
Проблем с охладителната система
Здравейте колеги днес бях на диагностика, и ми казаха че най-вероятно имам много малка пукнатина на главата. Толкова малка че течността на "уреда му " която трябва да се оцвети от синя в жълта не се оцветяваше. Виждаше се от водния радиатор как периодично излизаха мехурчета с въздух. За това мисля да сваля главата, и да я дам на диагностика да видя дали има за пукнатина. Силно се надявам човека да греши за пукнатината в противен случай ще се наложи да си търся глава. Ако е активна все още темата ми аз ще ви напиша какво е станало. Благодаря ви за коментарите!!! Желая успех на всички
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Колега,аз за 12 год. на бусовете що мотори съм опекъл-само като ми пошепнат каква е белата и ми е ясна системката-моргата,дефектоскопия,шлайф,мастора да огледа всичко по главата,което е за смяна-сменя и затапва моторчето.Тва за бусовете.За две лични опечени автомобилчета-процедурата е същата,без допълнителен ремонт по главичката и после веднага на пазарчето.От дългогодишен опит твърдя,че мотор вземе ли български въздух от другаде,освен от филтъра пиши го пътник./независимо какво ще почнат да спорят сега колегите/.nowyaris написа:Не е нищо друго-опекъл си гарнитурката на главичката.Сменя се,главичката се шлайфа задължително и една рентгеноскопия/дефектоскопия/ също задължително.Дано да се разминеш само със смяна на гарнитурата и шлайф.Незнам читава глава за този дизел 2-ра употреба де ще намериш.Успехslaviiko написа:Ами не мисля че имам пукнатина , защото не ми се губи охладителна течност при движение по равен път. Стрелката си седи посредата, когато съм на равен път. днес минах 350 км. и нямах проблем , но когато започна да качвам нагорнища и тогава става лошото.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Е то какво да се спори. Прегрее ли двг, кривне ли глава/пукнатина. процеса е ясен.nowyaris написа:Колега,аз за 12 год. на бусовете що мотори съм опекъл-само като ми пошепнат каква е белата и ми е ясна системката-моргата,дефектоскопия,шлайф,мастора да огледа всичко по главата,което е за смяна-сменя и затапва моторчето.Тва за бусовете.За две лични опечени автомобилчета-процедурата е същата,без допълнителен ремонт по главичката и после веднага на пазарчето.От дългогодишен опит твърдя,че мотор вземе ли български въздух от другаде,освен от филтъра пиши го пътник./независимо какво ще почнат да спорят сега колегите/.nowyaris написа:Не е нищо друго-опекъл си гарнитурката на главичката.Сменя се,главичката се шлайфа задължително и една рентгеноскопия/дефектоскопия/ също задължително.Дано да се разминеш само със смяна на гарнитурата и шлайф.Незнам читава глава за този дизел 2-ра употреба де ще намериш.Успехslaviiko написа:Ами не мисля че имам пукнатина , защото не ми се губи охладителна течност при движение по равен път. Стрелката си седи посредата, когато съм на равен път. днес минах 350 км. и нямах проблем , но когато започна да качвам нагорнища и тогава става лошото.
Другия път обаче като тръгваш да продаваш личните автомобилчета, предупреждавай да бягаме от тебе biggrin.gif
Иначе сериозно: мно-о-о-о-о-го хора се набутаха, набутват се и продължават да се набутват с прегрени лъскави бангии. Но това е друга тема

-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
То е защото парите на баламите по принцип принадлежат на тарикатите/Буров/.Иначе и за двете коли досега никой не се е появил за да ми отвинти главата.Наистина не знам дали колегата ще успее да намери нещо читаво на моргата.Ще му стискам палци от сърце.Притеснява ме само,че прегряването почти винаги води до дефекти и в други части от двигателя-основни и биелни лагери например/не веднага,разбира се/.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Много страници стана тази тема и автоматично си включих на бензин biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif , като някой извори от форума , които пишат и чак после четат . Но все пак това е дизел на Тойота не е TDS , TDI-ка или JTD така ,че според мен вероятността за пукнатина където и да било остава много малка .
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Айде сега, не се оправдавайBass_Man написа:Много страници стана тази тема и автоматично си включих на бензин biggrin.gif Но все пак това е дизел на Тойота не е TDS , TDI-ка или JTD така ,че според мен вероятността за пукнатина където и да било остава много малка .

А това твърдение е вярно, ама до някъде ..

За един дизел не е толкова важно кой го е произвел


Та понякога и Тойота пукат глави ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 10 госта