С включени светлини от 1-ви Ноември. А резервни крушки?

Аватар
sth
Мнения: 114
Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36

Мнение от sth » 08 Ное 2006 20:34

Scott написа:
sth написа:Нали това е предложението - габаритите последователно на дългите. Резултатът би трябвало да е DAYTIME RUNNING LIGHTS
Ако ги свържеш по този начин ще светят само габаритите (разликата в мощността е 10 пъти).
За Канада, където се изисква да светят дългите с намалена яркост, различните производители имат различни решения - напр. Селиката има реле, което включва двете дълги светлини последователно, Мазда MX5 има специален модул със ШИМ за регулиране на светенето на 40%.
т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2003г. (модел 2001) 3ZZ-FE

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 08 Ное 2006 21:21

sth написа:т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Не мога да коментирам какво решение са намерили ТМ Ауто. Аз бих го направил по схемата със ШИМ - изисква се най-малко допълнително доработване на автомобилната инсталация.

Аватар
sth
Мнения: 114
Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36

Мнение от sth » 08 Ное 2006 21:30

Scott написа:
sth написа:т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Не мога да коментирам какво решение са намерили ТМ Ауто. Аз бих го направил по схемата със ШИМ - изисква се най-малко допълнително доработване на автомобилната инсталация.
прощавайте за дилетантсвото, но какво точно е ШИМ ?!?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2003г. (модел 2001) 3ZZ-FE

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 08 Ное 2006 22:19

sth написа:прощавайте за дилетантсвото, но какво точно е ШИМ ?!?
Широчинно импулсна модулация (PWM на английски) - регулиране на напрежението чрез подаване на поредица импулси с различна широчина. (Изходното напрежение) = (входното напрежение) х (отношението на широчината на импулса към общия интервал на повторение, т.е. коефициент на запълване). В конкретния случай, ако приемем че напрежението на колата е 12В и регулираме подаването му към фаровете с коефициент на запълване 1/2 те ще 'виждат' само 6В и ще светят с половин мощност.

Аватар
venll
Мнения: 19
Регистриран на: 26 Юни 2006 16:04
Местоположение: Враца

Мнение от venll » 28 Фев 2007 16:12

във форумите на VW има решение на проблема с ДРЛ.
ето ви линкове към темите - решенията се лесни за изпълнение и са всеки джоб. Кеф ти дълги чрез ШИМ
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=32850

Кеф ти къси чрез реле за време
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... 0%EE%E2%E5

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта