да не се прецака нещо друго докато е в това положение. Все пак колата за момента само пали трудно и изпушва бял дим ( и то не всеки път) и след това работи нормално. По думите на майстора е възможно да пробия бутало от не работеща дюза... общо взето цирк :-(. Отделно, прегледах всички идентични теми тук във форума и ми се струва, че 80-90% от случаите приключват със смяна на дюзите....
И да попитам, Вие какво бихте ме посъветвали относно смяната на дюзите, да сменя само двете който не са добре, защото по думите на майстора другите две са с показатели като на нови дюзи или да слагам направо четири нови и да се надявам че всичко ще приключи? ... и ако може ориентировъчна цена за 1 дюза
.Благодаря предварително
И да попитам, Вие какво бихте ме посъветвали относно смяната на дюзите, да сменя само двете който не са добре, защото по думите на майстора другите две са с показатели като на нови дюзи или да слагам направо четири нови и да се надявам че всичко ще приключи? ... и ако може ориентировъчна цена за 1 дюза

проблем при запалване
Хайде и аз да се включа с трудното палене при минусови температури (Toyota Avensis T25 2.2 D4D). При мен се изразява по такъв начин - при опит за стартиране колата припалва за по малко от секунда и изгасва. Това може да се повтори и 20 пъти, без резултат. За да запаля въртя на стартера около 20-тина секунди(което му разказва играта и на акумулатора също). През тези 20 секунди все едно няма гориво - без никакви симптоми за запалване и изведнъж колата пали. Няма течове или миризма на нафта(което не е гаранция че не я връща по маркучите или тръбичките някъде). Смених акумулатора и подгревните свещи (две от четири бяха изгорели), но без ефект. Сега съм се насочил към датчик за температурата на охладителната течност или стартер, въпреки че стартера върти добре, но човек знае ли? Оставил съм си SCV клапана и дюзи за накрая. Между другото, някой пробвал ли е да остави колата до през деня(без да се опитва да я пали на студеното) след като температурите са се повишили и тогава да пробва? Идеята ми е такава, че ако при повишаване на температурата колата запали веднага се елиминира проблема с изпускане на гориво и най-вероятно трябва да се търси проблем в датчиците за температура които подават информация на компютъра.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
проблем при запалване
Моите дюзи са с по-лоши стойности и колата пали и върви добре . Единственото , което ме дразни е , че чука много на аванс докато загрее , но след това започва да работи по-меко. Чукането си остава , ако навън е много горещо . Вярно е , че може да се пробие някое бутало , не са те излъгали. Това е причината да бъдат изхвърлени много двигатели на lc120 . Аз бих сменил и 4-те дюзи , защото няма как само една или две да са в лошо състояние , при положение , че всичките са работили 10 години .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
проблем при запалване
Аз съм в същият филм от вчера. 10-на опита вчера сутринта (-2оС) да запали без успех. След обяд дозаредих акумулатора (в началото на зареждане си показваше 12.3V) и вечерта запали, но и температурата вече беше положителна. Днес преди обяд след 3 подгрявания запали лесно. Ще тръгвам явно и аз по хлъзгавата пътека - свещи, клапан, дюзи ...
Toyota Avensis Estate T25, 2AD-FTV, 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
проблем при запалване
А горивен филтър?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
проблем при запалване
Горивния е сменен. Даже вчера сутринта по препоръка на един майстор напомпах на филтъра(въпреки че той беше твърд и очевидно пълен с гориво) преди да пробвам да паля, но нямаше ефект. Колата съумява да запали от първия път до около -5 градуса, след това я няма. В диапазона от 0 до -5 градуса след като запали има едно "заиграване" на оборотите за около секунда две и после се стабилизира.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
- slowtraveler
- Мнения: 6183
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
проблем при запалване
А дали наистина има подгрев на свещите?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
проблем при запалване
Пък аз все си мислех, че никой не е виждал Тойота да не запали


Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

проблем при запалване
Свещите ги смених миналата година и 4-те. Сега пак ги мерих и са здрави всички. Идва ток до тях.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта