Въпрос за компресията на Карина Е 1.6 4АФЕ

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 11 Юни 2008 22:39

primus написа:
И май работата отива на отваряне ...

...
преди да я отворите бодни грес и виж кво става с компресията....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

matkauton
Мнения: 13
Регистриран на: 26 Май 2008 18:16

Мнение от matkauton » 15 Юни 2008 22:57

Колега когато вече е загряла и прекъсва измъкни лулата от цилиндъра и най елемантарно виж дали прескача искра към маса подготви си ако трябва някои кабел от маса за по лесно достигане вътре. провери и дали достига бензин предполагам че с едно бурканче ще стане... ако имаш и двете мисля че трябва да отваряш .... макар че да гасне само един цилиндър и то при топла кола .... Още една идея имам да не би да имаш дефектна свещ.... и като се бъзикате да и разменяте местата........

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 15 Юни 2008 23:26

diver написа:
primus написа:Д...особено "detonation sensors". p:
Ял съм го с детонационния датчик, но при мен светеше чек енжина и се знаеше какво е....инак присецваше мноо яко....
Детонационния датчик ще спъва колата , но няма да прекъсва.Там за грешка се приема липса на сигнал за повече от 6 оборота на двигателя,и се индицира веднага,Така че Diver е прав и не би следвало да се занимаваш с тоя чарк.(той -knock sensor-беше причината да се регистрирам в този форум и доста рових за него)
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

primus
Мнения: 34
Регистриран на: 26 Май 2008 16:16

Мнение от primus » 16 Юли 2008 10:56

Здравейте,

Отговора на поставения въпрос в началото е, че няма връзка м/у 2-та
проблема.
След като отворихме двигателя установихме, че има запечен сегмент на
един от цилиндрите(по всяка вероятност в следствие на нередовна смяна
на масло). Всичко друго си му беше наред, няма други износвания.
Сменихме сегментите на всички цилиндри плюс клапани. Основния
проблем с прекъсването остана. До този момент от закупуването на колата
бяха сменени 2 от дюзите за гориво. След смяна на още една от дюзите
прекъсването изчезна.
В крайна сметка беше направен основен ремонт, който довежда
компресията на двигателя в нормални граници и смяна на 3 от дюзите
за гориво за да се спре прекъсването на двигателя. Ремонта излезе около
600лв, главно заради дюзите.
За момента двигателя е позатегнат в следствие на основния ремонт,
очакваме да има подобрение след 2000-3000км, но като цяло е много
по-добре от преди ремонта.

Благодаря на всички, които се включиха в дискусията
и се надявам, че темата ще е полезна за останалите :thumbsup:
Toyota Corolla E12
Toyota Carina E 1.6/16V

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта