преди да я отворите бодни грес и виж кво става с компресията....primus написа:
И май работата отива на отваряне ...
...
Въпрос за компресията на Карина Е 1.6 4АФЕ
Колега когато вече е загряла и прекъсва измъкни лулата от цилиндъра и най елемантарно виж дали прескача искра към маса подготви си ако трябва някои кабел от маса за по лесно достигане вътре. провери и дали достига бензин предполагам че с едно бурканче ще стане... ако имаш и двете мисля че трябва да отваряш .... макар че да гасне само един цилиндър и то при топла кола .... Още една идея имам да не би да имаш дефектна свещ.... и като се бъзикате да и разменяте местата........
Детонационния датчик ще спъва колата , но няма да прекъсва.Там за грешка се приема липса на сигнал за повече от 6 оборота на двигателя,и се индицира веднага,Така че Diver е прав и не би следвало да се занимаваш с тоя чарк.(той -knock sensor-беше причината да се регистрирам в този форум и доста рових за него)diver написа:Ял съм го с детонационния датчик, но при мен светеше чек енжина и се знаеше какво е....инак присецваше мноо яко....primus написа:Д...особено "detonation sensors". p:
Здравейте,
Отговора на поставения въпрос в началото е, че няма връзка м/у 2-та
проблема.
След като отворихме двигателя установихме, че има запечен сегмент на
един от цилиндрите(по всяка вероятност в следствие на нередовна смяна
на масло). Всичко друго си му беше наред, няма други износвания.
Сменихме сегментите на всички цилиндри плюс клапани. Основния
проблем с прекъсването остана. До този момент от закупуването на колата
бяха сменени 2 от дюзите за гориво. След смяна на още една от дюзите
прекъсването изчезна.
В крайна сметка беше направен основен ремонт, който довежда
компресията на двигателя в нормални граници и смяна на 3 от дюзите
за гориво за да се спре прекъсването на двигателя. Ремонта излезе около
600лв, главно заради дюзите.
За момента двигателя е позатегнат в следствие на основния ремонт,
очакваме да има подобрение след 2000-3000км, но като цяло е много
по-добре от преди ремонта.
Благодаря на всички, които се включиха в дискусията
и се надявам, че темата ще е полезна за останалите
Отговора на поставения въпрос в началото е, че няма връзка м/у 2-та
проблема.
След като отворихме двигателя установихме, че има запечен сегмент на
един от цилиндрите(по всяка вероятност в следствие на нередовна смяна
на масло). Всичко друго си му беше наред, няма други износвания.
Сменихме сегментите на всички цилиндри плюс клапани. Основния
проблем с прекъсването остана. До този момент от закупуването на колата
бяха сменени 2 от дюзите за гориво. След смяна на още една от дюзите
прекъсването изчезна.
В крайна сметка беше направен основен ремонт, който довежда
компресията на двигателя в нормални граници и смяна на 3 от дюзите
за гориво за да се спре прекъсването на двигателя. Ремонта излезе около
600лв, главно заради дюзите.
За момента двигателя е позатегнат в следствие на основния ремонт,
очакваме да има подобрение след 2000-3000км, но като цяло е много
по-добре от преди ремонта.
Благодаря на всички, които се включиха в дискусията
и се надявам, че темата ще е полезна за останалите

Toyota Corolla E12
Toyota Carina E 1.6/16V
Toyota Carina E 1.6/16V
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта