Да и аз съм попадал на тези цифри, но като се замислиш при еднакви мотори, трансмисии и разлика от 50кг тегло как селикта ще падне с почти секунда? Там има много грешни данни, но тея дни ще опитам да засека Королата като я снимам на клип и ще видим може и да си прав.LEXUS написа:Не знам дали и двете са 8-ци до 100км./ч..Тойота дава Корола за 8.4 сек., а Селика за 7.2 сек.0-100км./ч. Това ми се струва немалка разлика ,да не кажа голяма.casparcho написа:
До 100км идвете са 8-ци
Toyota Celica 1.8 VVTL-i (192h.p.)
Според ТАЗИ (Резултати от 1998-2003г за базови модели без тунинг, на ускорение от 0 до 100 км/ч в секунди) информация:
Но не виждам да е посочен източник на информацията, така че наистина не е ясно до колко може да се вярва на посочените цифри..7.2 Sec.
Toyota Celica T23 1.8 TS (192 PS/180 Nm)
...
8.4 Sec.
Toyota Corolla 1.8 TS (192 PS/180 Nm)
...
8.7 Sec.
Toyota Celica (T23) 1.8 (143 PS/170 Nm)
...
9.9 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.8 (135 PS/171 Nm)
...
10.2 Sec.
Toyota Corolla 1.6 (110 PS/150 Nm)
Toyota Corolla 1.8 (135 PS/171 Nm)
...
10.8 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.8 Autom. (135 PS/171 Nm)
...
10.9 Sec.
Toyota Corolla 2.0 D4-D (110 PS/250 Nm)
...
11.3 Sec.
Toyota Corolla Verso 1.6 (110 PS/150 Nm)
...
11.8 Sec.
Toyota Corolla 1.6 Autom. (105 PS/138 Nm)
...
12.0 Sec.
Toyota Corolla 1.4 (97 PS/130 Nm)
...
12.6 Sec.
Toyota Corolla 2.0 D4-D (90 PS/215 Nm)
Toyota Celica T23 1.8 VVTi 143 hp, 2001 г., 6-степенна механична скоростна кутия
И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и стана
Но ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката....
много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка
Благодаря предварително на всички 





Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?!uCnaHeTcA написа:И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и станаНо ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката....
много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка
![]()
Благодаря предварително на всички


maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Аз имах ауди 1.9тди с чип към 140к.с. и го смених за селика 143к.с....uCnaHeTcA написа:И така колеги.. както споменах , че може да има ограничение на финансите.. така и станаНо ... колкото , толкова... Та... скоро ще имам около +- 13000лв. (и няколко хил. заделени за след покупката естествено) , та започвам да се чудя или тази Селика ВВТи (143к.с.) или Ауди А3 1.8Т (150к.с.) , понеже А3-ката има и по-голям смисъл от чипосване , а и звукът на бензиновото турбо си е веднъж... Но Селиката....
много ме дърпа към нея.. преди всичко е японска... след това екстериора и интериора... Сякакви мнение и съвети приемам колеги , било то и за друг модел или марка
![]()
Благодаря предварително на всички
За вървене ясно, че селиката е в пъти.А3 с чип ще е 190к.с. и ще върви повече от селика 143 но има доста НО.
Първо като ги сравниш как изглеждат, после коя е по здрава.... Ходовата част ще ремонтираш, има и други досадни неща които се развалят и са дразнещи. Ако ти замине турбото и там скачаш на цифра. Въпрос на избор, искаш да върви колкото може повече - А3, искаш по красива и по малко да те боли глава - селика.
Само че за 13к незнам каква селика ще вземеш, сигурно гледаш обявите с най ниски цени, което не е много добре.
За селиката която взех преди почти 5 месеца си беше с някои проблеми. Съединитела е по износен и е добре да се смени, синхронизатори в скоростната курия има за смяна и харчи масло. И това след като е гледаха дали има проблеми. Така. че при покупка обърни внимание на тези неща. Макар, че не е болка за умиране карам си я и няма грижи, само е дразнещо малко.
Колега , ако имах (както мислех) парите за тази Селика 192к.с. нямаше и да се замислям... но имам впредвид вече Селиката 143к.с.diver написа: Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?!Селиката при сички положения ще седи по-добре...

Към колегата liyan , именно , че А3ката ще се намери читава и до към 12к даже, докато гледам читавите Селики (доколкото се вижда на снимките де) , са около 14к-15к +++ и това също ме накара да се замисля...

Ми незнам колега... А3-ката както казах е по-лесна и евтина за потдръжка, и сравнително евтино ще стане до към 200 коня. Лично мен не ме кефи и бих посъбрал още малко кинти. Инак за 12к би трябвало да е без никакви забележки. Поне тогава се огледай за 4х4 че тия коне на предно става неприятно....uCnaHeTcA написа:Колега , ако имах (както мислех) парите за тази Селика 192к.с. нямаше и да се замислям... но имам впредвид вече Селиката 143к.с.diver написа: Ами 1.8Т за жълти стинки става до къде 200 коня...От друга страна 192 коня селика си е там стоково....проблема е кат ти обавнеят и тез коне ко праиш?!Селиката при сички положения ще седи по-добре...
![]()
Към колегата liyan , именно , че А3ката ще се намери читава и до към 12к даже, докато гледам читавите Селики (доколкото се вижда на снимките де) , са около 14к-15к +++ и това също ме накара да се замисля...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
При турбокола дет ще чипосаш, разхода май ти е последната грижа. Вземи 4х4 ако има възможност, щото инак ще те е много яд. Инак 4х4 е къде 1500евро над цената на нормалното...Ако няма да пипаш мотора, щото и на 150 коня понавървява, предното ще е с идейка по-пъргаво.uCnaHeTcA написа:И за куатрото пада чуденка... по-тежко е... разходът скача с около 1л/100км ...по-скъпо за поддръжкаНо чувам , че който се е качил в Куатро... не ще да чуе за предно

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Еми как как,аз пък тебе не мога да те разбера.Естествено,че Селиката върви повече от дизелово Ауди А3 със 140 коня. Изобщо кви са тия анти-сравнения -спортна кола с дизелови семейни коли.uCnaHeTcA написа:Колега , тук не те разбрах малко? Как така Селиката ще е в пъти във вървенетоliyan написа: За вървене ясно, че селиката е в пъти.Като поведение на пътя ли имаш впредвид ?
Някой друг колега да изкаже мнение за тези 2 коли ?![]()

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Айде щом си рожденник един малък подарък от мен, въпреки че мислих да скокна да го взема за мен .... ама ти си мераклия бая biggrin.gif Що не скочиш до Англия, ще вземеш VVTL-i на ~5-6000лв, пък после му плати акцизите и другите и пак ще ти дойде на 12-13хилки
Вярно е с десен волан, ама го взимаш с 17-18 джантоци, гледана, 192к.с. - абе взимаш си каквото ти е на душа
Потърси, поогледай ги - изкачат такива супер оферти
Айде честит рожден ден! Жив, здрав, прав и много кУрав laugh.gif



Айде честит рожден ден! Жив, здрав, прав и много кУрав laugh.gif
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта