Хурса, аз не бих могъл да кажа дали гумите с по-нисък индекс се загряват по-бързо. Това може да знае някоя лаборатория, но загряването обикновено зависи и от стила на шофиране, както и ти сам отбеляза пример за гумите при Формула 1...

Рънфлат са с усилени странични бордове и не падат на джанта при падане на налягането. Но са дървени. Пълно щастие няма.
Тези с по-нисък индекс си работят и без загряване колкото си могат. А другите като загреят работят по-добре, отколкото като са студени.
Не за бордовете е въпроса, а за централната част на протектора, между двата борда. Не при падане на налягането, а при надуване - пояс удържащ центалната част от прекомерно раздуване спрямо бордовете. Така, че повърхността на протектора да е близка до цилиндрична, а не близка до "тороид".
Не разбрах откъде правиш този извод?
Може, ама не съвсем
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта