Да и аз съм попадал на тези цифри, но като се замислиш при еднакви мотори, трансмисии и разлика от 50кг тегло как селикта ще падне с почти секунда? Там има много грешни данни, но тея дни ще опитам да засека Королата като я снимам на клип и ще видим може и да си прав.LEXUS написа:Не знам дали и двете са 8-ци до 100км./ч..Тойота дава Корола за 8.4 сек., а Селика за 7.2 сек.0-100км./ч. Това ми се струва немалка разлика ,да не кажа голяма.casparcho написа:
До 100км идвете са 8-ци
Toyota Celica 1.8 VVTL-i (192h.p.)
Мнение от chaval » 29 Окт 2008 10:56
chaval
Мнение от TurboLame » 29 Окт 2008 12:21
Но не виждам да е посочен източник на информацията, така че наистина не е ясно до колко може да се вярва на посочените цифри..7.2 Sec.
Toyota Celica T23 1.8 TS (192 PS/180 Nm)
...
8.4 Sec.
Toyota Corolla 1.8 TS (192 PS/180 Nm)
...
8.7 Sec.
Toyota Celica (T23) 1.8 (143 PS/170 Nm)
...
9.9 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.8 (135 PS/171 Nm)
...
10.2 Sec.
Toyota Corolla 1.6 (110 PS/150 Nm)
Toyota Corolla 1.8 (135 PS/171 Nm)
...
10.8 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.8 Autom. (135 PS/171 Nm)
...
10.9 Sec.
Toyota Corolla 2.0 D4-D (110 PS/250 Nm)
...
11.3 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.6 (110 PS/150 Nm)
...
11.8 Sec.
Toyota Corolla 1.6 Autom. (105 PS/138 Nm)
...
12.0 Sec.
Toyota Corolla 1.4 (97 PS/130 Nm)
...
12.6 Sec.
Toyota Corolla 2.0 D4-D (90 PS/215 Nm)
TurboLame
Мнение от uCnaHeTcA » 31 Окт 2008 11:18





uCnaHeTcA
Мнение от diver » 31 Окт 2008 11:49
Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?!uCnaHeTcA написа:И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и станаНо ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката....
много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка
![]()
Благодаря предварително на всички


maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Мнение от liyan » 31 Окт 2008 12:34
Аз имах ауди 1.9тди с чип към 140к.с. и го смених за селика 143к.с....uCnaHeTcA написа:И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и станаНо ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката....
много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка
![]()
Благодаря предварително на всички
За вървене ясно, че селиката е в пъти.А3 с чип ще е 190к.с. и ще върви повече от селика 143 но има доста НО.
Първо като ги сравниш как изглеждат, после коя е по здрава.... Ходовата част ще ремонтираш, има и други досадни неща които се развалят и са дразнещи. Ако ти замине турбото и там скачаш на цифра. Въпрос на избор, искаш да върви колкото може повече - А3, искаш по красива и по малко да те боли глава - селика.
Само че за 13к незнам каква селика ще вземеш, сигурно гледаш обявите с най ниски цени, което не е много добре.
За селиката която взех преди почти 5 месеца си беше с някои проблеми. Съединитела е по износен и е добре да се смени, синхронизатори в скоростната курия има за смяна и харчи масло. И това след като е гледаха дали има проблеми. Така. че при покупка обърни внимание на тези неща. Макар, че не е болка за умиране карам си я и няма грижи, само е дразнещо малко.
liyan
Мнение от uCnaHeTcA » 31 Окт 2008 19:43
Колега , ако имах (както мислех) парите за тази Селика 192к.с. нямаше и да се замислям... но имам впредвид вече Селиката 143к.с.diver написа: Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?!Селиката при сички положения ще седи по-добре...

Към колегата liyan , именно , че А3ката ще се намери читава и до към 12к даже, докато гледам читавите Селики (доколкото се вижда на снимките де) , са около 14к-15к +++ и това също ме накара да се замисля...

uCnaHeTcA
Мнение от diver » 31 Окт 2008 19:59
Ми незнам колега... А3-ката както казах е по-лесна и евтина за потдръжка, и сравнително евтино ще стане до към 200 коня. Лично мен не ме кефи и бих посъбрал още малко кинти. Инак за 12к би трябвало да е без никакви забележки. Поне тогава се огледай за 4х4 че тия коне на предно става неприятно....uCnaHeTcA написа:Колега , ако имах (както мислех) парите за тази Селика 192к.с. нямаше и да се замислям... но имам впредвид вече Селиката 143к.с.diver написа: Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?!Селиката при сички положения ще седи по-добре...
![]()
Към колегата liyan , именно , че А3ката ще се намери читава и до към 12к даже, докато гледам читавите Селики (доколкото се вижда на снимките де) , са около 14к-15к +++ и това също ме накара да се замисля...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
uCnaHeTcA
Мнение от diver » 31 Окт 2008 20:17
При турбокола дет ще чипосаш, разхода май ти е последната грижа. Вземи 4х4 ако има възможност, щото инак ще те е много яд. Инак 4х4 е къде 1500евро над цената на нормалното...Ако няма да пипаш мотора, щото и на 150 коня понавървява, предното ще е с идейка по-пъргаво.uCnaHeTcA написа:И за куатрото пада чуденка... по-тежко е... разходът скача с около 1л/100км ...по-скъпо за поддръжкаНо чувам , че който се е качил в Куатро... не ще да чуе за предно

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
diver
uCnaHeTcA
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 05 Ное 2008 02:53
Еми как как,аз пък тебе не мога да те разбера.Естествено,че Селиката върви повече от дизелово Ауди А3 със 140 коня. Изобщо кви са тия анти-сравнения -спортна кола с дизелови семейни коли.uCnaHeTcA написа:Колега , тук не те разбрах малко? Как така Селиката ще е в пъти във вървенетоliyan написа: За вървене ясно, че селиката е в пъти.Като поведение на пътя ли имаш впредвид ?
Някой друг колега да изкаже мнение за тези 2 коли ?![]()

LEXUS
diver
uCnaHeTcA
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 05 Ное 2008 10:59



Айде честит рожден ден! Жив, здрав, прав и много кУрав laugh.gif
Me4oKyX
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 8 госта