-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 08 Ное 2006 20:34
Scott написа:sth написа:Нали това е предложението - габаритите последователно на дългите. Резултатът би трябвало да е DAYTIME RUNNING LIGHTS
Ако ги свържеш по този начин ще светят само габаритите (разликата в мощността е 10 пъти).
За Канада, където се изисква да светят дългите с намалена яркост, различните производители имат различни решения - напр. Селиката има реле, което включва двете дълги светлини последователно, Мазда MX5 има специален модул със ШИМ за регулиране на светенето на 40%.
т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2003г. (модел 2001) 3ZZ-FE
sth
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 08 Ное 2006 21:21
sth написа:т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Не мога да коментирам какво решение са намерили ТМ Ауто. Аз бих го направил по схемата със ШИМ - изисква се най-малко допълнително доработване на автомобилната инсталация.
Scott
-
sth
- Мнения: 114
- Регистриран на: 29 Авг 2006 09:36
Мнение
от sth » 08 Ное 2006 21:30
Scott написа:sth написа:т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Не мога да коментирам какво решение са намерили ТМ Ауто. Аз бих го направил по схемата със ШИМ - изисква се най-малко допълнително доработване на автомобилната инсталация.
прощавайте за дилетантсвото, но какво точно е ШИМ ?!?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2003г. (модел 2001) 3ZZ-FE
sth
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Scott » 08 Ное 2006 22:19
sth написа:прощавайте за дилетантсвото, но какво точно е ШИМ ?!?
Широчинно импулсна модулация (PWM на английски) - регулиране на напрежението чрез подаване на поредица импулси с различна широчина. (Изходното напрежение) = (входното напрежение) х (отношението на широчината на импулса към общия интервал на повторение, т.е. коефициент на запълване). В конкретния случай, ако приемем че напрежението на колата е 12В и регулираме подаването му към фаровете с коефициент на запълване 1/2 те ще 'виждат' само 6В и ще светят с половин мощност.
Scott
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта