т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...Scott написа:Ако ги свържеш по този начин ще светят само габаритите (разликата в мощността е 10 пъти).sth написа:Нали това е предложението - габаритите последователно на дългите. Резултатът би трябвало да е DAYTIME RUNNING LIGHTS
За Канада, където се изисква да светят дългите с намалена яркост, различните производители имат различни решения - напр. Селиката има реле, което включва двете дълги светлини последователно, Мазда MX5 има специален модул със ШИМ за регулиране на светенето на 40%.
С включени светлини от 1-ви Ноември. А резервни крушки?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2003г. (модел 2001) 3ZZ-FE
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Не мога да коментирам какво решение са намерили ТМ Ауто. Аз бих го направил по схемата със ШИМ - изисква се най-малко допълнително доработване на автомобилната инсталация.sth написа:т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
прощавайте за дилетантсвото, но какво точно е ШИМ ?!?Scott написа:Не мога да коментирам какво решение са намерили ТМ Ауто. Аз бих го направил по схемата със ШИМ - изисква се най-малко допълнително доработване на автомобилната инсталация.sth написа:т.е. ако от ТМ Ауто предложат решение НЕПРЕМЕННО трябва да е с по-слабо използване на текущите фарове, за да се удължи в пъти живота на крушките ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2003г. (модел 2001) 3ZZ-FE
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Широчинно импулсна модулация (PWM на английски) - регулиране на напрежението чрез подаване на поредица импулси с различна широчина. (Изходното напрежение) = (входното напрежение) х (отношението на широчината на импулса към общия интервал на повторение, т.е. коефициент на запълване). В конкретния случай, ако приемем че напрежението на колата е 12В и регулираме подаването му към фаровете с коефициент на запълване 1/2 те ще 'виждат' само 6В и ще светят с половин мощност.sth написа:прощавайте за дилетантсвото, но какво точно е ШИМ ?!?
във форумите на VW има решение на проблема с ДРЛ.
ето ви линкове към темите - решенията се лесни за изпълнение и са всеки джоб. Кеф ти дълги чрез ШИМ
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=32850
Кеф ти къси чрез реле за време
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... 0%EE%E2%E5
ето ви линкове към темите - решенията се лесни за изпълнение и са всеки джоб. Кеф ти дълги чрез ШИМ
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=32850
Кеф ти къси чрез реле за време
http://www.vwclub-bg.org/forum/viewtopi ... 0%EE%E2%E5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта