Страница 2 от 3
Проблем с климатроника
Публикувано на: 23 Ное 2021 11:13
от memorex
На мойта в автоматичен режим климатроника не пуска вентилатора веднага .Поне не винаги ,според условията.Вярвам ,че и на други Тойоти е така.Освен в режим на обдухване предно стъкло,където тръгва от раз .
Проблем с климатроника
Публикувано на: 23 Ное 2021 11:37
от slowtraveler
Съгласен съм с memorex - не съм виждал климатроник, който да действа по друг начин...
Проблем с климатроника
Публикувано на: 23 Ное 2021 12:01
от biro
Моя и на авенсиса и на chr-a духа веднага след запалване. Леко, но духа и не е приятно.
Проблем с климатроника
Публикувано на: 23 Ное 2021 13:38
от slowtraveler
biro написа: ↑23 Ное 2021 12:01
духа веднага след запалване. Леко
Това имах предвид - на минимална степен вентилатора не можеш да го усетиш на някои автомобили... Практически не достигне ли до около +40С ДВГ, климатроника ограничава вентилатора до минимално допустимите обороти..
Проблем с климатроника
Публикувано на: 23 Ное 2021 17:34
от WoLF
И на Мазда-та и на Toyota-та не развърта, докато не достигне поне 30 градуса антифриза, иначе орем ли тъпчем ли

Имах един стар климатик вкъщи, който не чакаше компресора да оправи налягането и направо вентилатора на макс. Зимата го включвах, псувах 5 минути в другата стая и тогава се връщах при него

Проблем с климатроника
Публикувано на: 23 Ное 2021 19:05
от biro
Какво значи не развърта? Да ти полъхва лекичко леден въздух брои ли се за неразвъртане?
Проблем с климатроника
Публикувано на: 24 Ное 2021 09:24
от WoLF
Не ми полъхва въобще даже. Почва чак, когато може да осигури над 20 градуса. Последно тази сутрин при 6 градуса му трябваше 5 минути каране докато почне с хладния въздух и след още 5 започна да работи на макс. Настроил съм 22.
Леден въздух ще получа ако съм настроил и обдухване на стъкло. Тогава температурата не е важна а потока въздух, отнемащ конденза. В този случай вентилатора е на макс от момента на пускане и в купето мога да отглеждам пингвини. Колата така ще ѝ трябва много повече време да загрее, т.к. практически съм ѝ закачил втори радиатор без термостат...
Проблем с климатроника
Публикувано на: 24 Ное 2021 19:02
от mapamop
Офтопик
Колеги, нека не затлачваме темата, като си "мерим" климатиците и парната?
Да оставим място и за колегата да си сподели резултатите в относително лесно четим вид за следващите след него.
Проблем с климатроника
Публикувано на: 27 Ное 2021 14:20
от gichaka
Здравейте отново колеги, след ревизиране на вентилатора бяха си заминали четките /може би оригиналните/ имаше и някое друго листо в перката и много ама много прахови частици от старите четки. Смених четките смазах малко втулките, че не ми се видя да са лагерчета това, може и да бъркам изчистих от прахта навсякъде и измих перката с обезмаслител....о чудо тя била чисто бяла

и вече няколко дена, да чукна на дърво няма проблем с вентилатора, работи както би трябвало. С това считам проблема за открит и отстранен

. Благодаря на всички отзовали се колеги и ви пожелавам много безаварийни километри.
П.С. до скоро бях на друга марка от друга държава /без да споменавам, защото съм доволен и от там,просто решим да сменя и да видя японците/ и на този етап съм доволен от японският автомобил. Ще видим за напред.
Хубав ден!
Нагоре
Проблем с климатроника
Публикувано на: 27 Ное 2021 18:44
от memorex
Ето един материал по темата който открих макар и със закъснение:
https://www-4crawler-com.translate.goog ... tr_pto=nui
Проблем с климатроника
Публикувано на: 28 Ное 2021 07:55
от max-2
Преди доста години правих 3 такива моторчета. Денсо и Бош. Замърсени и сухи втулки, трудно се въртяха и шумяха, четките здрави.
С масло издържа 1-2 месеца. С тефлонова добавка Стоп за двигатели стават вечни.
Първото моторче го отварях 2 пъти.
Проблем с климатроника
Публикувано на: 28 Ное 2021 09:36
от slowtraveler
Доста от тези втулки ако не се лъжа бяха графитови - сплав с голямо съдържание на графит, който реално е смазващият агент. Изглеждат сухи, но не затягат... Като добавиш масло - отмива графита и много бързо ги износва...
Проблем с климатроника
Публикувано на: 29 Ное 2021 12:13
от max-2
Сигурно е така, но суха втулка не съм виждал до сега. Винаги има малко смазка с консистенция между масло и грес. Вече в годините като изчезне смазката графита се справя до някое време и след това ремонт.
Слабо работещ климатроник - Corolla Verso E121 - РЕШЕН - профилактика на вентилатор
Публикувано на: 04 Мар 2025 09:08
от MartiNeN
slowtraveler написа: ↑23 Ное 2021 10:46
Да, ако се оправя с почукване - огледай четки, куплунзи, кабели...
Здравейте,
Малко стара тема, но да споделя, че при мен се оказаха наистина четките. Почти бяха свършили.
И понеже вентилаторът е прилично капсулован, за сега успях само да разтегна пружините, за да има по-добър контакт. Ефект има и вентилаторът работи нормално за сега.
Възнамерявам скоро да сменя четките, макар че ще е "играчка".
Слабо работещ климатроник - Corolla Verso E121 - РЕШЕН - профилактика на вентилатор
Публикувано на: 04 Мар 2025 11:44
от Akima