Ти виждал ли си Тойота да не запали?

Аватар
stereo_man
Мнения: 221
Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
Местоположение: София
Автомобил: Corolla E210
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Мнение от stereo_man » 22 Сеп 2010 19:41

Me4oKyX написа:стерео - не става нещо.... пробвал съм го по какви ли не начини на моята .... И по-добре ако трябва да съм честен.... Те коланите са за хубаво.....
да аз затова питам да го направя да пищи че чат пат ги забравям. а и има пътници дето като се качат и не ги слагат

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 22 Сеп 2010 20:56

здр!
така е,необслужваемите акумулатори не държат много.аз съм почти на 4г. и няма грешка,ама да видим зимата.макар,че имам печка,която редовно се ползва зимата.
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
за вaрта чувам само лоши работи,внимавайте!
а панасоник е май най-добрата марка акумулатори,не напразно всички хибриди са с техни!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
digitalpr
Мнения: 437
Регистриран на: 21 Юни 2010 10:08
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път

Мнение от digitalpr » 22 Сеп 2010 21:43

TATI написа: Ще сработи, тъй като моя е същият Авенсис 2 от 2005г.
Превъзходно :)
Някой знае ли за други неща, които могат да се пипат по подобен начин?
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 23 Сеп 2010 11:13

Мисля, че не е проблем да се долее 0,5-1л. дестилирана вода веднъж в годината на обслужваем акумулатор. Може да изкара и 10 години...
Не мога да разбера защо всички се бутат за необсужваеми батерии с "оченце" wacko.gif
Carina E 4AFE LB 1992

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 23 Сеп 2010 12:08

Ами то не е сложно и веднъж годишно да отвориш необслужваемия и на него да си му долееш тия същите 500мл. дестилирана вода.

Хубаво да си ги поглеждате веднъж годишно акумулаторите, можете да си ги свалите разредите,долеете и отново заредите преди зимния сезон да няма изненади.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 23 Сеп 2010 12:29

неослужваемия не се отваря

mirott
Мнения: 2149
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 22 пъти

Мнение от mirott » 23 Сеп 2010 13:40

Да бе,що не се отваря?

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Мнение от Владислав » 23 Сеп 2010 13:58

Защото е НЕОБСЛУЖВАЕМ.... :whistle: Идеята му е да няма нужда от намеса на обикновения юзър.
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 23 Сеп 2010 14:11

Необслужваемия акумулатор го хвърлих на 7г, а на по-предишната кола - на 8г....
Умря изведнъж при -18С (със зелено оченце)....
Заредих го и го подарих го на следващото лято на един непретенциозен приятел, и той кара с него още 1г, без да му дава зор по време на студовете....
Никога не съм свалял акумулатора за да го дозареждам и т.н....
Жена ми преди 2г зимата забравила фаровете на нейното калосче (тогава бе на 4г). И така - 20 часа. Акумулатора бе стигнал около 4-5 волта...
Постоплих го, повъзбудих го с зарядно (2 часа при около 3 А), след което колата запали и поработи около половин час (с фарове и отопление на стъклото)...
Последваха 2г само късо градско каране от жена (ниски обороти, и без особено следене на консуматорите) - дори и в големите студове нямаше проблеми с недозареждане и т.н...
Та мисълта ми е - при изправна ел-инсталация (добро зареждане), акумулатора няма нужда от дозареждане - дори и в градско каране акумулатора се зарежда достатъчно.
А това, че е умрял след 7г - ами няма вечни неща...
Ама да се кося, че ще се скапе след 7г, и затова да правя упражнения с изключване на акумулатора, дозареждане, настройка на автомобила след изключването - това не е за мен....
Той да изкара 7-8г безпроблемно (колкото нормално изкарват необслужваемите) - ще го сменя с кеф laugh.gif
На Авенсиса при мен нямаше проблеми, но когато го продадох на 6г, бе стоял около седмица на място. След което новия собственик стоял няколко часа пред КАТ докато се бъзикал с радио, СД (и навярно светлинки), та бе умрял акумулатора. Но май и той не си игра да го зарежда - сложи от друг автомобил и толкова...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 23 Сеп 2010 19:35

за който и да е акумулатор е най-добре да се разрежда напълно и после да се зарежда напълно

п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари

Аватар
Raya
Мнения: 1793
Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от Raya » 23 Сеп 2010 20:12

Че ние защо си купихме Тойоти? за да се занимаваме по-малко с тях.

jim_beam
99% обаче съм сигурен,че проблемите ви идват от алармите.каквито и коли съм имал с аларми все са скапвали акумулаторите за кратко време.явно не са много интелигентни системи,то е ясно нали все китайски боклуци се предлагат.
Като се замисля, всичките не Тойоти до сега ни бяха с аларми и акумулаторите умираха бързо. А Тойотите са без аларми, проблеми с паленето и акумулаторите нямах. Зимата (в най-студените периоди) колата понякога стои по една седмица навън без мърдане, после както обикновено си пали. Профилактика на акумулаторите им не съм правила, дори не знаях, че трябва rolleyes.gif (не, че сега след като знам, ще хукна да го правя, колкото-толкова).

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6188
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 23 Сеп 2010 20:41

mitoko написа:за който и да е акумулатор е най-добре да се разрежда напълно и после да се зарежда напълно

п.п. както всяко нещо по колата и той се нуждае от поддръжка и/или профилактика. ако ви е много трудно да го правите 2пъти в годината правете го ПРЕДИ ЗИМНИЯ СЕЗОН ще ви спести много .... пари
mitoko, теоритично си напълно прав :thumbsup:
Но не смятам, че ще спестя много пари ако демонтирам и се занимавам с акумулатора...
Само едно разстройване на системите и недай си боже - нужда от настройка на аларма може да ти изяде 'икономията'....
Колите ми по принцип се карат доста и рядко остават повече от 3-4 дни без каране. Но дори и след 2 седмичен престой при -20С (например последната зима) палеха без никакъв проблем...
Основното е колата да е изправна, за да пали с малко натоварване на стартер/акумулатор....
Ако въртиш като изоглавен всяка сутрин, акумулатора ще замине не за 3г, ами за 1г....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 23 Сеп 2010 21:33

zi_zi_top написа:Човек хич не трябва да вярва на зелени очи biggrin.gif !
Зеленото око е поставено на една от двете средни клатки на акумулатора.
То отчита зъстоянието само на клетката на която е поставено.
За съжаление клетките са 6. Ако някоя от другите пет здаде багажа, окото няма как да разбере. То представлява само един най-обисновен поплавък.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

gena_bs
Мнения: 1441
Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
Местоположение: Бургас
Автомобил: служебен
Благодарил/а: 347 пъти
Получена  благодарност: 92 пъти

Мнение от gena_bs » 24 Сеп 2010 20:21

Пък моят е Exide необслужваем. Зеленото "оченце" не ми се е усмихвало вече 2 години. Обаче зимата при -25 запали от раз!
Е, акумулатора е с малко по-голям капацитет (60Ah) от предписания (55Ah е според заводските спецификации), но все пак...
Не съм го свалял, зареждал и тем подобни глупости. Това лято му почистих клемите и ги намазах със смазка за акумулатори. Не знам каква е, защото ми я дадоха колеги, но се почувства разлика в положителна насока.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Сеп 2010 21:13

Ако искаш да преживее зимата му отвори капака и му долей дестилирана вода. Като го направиш може и "оченцето" да светне.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 10 госта