Проблем с охладителната система

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 28 Апр 2011 01:32

Симо ама на теб не ти е хвърлила водата :whistle: .

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 28 Апр 2011 08:29

А, то и това оставаше. Пепел ти на езикя... tongue.gif

slaviiko
Мнения: 6
Регистриран на: 23 Яну 2010 14:29

Мнение от slaviiko » 28 Апр 2011 19:27

Здравейте колеги днес бях на диагностика, и ми казаха че най-вероятно имам много малка пукнатина на главата. Толкова малка че течността на "уреда му " която трябва да се оцвети от синя в жълта не се оцветяваше. Виждаше се от водния радиатор как периодично излизаха мехурчета с въздух. За това мисля да сваля главата, и да я дам на диагностика да видя дали има за пукнатина. Силно се надявам човека да греши за пукнатината в противен случай ще се наложи да си търся глава. Ако е активна все още темата ми аз ще ви напиша какво е станало. Благодаря ви за коментарите!!! Желая успех на всички

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 28 Апр 2011 21:32

nowyaris написа:
slaviiko написа:Ами не мисля че имам пукнатина , защото не ми се губи охладителна течност при движение по равен път. Стрелката си седи посредата, когато съм на равен път. днес минах 350 км. и нямах проблем , но когато започна да качвам нагорнища и тогава става лошото.
Не е нищо друго-опекъл си гарнитурката на главичката.Сменя се,главичката се шлайфа задължително и една рентгеноскопия/дефектоскопия/ също задължително.Дано да се разминеш само със смяна на гарнитурата и шлайф.Незнам читава глава за този дизел 2-ра употреба де ще намериш.Успех :thumbsup:
Колега,аз за 12 год. на бусовете що мотори съм опекъл-само като ми пошепнат каква е белата и ми е ясна системката-моргата,дефектоскопия,шлайф,мастора да огледа всичко по главата,което е за смяна-сменя и затапва моторчето.Тва за бусовете.За две лични опечени автомобилчета-процедурата е същата,без допълнителен ремонт по главичката и после веднага на пазарчето.От дългогодишен опит твърдя,че мотор вземе ли български въздух от другаде,освен от филтъра пиши го пътник./независимо какво ще почнат да спорят сега колегите/.

scorpion
Мнения: 1135
Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от scorpion » 29 Апр 2011 09:25

nowyaris написа:
nowyaris написа:
slaviiko написа:Ами не мисля че имам пукнатина , защото не ми се губи охладителна течност при движение по равен път. Стрелката си седи посредата, когато съм на равен път. днес минах 350 км. и нямах проблем , но когато започна да качвам нагорнища и тогава става лошото.
Не е нищо друго-опекъл си гарнитурката на главичката.Сменя се,главичката се шлайфа задължително и една рентгеноскопия/дефектоскопия/ също задължително.Дано да се разминеш само със смяна на гарнитурата и шлайф.Незнам читава глава за този дизел 2-ра употреба де ще намериш.Успех :thumbsup:
Колега,аз за 12 год. на бусовете що мотори съм опекъл-само като ми пошепнат каква е белата и ми е ясна системката-моргата,дефектоскопия,шлайф,мастора да огледа всичко по главата,което е за смяна-сменя и затапва моторчето.Тва за бусовете.За две лични опечени автомобилчета-процедурата е същата,без допълнителен ремонт по главичката и после веднага на пазарчето.От дългогодишен опит твърдя,че мотор вземе ли български въздух от другаде,освен от филтъра пиши го пътник./независимо какво ще почнат да спорят сега колегите/.
Е то какво да се спори. Прегрее ли двг, кривне ли глава/пукнатина. процеса е ясен.

Другия път обаче като тръгваш да продаваш личните автомобилчета, предупреждавай да бягаме от тебе biggrin.gif

Иначе сериозно: мно-о-о-о-о-го хора се набутаха, набутват се и продължават да се набутват с прегрени лъскави бангии. Но това е друга тема dry.gif

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 29 Апр 2011 23:02

То е защото парите на баламите по принцип принадлежат на тарикатите/Буров/.Иначе и за двете коли досега никой не се е появил за да ми отвинти главата.Наистина не знам дали колегата ще успее да намери нещо читаво на моргата.Ще му стискам палци от сърце.Притеснява ме само,че прегряването почти винаги води до дефекти и в други части от двигателя-основни и биелни лагери например/не веднага,разбира се/.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 30 Апр 2011 00:56

А защо решиха , че е пукнатина само не разбрах ? Най-простото и логично нещо е гарнитурата . От къде ще дойде тази пукнатина ве това да не е дизел wacko.gif . Тя ако се прегряла да се спука значи между главата и блока трябва да може да мине котка ве biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif !

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 30 Апр 2011 06:55

Още в началото колегата конкретизира,че става въпрос за дизелова Карина. mad.gif

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 30 Апр 2011 08:24

nowyaris написа:Още в началото колегата конкретизира,че става въпрос за дизелова Карина. mad.gif
Не е вярно, колегата конкретизира, че става въпрос за турбо дизел .. laugh.gif biggrin.gif tooth.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2011 10:22

Много страници стана тази тема и автоматично си включих на бензин biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif , като някой извори от форума , които пишат и чак после четат . Но все пак това е дизел на Тойота не е TDS , TDI-ка или JTD така ,че според мен вероятността за пукнатина където и да било остава много малка .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 01 Май 2011 11:15

Bass_Man написа:Много страници стана тази тема и автоматично си включих на бензин biggrin.gif Но все пак това е дизел на Тойота не е TDS , TDI-ка или JTD така ,че според мен вероятността за пукнатина където и да било остава много малка .
Айде сега, не се оправдавай tongue.gif тя твоята като загрее, превключва автоматично на газ biggrin.gif а не на бензин ..
А това твърдение е вярно, ама до някъде .. smile.gif
За един дизел не е толкова важно кой го е произвел tongue.gif а каква нинджа стои зад волана, черна или бяла . tooth.gif
Та понякога и Тойота пукат глави ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Май 2011 11:16

Е ако е черна нинджа ( да не се бърка с минджа ! ) зад волана тогава няма спасение biggrin.gif !

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 01 Май 2011 11:40

Явно загрява само като задуха турбото.Щом губи парното значи вкарва газове в антифриза или много кипи.Най-вероятно за мен е пукнатина или гарнитура. Пробвай да караш на високи обороти на равно с постоянна скорост. Антифриза минава ли през турбото?
Авенсис 3S-FE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта