MR-2 Въпрос относно спирачната система и спортното окачване
Подкрепям твоето предложение,и го допълвам с Cusco,Tanabe,Greddy,HKS,Toda...
Но когато става дума за ограничен бюджет в който трябва да се вмъкне чове,гледаш да намериш алтернативни варианти.
Но когато става дума за ограничен бюджет в който трябва да се вмъкне чове,гледаш да намериш алтернативни варианти.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
за спирачките:
могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.
минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.
а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.
И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.
минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.
а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.
И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
status: за БАН
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
ребилдване на кое казаваш - смяна на гумички и/или цилиндърчета ли?maggkrabar написа:за спирачките:
могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.
минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.
а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.
И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
а спирачните маркучи смени ли ги с по здрави?
и последен спам.
какво е съотношението на силата м/у предните и задните дискове на мойта

че и мойта плаче за основен ремонт на спирачките ....

MR2
Zna4i....parvo iskam da blagodarq za profesionalnoto mnenie na "maggkrabar"...6te napravq vsi4ko vazmojno da napravq nastroikite kakto toi kaza....
Polsle, gledam 4e temata se porazvi i kam oka4vaneto...Qvno v "TEIN" mu e maikata....dano edin den da ima lev da si vzema takova iiiii to posle da NE defektira....Az po-princip izvan patq rabota nqmam, ama to na6ite pati6ta sa dostata4no "OffRoad", nali?:)
Sega malko nqmam vreme, no imam i drugi vaprosi...za koito 6te spodelq s vas po-kasno.....
P.S. Blagodarq na vsi4ki za pusnatite mneniq....
Polsle, gledam 4e temata se porazvi i kam oka4vaneto...Qvno v "TEIN" mu e maikata....dano edin den da ima lev da si vzema takova iiiii to posle da NE defektira....Az po-princip izvan patq rabota nqmam, ama to na6ite pati6ta sa dostata4no "OffRoad", nali?:)
Sega malko nqmam vreme, no imam i drugi vaprosi...za koito 6te spodelq s vas po-kasno.....
P.S. Blagodarq na vsi4ki za pusnatite mneniq....
Без С.Т.Р.А.Х.
Toyota MR2 1UZ-FE
Toyota MR2 1UZ-FE
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
за спирачките не съм слагал по-яки маркучи, просто подмених старите с чисто нови. и карам със състезателна спирачна течност MOTUL RBF 600. иначе могат да се слагат от онези стоманизираните маркучи - но трябва да са истински иначе яко хи хваща ръждата. и аз имах големи главоболия със спирачките - но най-накрая след качествено обслужване на всички компоненти колата започна да си спира чудесно.
status: за БАН
Швеция, не Дания :Pjamie написа:Поли, офроуда е ДРУГА дисциплина laugh.gifpoli написа:jamie,
за оф роад има други по-добри окачвания и марки.
аз съм излизал в тревата на писта Серес с окачване KMS и имах проблем с двата десни амортесьора.И в този случей гаранция нямах поради луфта на амортесьорите.Оговора на австралийците беше.Амортесьорите са направени да работят на-горе и на-долу,а не на страни.Желаетели да ги отремонтираме и да си заплатите или да ви ги изпратиме така обратно.
Хайде да не ми излиза през носа всяка грешка а ? И не знам защо смяташ че австралийците са капацитети, сигурно щото инак за китайци идеше реч....
Имало нещо гнило в Дания. Има - ама не е гнило, ай тихо че Дими ще ни комплексира всичките сега laugh.gif
Е ти си знаеш моето мнение, и една от причините е тва дето Поли изтъква - в България има минали обучение и оторизирани да сервизират Олинс (частите идват бързо). Щото шит хапенс.
Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
не само маслото. на всеки 500км се разглобяват почистват се и се гресират наново. на колко се разглобява пълнителят незнам, не би трябвало да се прави често. разглобяват ги да им променят характеристиките, редят се там едни пластини вътре. но това са професионални амортисьори, и ако няма да си профи шампионата подплатен с дебели пачки - няма никакъв смисъл да се купуват.dimd00d написа: Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
Staff_Ko, колата ми е АЕ86 - двигателят и е като на МР2-ката
status: за БАН
10k km или един състезателен сезон ми казаха (за сравнително нормални амортесьори). Инак, кат каза професионални, продаваха и 4 way TTX-ове, ма бяха нещо от вида на 4к паунда парчето :О . Мисълта ми беше, че ако се купуват некви Тейн-ове, не се знае дали не трябва да се пращат и те до дилъра да ги отваря, чисти и затваря? (тва за пластините се прави само като се revalve-ват, а то обикновенно се прави като се сменят пружините с други, така че едва ли ще се налага)maggkrabar написа:не само маслото. на всеки 500км се разглобяват почистват се и се гресират наново. на колко се разглобява пълнителят незнам, не би трябвало да се прави често. разглобяват ги да им променят характеристиките, редят се там едни пластини вътре. но това са професионални амортисьори, и ако няма да си профи шампионата подплатен с дебели пачки - няма никакъв смисъл да се купуват.dimd00d написа: Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
Staff_Ko, колата ми е АЕ86 - двигателят и е като на МР2-ката
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта