прекъсва работата на един от цилиндрите обикновенно за малък
период от време(5 до 10 минути средно) при експлоатация 2-3 часа
когато двигателя е загрял.
Започнахме да издирваме от къде е проблема.
Първата стъпка, която направихме е да сменим кабелите на свещите,
имаше подобрение, но не напълно, проблема все още ставаше но
по-рядко.
След това почнахме да разменяме местата на дюзите за да
изключимварианта да има проблемна дюза. Оказа се, че като се разменят дюзите
започва да гасне различен цилиндър. Локирахме (евентуално)
проблемната дюза и я сменихме. Но проблема все още остава.
Като междувременно измерихме компресия на двигатела и се оказа,
че е притиснително малка: 8 атмосфери средно за 4-те цилиндъра. т.е. с 2
атмосфери по-малко от минималната за този двигател.
Би ли могло да има връзка м/у двата проблема или по-точно извън
нормената компресия на двигателя би ли могла да допринесе за
прекъсване на работата на някой от цилиндрите? Или просто това са
2 взаимно несвързани проблема ?
За подобряване на компресията варианта, който ще се предприеме е
основен ремонт(или някаква варияция на такъв), но за проблема с
прекъсването в общи линии нашите вариянти са изчерпани.
Ако имате идеи ще се радвам да ги споделите

Благодаря ви предварително
