да аз затова питам да го направя да пищи че чат пат ги забравям. а и има пътници дето като се качат и не ги слагатMe4oKyX написа:стерео - не става нещо.... пробвал съм го по какви ли не начини на моята .... И по-добре ако трябва да съм честен.... Те коланите са за хубаво.....
Ти виждал ли си Тойота да не запали?
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
здр!
така е,необслужваемите акумулатори не държат много.аз съм почти на 4г. и няма грешка,ама да видим зимата.макар,че имам печка,която редовно се ползва зимата.
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
за вaрта чувам само лоши работи,внимавайте!
а панасоник е май най-добрата марка акумулатори,не напразно всички хибриди са с техни!
така е,необслужваемите акумулатори не държат много.аз съм почти на 4г. и няма грешка,ама да видим зимата.макар,че имам печка,която редовно се ползва зимата.
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
за вaрта чувам само лоши работи,внимавайте!
а панасоник е май най-добрата марка акумулатори,не напразно всички хибриди са с техни!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Ами то не е сложно и веднъж годишно да отвориш необслужваемия и на него да си му долееш тия същите 500мл. дестилирана вода.
Хубаво да си ги поглеждате веднъж годишно акумулаторите, можете да си ги свалите разредите,долеете и отново заредите преди зимния сезон да няма изненади.
Хубаво да си ги поглеждате веднъж годишно акумулаторите, можете да си ги свалите разредите,долеете и отново заредите преди зимния сезон да няма изненади.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
- slowtraveler
- Мнения: 6188
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Необслужваемия акумулатор го хвърлих на 7г, а на по-предишната кола - на 8г....
Умря изведнъж при -18С (със зелено оченце)....
Заредих го и го подарих го на следващото лято на един непретенциозен приятел, и той кара с него още 1г, без да му дава зор по време на студовете....
Никога не съм свалял акумулатора за да го дозареждам и т.н....
Жена ми преди 2г зимата забравила фаровете на нейното калосче (тогава бе на 4г). И така - 20 часа. Акумулатора бе стигнал около 4-5 волта...
Постоплих го, повъзбудих го с зарядно (2 часа при около 3 А), след което колата запали и поработи около половин час (с фарове и отопление на стъклото)...
Последваха 2г само късо градско каране от жена (ниски обороти, и без особено следене на консуматорите) - дори и в големите студове нямаше проблеми с недозареждане и т.н...
Та мисълта ми е - при изправна ел-инсталация (добро зареждане), акумулатора няма нужда от дозареждане - дори и в градско каране акумулатора се зарежда достатъчно.
А това, че е умрял след 7г - ами няма вечни неща...
Ама да се кося, че ще се скапе след 7г, и затова да правя упражнения с изключване на акумулатора, дозареждане, настройка на автомобила след изключването - това не е за мен....
Той да изкара 7-8г безпроблемно (колкото нормално изкарват необслужваемите) - ще го сменя с кеф laugh.gif
На Авенсиса при мен нямаше проблеми, но когато го продадох на 6г, бе стоял около седмица на място. След което новия собственик стоял няколко часа пред КАТ докато се бъзикал с радио, СД (и навярно светлинки), та бе умрял акумулатора. Но май и той не си игра да го зарежда - сложи от друг автомобил и толкова...
Умря изведнъж при -18С (със зелено оченце)....
Заредих го и го подарих го на следващото лято на един непретенциозен приятел, и той кара с него още 1г, без да му дава зор по време на студовете....
Никога не съм свалял акумулатора за да го дозареждам и т.н....
Жена ми преди 2г зимата забравила фаровете на нейното калосче (тогава бе на 4г). И така - 20 часа. Акумулатора бе стигнал около 4-5 волта...
Постоплих го, повъзбудих го с зарядно (2 часа при около 3 А), след което колата запали и поработи около половин час (с фарове и отопление на стъклото)...
Последваха 2г само късо градско каране от жена (ниски обороти, и без особено следене на консуматорите) - дори и в големите студове нямаше проблеми с недозареждане и т.н...
Та мисълта ми е - при изправна ел-инсталация (добро зареждане), акумулатора няма нужда от дозареждане - дори и в градско каране акумулатора се зарежда достатъчно.
А това, че е умрял след 7г - ами няма вечни неща...
Ама да се кося, че ще се скапе след 7г, и затова да правя упражнения с изключване на акумулатора, дозареждане, настройка на автомобила след изключването - това не е за мен....
Той да изкара 7-8г безпроблемно (колкото нормално изкарват необслужваемите) - ще го сменя с кеф laugh.gif
На Авенсиса при мен нямаше проблеми, но когато го продадох на 6г, бе стоял около седмица на място. След което новия собственик стоял няколко часа пред КАТ докато се бъзикал с радио, СД (и навярно светлинки), та бе умрял акумулатора. Но май и той не си игра да го зарежда - сложи от друг автомобил и толкова...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Че ние защо си купихме Тойоти? за да се занимаваме по-малко с тях.
jim_beam
(не, че сега след като знам, ще хукна да го правя, колкото-толкова).
jim_beam
Като се замисля, всичките не Тойоти до сега ни бяха с аларми и акумулаторите умираха бързо. А Тойотите са без аларми, проблеми с паленето и акумулаторите нямах. Зимата (в най-студените периоди) колата понякога стои по една седмица навън без мърдане, после както обикновено си пали. Профилактика на акумулаторите им не съм правила, дори не знаях, че трябва99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.

- slowtraveler
- Мнения: 6188
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
mitoko, теоритично си напълно правmitoko написа:за който и да е акумулатор е най-добре да се разрежда напълно и после да се зарежда напълно
п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари

Но не смятам, че ще спестя много пари ако демонтирам и се занимавам с акумулатора...
Само едно разстройване на системите и недай си боже - нужда от настройка на аларма може да ти изяде 'икономията'....
Колите ми по принцип се карат доста и рядко остават повече от 3-4 дни без каране. Но дори и след 2 седмичен престой при -20С (например последната зима) палеха без никакъв проблем...
Основното е колата да е изправна, за да пали с малко натоварване на стартер/акумулатор....
Ако въртиш като изоглавен всяка сутрин, акумулатора ще замине не за 3г, ами за 1г....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Зеленото око е поставено на една от двете средни клатки на акумулатора.zi_zi_top написа:Човек хич не трябва да вярва на зелени очи biggrin.gif !
То отчита зъстоянието само на клетката на която е поставено.
За съжаление клетките са 6. Ако някоя от другите пет здаде багажа, окото няма как да разбере. То представлява само един най-обисновен поплавък.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Пък моят е Exide необслужваем. Зеленото "оченце" не ми се е усмихвало вече 2 години. Обаче зимата при -25 запали от раз!
Е, акумулатора е с малко по-голям капацитет (60Ah) от предписания (55Ah е според заводските спецификации), но все пак...
Не съм го свалял, зареждал и тем подобни глупости. Това лято му почистих клемите и ги намазах със смазка за акумулатори. Не знам каква е, защото ми я дадоха колеги, но се почувства разлика в положителна насока.
Е, акумулатора е с малко по-голям капацитет (60Ah) от предписания (55Ah е според заводските спецификации), но все пак...
Не съм го свалял, зареждал и тем подобни глупости. Това лято му почистих клемите и ги намазах със смазка за акумулатори. Не знам каква е, защото ми я дадоха колеги, но се почувства разлика в положителна насока.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Ако искаш да преживее зимата му отвори капака и му долей дестилирана вода. Като го направиш може и "оченцето" да светне.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта