MR-2 Въпрос относно спирачната система и спортното окачване

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 10 Юли 2008 16:21

Подкрепям твоето предложение,и го допълвам с Cusco,Tanabe,Greddy,HKS,Toda...

Но когато става дума за ограничен бюджет в който трябва да се вмъкне чове,гледаш да намериш алтернативни варианти.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 10 Юли 2008 16:34

Именно щото е ограничен - предложението е такова. Разликата с китайката не е кой-знае колко голяма.
ПП: Ако не беше ограничен - има и европейски производител.

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 10 Юли 2008 18:45

ot lichen opit: ne sum dovolen ot KONI (zhultite) i zatova sega si poruchah Tokico! wink.gif
drugiyat variant e KYB AGX, za tyah sum slushal samo hubavi neshta, no nyamam lichen opit s tyah! wink.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 11 Юли 2008 00:05

за спирачките:

могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.

минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.


а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.

И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
status: за БАН

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 11 Юли 2008 01:46

maggkrabar написа:за спирачките:

могат да задържат по две причини - при положение, че си направил ребилд на спирачните апарати. първо не е регулиран правилно щокът на сервото. трябва да се опира в буталото на спирачната помпа, но без да го натиска. второ - спирачният педал трябва да има известен луфт - до около 6мм - има при педалът един винт, с който се регулира. така гарантираш, че клапанът на сервото е плътно затворен при пуснат педал. ако луфтът на педалът и щокът на сервото са наред, единственият проблем за задържане на ребилднати спирачни апарати може да са блокирали водачи, или грешни гумички на спирачната помпа.

минах по този път. колебаех се за смяна на спирачни апарати и какво ли не. оказа се, че хубави дискове, хубави накладки, състезателна спирачна течност и правилни луфтове на спирачните компоненти решават всички проблеми. забих някакви австралийски дискове с накладки и сега колата спира като стой та гледай. мисля че нямаш луфт на спирачният педал и затова ти задържат спирачките.


а за окачването - Кони е голям боклук, но върши работа. аз съм с кони и swift пружини. има ли неравности става голям цирк. но на равно се представя добре. Тейн за цената си е превъзходно, но не е за офроуд. Кспорт - често дефектира, Д2 си е кспорт отвсякъде. Токико е екстра, а каяба AGX е една много добра алтернатива. т.е. ако не искаш да даваш много пари, каяба AGX е твоето решение. и търси хубави пружини - само японско. не е работата само в амортисьора.

И както казва Поли - наблягай на японските марки. аз мога да се похваля, че по колата си имам swift, tanabe и trd. грешка нямат.
ребилдване на кое казаваш - смяна на гумички и/или цилиндърчета ли?
а спирачните маркучи смени ли ги с по здрави?

и последен спам.
какво е съотношението на силата м/у предните и задните дискове на мойта unsure.gif
че и мойта плаче за основен ремонт на спирачките .... sad.gif

Аватар
Staff_Ko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Мар 2008 14:34
Местоположение: Варна

MR2

Мнение от Staff_Ko » 18 Юли 2008 09:36

Zna4i....parvo iskam da blagodarq za profesionalnoto mnenie na "maggkrabar"...6te napravq vsi4ko vazmojno da napravq nastroikite kakto toi kaza....
Polsle, gledam 4e temata se porazvi i kam oka4vaneto...Qvno v "TEIN" mu e maikata....dano edin den da ima lev da si vzema takova iiiii to posle da NE defektira....Az po-princip izvan patq rabota nqmam, ama to na6ite pati6ta sa dostata4no "OffRoad", nali?:)
Sega malko nqmam vreme, no imam i drugi vaprosi...za koito 6te spodelq s vas po-kasno.....

P.S. Blagodarq na vsi4ki za pusnatite mneniq....
Без С.Т.Р.А.Х.

Toyota MR2 1UZ-FE

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Юли 2008 01:46

за спирачките не съм слагал по-яки маркучи, просто подмених старите с чисто нови. и карам със състезателна спирачна течност MOTUL RBF 600. иначе могат да се слагат от онези стоманизираните маркучи - но трябва да са истински иначе яко хи хваща ръждата. и аз имах големи главоболия със спирачките - но най-накрая след качествено обслужване на всички компоненти колата започна да си спира чудесно.
status: за БАН

Аватар
Staff_Ko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Мар 2008 14:34
Местоположение: Варна

MR-2

Мнение от Staff_Ko » 19 Юли 2008 11:00

A...."maggkrabar", az ne6to ne razbrah - kakva e kolata ti...?
Без С.Т.Р.А.Х.

Toyota MR2 1UZ-FE

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 19 Юли 2008 12:13

jamie написа:
poli написа:jamie,
за оф роад има други по-добри окачвания и марки.

аз съм излизал в тревата на писта Серес с окачване KMS и имах проблем с двата десни амортесьора.И в този случей гаранция нямах поради луфта на амортесьорите.Оговора на австралийците беше.Амортесьорите са направени да работят на-горе и на-долу,а не на страни.Желаетели да ги отремонтираме и да си заплатите или да ви ги изпратиме така обратно.
Поли, офроуда е ДРУГА дисциплина laugh.gif
Хайде да не ми излиза през носа всяка грешка а ? И не знам защо смяташ че австралийците са капацитети, сигурно щото инак за китайци идеше реч....
Имало нещо гнило в Дания. Има - ама не е гнило, ай тихо че Дими ще ни комплексира всичките сега laugh.gif
Швеция, не Дания :P

Е ти си знаеш моето мнение, и една от причините е тва дето Поли изтъква - в България има минали обучение и оторизирани да сервизират Олинс (частите идват бързо). Щото шит хапенс.

Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 20 Юли 2008 20:04

dimd00d написа: Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
не само маслото. на всеки 500км се разглобяват почистват се и се гресират наново. на колко се разглобява пълнителят незнам, не би трябвало да се прави често. разглобяват ги да им променят характеристиките, редят се там едни пластини вътре. но това са професионални амортисьори, и ако няма да си профи шампионата подплатен с дебели пачки - няма никакъв смисъл да се купуват.

Staff_Ko, колата ми е АЕ86 - двигателят и е като на МР2-ката
status: за БАН

Аватар
dimd00d
Мнения: 358
Регистриран на: 23 Яну 2005 00:04
Местоположение: Корея

Мнение от dimd00d » 20 Юли 2008 22:34

maggkrabar написа:
dimd00d написа: Само да вметна, че теоретично, е добра идея (даже според Aurok задължително) на брой километри и/или време да се отварят, проверяват и да им се подменя маслото - предполагам е валидно каквато и да е марката.
не само маслото. на всеки 500км се разглобяват почистват се и се гресират наново. на колко се разглобява пълнителят незнам, не би трябвало да се прави често. разглобяват ги да им променят характеристиките, редят се там едни пластини вътре. но това са професионални амортисьори, и ако няма да си профи шампионата подплатен с дебели пачки - няма никакъв смисъл да се купуват.

Staff_Ko, колата ми е АЕ86 - двигателят и е като на МР2-ката
10k km или един състезателен сезон ми казаха (за сравнително нормални амортесьори). Инак, кат каза професионални, продаваха и 4 way TTX-ове, ма бяха нещо от вида на 4к паунда парчето :О . Мисълта ми беше, че ако се купуват некви Тейн-ове, не се знае дали не трябва да се пращат и те до дилъра да ги отваря, чисти и затваря? (тва за пластините се прави само като се revalve-ват, а то обикновенно се прави като се сменят пружините с други, така че едва ли ще се налага)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта